AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:52 #1 Del Skrevet tirsdag kl 08:52 Hva er din bodycount? Og hvor gammel er du og var det forhold eller one night stands Anonymkode: 427a4...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:56 #2 Del Skrevet tirsdag kl 08:56 Du har ingenting å skamme deg over. Tipper du er kvinne siden du skammer deg. Slutt med det. 😊 Anonymkode: 2c3d6...3eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:57 #3 Del Skrevet tirsdag kl 08:57 I overkant av seksti. 40 år gammel - noen forhold enten kortvarige eller langvarige, det meste one-night stands. Skammer meg ikke et sekund. Om noen vil se ned på meg kan de dra til H. Anonymkode: 4f684...780 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:53 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:53 20. Er 42 (kvinne). Vært i forhold størstedelen av mitt voksne liv, men har ligget mye rundt den lille perioden jeg har vært singel Anonymkode: 90cc1...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:35 #5 Del Skrevet tirsdag kl 12:35 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I overkant av seksti. 40 år gammel - noen forhold enten kortvarige eller langvarige, det meste one-night stands. Skammer meg ikke et sekund. Om noen vil se ned på meg kan de dra til H. Anonymkode: 4f684...780 Slut. Anonymkode: 72905...3cf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:47 #6 Del Skrevet tirsdag kl 12:47 M50 her. Antallet mitt er 70 Har ingen tradisjonelle one night stands (ala bli med hjem fra byen) - men 22 har jeg hatt sex med bare èn gang - så det regnes kanskje som one night stands? I forhold har jeg hatt ca 10, resten er fwb. Anonymkode: cfda1...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:53 #7 Del Skrevet i går, 03:53 M28. 3. Trenger sterke følelelser for å kunne ha sex, så da ble det sånn😆 Anonymkode: 50258...583 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:20 #8 Del Skrevet i går, 04:20 K45. 4. To forhold og to ons. Anonymkode: 6d87b...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:25 #9 Del Skrevet i går, 04:25 Mann 37 +- 50 stk, mye knulling ei stønn jeg var singel, morro, og digg, men digger jenta jeg bor sammen med den dag i dag Anonymkode: 72153...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #10 Del Skrevet i går, 12:09 AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 9.57): I overkant av seksti. 40 år gammel - noen forhold enten kortvarige eller langvarige, det meste one-night stands. Skammer meg ikke et sekund. Om noen vil se ned på meg kan de dra til H. Anonymkode: 4f684...780 Haha, men du holder det vel hemmelig for fremtidige partnere, for det "har de ingenting med" og "fortid er fortid" right ? Jeg vemmes av slike som deg, som ikke kan stå for det de gjør, men fordømmer alle som har andre preferanser. Anonymkode: 2dd76...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 12:12 #11 Del Skrevet i går, 12:12 AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 9.52): Hva er din bodycount? Og hvor gammel er du og var det forhold eller one night stands Anonymkode: 427a4...fd5 Min bodycount tenker jeg er min egen sak. Jeg har vært i to lange forhold tidligere, og har hatt one night stand. Tilfeldig sex er ikke noe for meg. Jeg er glad for å ha prøvd det, så da er ikke det noe jeg lurer på. K 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #12 Del Skrevet i går, 12:12 Er det ikke mulig å skrive tittelen på en norsk måte? Jeg ville ikke ha gjettet hva dette gjelder, for det finnes ikke i mitt ordforråd. Anonymkode: a56e8...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:14 #13 Del Skrevet i går, 12:14 Hva skal vi gjøre med det her på KG? Hva vil du egentlig? Bare slutt å pule rundt da eller gi f i å skamme deg. Det er et problem som ikke er et problem, mennesker sliter med å få mat på bordet og dette er ditt store problem??? SKJERP DEG Anonymkode: f424e...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 9.52): Hva er din bodycount? Og hvor gammel er du og var det forhold eller one night stands Anonymkode: 427a4...fd5 Hvor mange du har hatt sex med spiller da ingen rolle. Mange, få, noen med sukker på ... sånn er det bare. Og vil du egentlig være sammen med noen som dømmer deg for hvor mange du har hatt sex med? Som venn eller potensiell partner? Om man er så trangsyn .. hvilke flere ting er man trangsynt om, tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden Singel til nesten 25. Er 39 og vært i forhold siden. Anslår rundt 20. Nei, jeg husker ikke alle🙈 Rundt 5-7 var mer enn ONS. Anonymkode: c33a8...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden Det er privat. Og jeg har ingen interesse av å vite hvor mange folk har ligget med. Er du 14 TS? Anonymkode: 5c6ef...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har ikke hatt flere enn fem - på en dag - hvor min ektefelle var den femte. Det samme kan min ektefelle si. Til sammen har jeg vært med minst 30 forskjellige andre etter at jeg ble gift. Det samme kan min ektefelle si. Jeg skammer meg ikke. Jeg er glad for alle de spennende opplevelsene og det rike sexlivet min ektefelle og jeg har hatt. Heldigvis er det ikke slutt. Anonymkode: 900c5...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 19 timer siden #18 Del Skrevet 19 timer siden Jeg er 42 og har hatt 7. Ikke veldig få, ikke veldig mange. Tre lange forhold, to av disse er ekteskap. Hvor mange du har ligget med er en privatsak som ingen andre har noe med, og ingenting du trenger å skamme deg over. Gjort er gjort og pult er pult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Del Skrevet 18 timer siden Har hatt 10 stk. 3 som utroskap siste 10 åra. k48 Anonymkode: 6868f...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er 42, har veldig mange. Alle i tenårene og tidlig 20 åra. Angrer ikke et sekund. Men hadde jeg gjort det igjen, neppe. Jeg har mer respekt fo rmeg selv. Før så målte jeg min verdi i at noen ville ligge med meg. Det er egentlig bare trist. Men når det er sagt har jeg hatt det mye gøy og opplevd masse noen andre bare drømmer om. Anonymkode: e4088...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå