Gå til innhold

Hvor ofte sammen med venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte går du på besøk til venner, eller får besøk av venner, eller går ut med venner?

Anonymkode: 32d23...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1-3 ganger i måneden vil jeg si. Stort sett hjemme hos hverandre. (midt i småbarnsfasen alle sammen) 

Anonymkode: 9628d...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barna mine annen hver uke. Den uken de er hos den andre forelderen, det jeg venner 1-5 dager.

Anonymkode: 38da2...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninnegjengen min ser jeg dessverre ikke så ofte jeg vil. Dette pga litt langt å reise i hverdagen. Imidlertid har vi 2 nabopar, og vi er faktisk sammen med dem nesten hver fredag eller lørdags kveld. Av og til kommer det flere til. Vi har barn på samme alder, så de synes det bare er gøy. Vi reiser også på hytteturer og ferier med dem. 

Anonymkode: e2794...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel rundes av til 3-4 ganger i året. Er litt med min bror og hans kone, men venner er stort sett kun kontakt på sosiale media. Unntaket er at vi går tur sammen en dag i ny og ne, men også det har gått fra mange ganger i uken til nå 5-6 ganger i året. 2 av oss byttet jobb det alt blir vanskeligere å få til og dermed blir d kontakt over tlf. Jeg trives sånn da. Er så introvert at etter jobb er jeg HELT fornøyd hvis jeg slipper å snakke med noen. 

Anonymkode: fcf08...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er årsaken til at dere er så lite sammen med venner ? Jeg drar på besøk,eller får besøk av venner minst 2 ganger pr uke. Vi går også ut og spiser en gang i mnd.

Anonymkode: ded7e...949

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er årsaken til at dere er så lite sammen med venner ? Jeg drar på besøk,eller får besøk av venner minst 2 ganger pr uke. Vi går også ut og spiser en gang i mnd.

Anonymkode: ded7e...949

Da gjetter jeg at du ikke har småbarn... 

Jeg har småbarn. Det har de fleste av vennene våre også. Jeg har verken tid eller energi til vennebesøk, når jeg endelig har litt tid til meg selv, vil jeg bruke den på trening og hobbyer. 

Anonymkode: 1e477...b94

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sjeldent. Har aldri vært flink til å holde kontakt med venner. Tenker at alle virker så opptatt, så jeg vil ikke bry dem. Men det er jo litt dumt også, for vi trenger jo å være litt sosiale alle sammen.

Anonymkode: 41546...6c5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor ofte går du på besøk til venner, eller får besøk av venner, eller går ut med venner?

Anonymkode: 32d23...62a

Når anledningen byr seg og jeg har overskudd til det. Det kommer an på hva det gjelder og om det frister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca en gang i uka. men jeg er singel og barnløs (og introvert)

Anonymkode: 504b7...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor ofte.  Det er et luksusproblem, det er jeg fullstendig klar over.  Men jeg har flere venner som gjerne vil møtes en gang i uken eller oftere. Jeg er i full jobb og jobber skiftarbeid, så å møte venner to til tre dager, sluker meg opp, selv om jeg er glad i dem.  Hadde jeg  vært med hver gang noe forelås, hadde jeg vært opptatt hver eneste formiddag og ettermiddag. Selv etter å ha sagt nei pga er på jobb,  går to til tre ganger i uken med på å være sosial. Må finne en måte å begrense meg, for som det er nå, føler jeg at jeg enten er på jobb eller med venner 

Anonymkode: 9129c...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sommeren 1-2 ganger i uka, på vinteren kanskje en gang i måneden.

Anonymkode: 8ed9f...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor sjelden - har få rundt meg som jeg kan være med og det gjør rett å slett vondt - aldri bli prioritert 😏 har alltid vært flink å ta kontakt med venner selv, men når jeg ikke gir lyd fra meg så hører jeg ingenting heller 😢 så da får det bare være 

Anonymkode: 15882...564

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang i mnd ca.. mer har jeg ikke kapasitet til pga jobb og småbarn. Skulle noen ganger ønske det var mer, men tenker ofte at det ikke var verdt det, så holder meg til en gang i mnd.. 

Anonymkode: 1bf90...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...