AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Hei. Jeg skammer meg ekstremt mye over bodycounten min. Den er 3 stk men når man ser det over at jeg aldri har vært i ett forhold og over hvor kort tid jeg har vært seksuelt aktiv så er dette noe di fleste ville syns var mye… 2 av dem er også one night stands med ikke mange måneder i mellom. Det gjør ekstremt vondt inni meg at jeg er så ung som jeg er og allerede over halvveis av den gjennomsnittlige bodycounten til en dame… det ene one night standet og den litt mer langvarige friends with benefits relasjonen angrer jeg ikke på ett sekund selv om det i andres øyne nok var litt løst med den ONS så kort tid etter jeg mista dommen til han andre. Men den andre ONS angrer jeg på hver dag da det var totalt unødvendig… dere andre som holder bodycounten nede når dere ikke er i ett forhold. Hvordan greier dere det? Går det tilbake på di dere allerede har ligget med? Nå spør jeg ikke dere som bare greier å la være å ligge med folk dere ikke er i forhold med men dere som er litt som meg kan ta spontane domme avgjørelser Anonymkode: 1ef67...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei. Jeg skammer meg ekstremt mye over bodycounten min. Den er 3 stk men når man ser det over at jeg aldri har vært i ett forhold og over hvor kort tid jeg har vært seksuelt aktiv så er dette noe di fleste ville syns var mye… 2 av dem er også one night stands med ikke mange måneder i mellom. Det gjør ekstremt vondt inni meg at jeg er så ung som jeg er og allerede over halvveis av den gjennomsnittlige bodycounten til en dame… det ene one night standet og den litt mer langvarige friends with benefits relasjonen angrer jeg ikke på ett sekund selv om det i andres øyne nok var litt løst med den ONS så kort tid etter jeg mista dommen til han andre. Men den andre ONS angrer jeg på hver dag da det var totalt unødvendig… dere andre som holder bodycounten nede når dere ikke er i ett forhold. Hvordan greier dere det? Går det tilbake på di dere allerede har ligget med? Nå spør jeg ikke dere som bare greier å la være å ligge med folk dere ikke er i forhold med men dere som er litt som meg kan ta spontane domme avgjørelser Anonymkode: 1ef67...5e0 Skrevet av Ola 46. 🧌🧌🧌 Anonymkode: 047e6...eb4 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Og denne trollingen tror du folk lar seg lure av? 🤣 Anonymkode: 49cd7...6f8 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skrevet av Ola 46. 🧌🧌🧌 Anonymkode: 047e6...eb4 Nja, det er et rødt flagg med mennesker som aldri har vært i en ordentlig relasjon før. Antall ligg har ikke så mye å si, men å ikke ha erfaringer med forhold er en risikofaktor. Anonymkode: dcbd5...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar Din body count er din sak og ingen andres. Det eneste du skal ta hensyn til er din egen helse og dersom du får det dårlig mentalt av å ligge med folk uten å være i forhold bør du kutte det ut. Sex du får det dårlig av skal du la være å ha, helt enkelt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Fy skam deg, for å skrive slike tulleinnlegg! Anonymkode: b28c6...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skrevet av Ola 46. 🧌🧌🧌 Anonymkode: 047e6...eb4 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og denne trollingen tror du folk lar seg lure av? 🤣 Anonymkode: 49cd7...6f8 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fy skam deg, for å skrive slike tulleinnlegg! Anonymkode: b28c6...162 Hva gjør at dere tror det er en trolletråd? Ganske rar ting å lage tulle innlegg om Anonymkode: 1ef67...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva gjør at dere tror det er en trolletråd? Ganske rar ting å lage tulle innlegg om Anonymkode: 1ef67...5e0 Absolutt. Anonymkode: a2012...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør at dere tror det er en trolletråd? Ganske rar ting å lage tulle innlegg om Anonymkode: 1ef67...5e0 Det er fordi det er et rart innlegg om et problem som bare eksisterer i ditt hode. Du pøser på med masse unødvendig informasjon, der det er mye mer interessant å høre hvor denne skammen kommer fra, hvilken oppvekst og miljø du kommer fra etc. Å skamme seg over et tall, er cirka like nyttig som å skamme seg over at du spiste èn is mer enn gjennomsnittet, i sommer. Anonymkode: b28c6...162 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #10 Del Skrevet 28. januar Det er ingen andre enn din sak hvem du ligger med. Bodycount er diktet opp av umodne gutter som ikke takler at jenter/damer også lever og ligger med andre, akkurat som de gjør selv. Styr unna alle som er opptatt av dette. Ihvertfall fremtidig kjæreste!!!!! Gutter og menn som er opptatt av dette er kontrollerende. Og kontrollerende gutter/menn er ALLTID de som er utro og ligger rundt i min erfaring. Og de er slemme, gjerne psykopati. Så pass deg for de. Ikke skam deg over noe med deg selv. Skam er for hvis du har gjort noe dumt mot noen/vært siem. Du skal ikke skamme deg for å leve og gjøre det du vil. Da har de vunnet. Det er derfor kontrollerende og sjalu menn diktet opp dette fenomenet bodycount. Så du skal sitte med den angsten du har nå, og ikke tørre leve/ ligge med hvem du vil. Lev livet ditt som du vil! 💪💪💪 Og hvor mange du ligger med er ingen andres sak enn din. Vil en fremtidig fyr vite antall, så vet du at han ikke er noe å samle på. For en ordentlig gutt/mann så vil ikke det der telle. En gentleman vil ikke bry seg og det er en gentleman du en gang skal finne deg. Venninner har heller ikke noe med det å gjøre hvis ikke du vil dele. Ikke ha venner/venninner som dømmer deg. ♥️ Lev og kos deg. Du har ingenting å skamme deg over ♥️♥️♥️ Bodycount er vel oppfunnet av fuckboys regner jeg med. Bare drit i det. Girlpower. 💪💪💪💪♥️ Anonymkode: db077...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #11 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nja, det er et rødt flagg med mennesker som aldri har vært i en ordentlig relasjon før. Antall ligg har ikke så mye å si, men å ikke ha erfaringer med forhold er en risikofaktor. Anonymkode: dcbd5...88b Tenkte hun var tenåring eller kan jo være begynnelsen av 20-årene selvfølgelig. Anonymkode: db077...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er fordi det er et rart innlegg om et problem som bare eksisterer i ditt hode. Du pøser på med masse unødvendig informasjon, der det er mye mer interessant å høre hvor denne skammen kommer fra, hvilken oppvekst og miljø du kommer fra etc. Å skamme seg over et tall, er cirka like nyttig som å skamme seg over at du spiste èn is mer enn gjennomsnittet, i sommer. Anonymkode: b28c6...162 Det var tydeligvis viktig for henne. Går jo an å svare skikkelig. Anonymkode: db077...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #13 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det var tydeligvis viktig for henne. Går jo an å svare skikkelig. Anonymkode: db077...004 Jeg svarte i den kontekst at det fremdeles virker som et tulleinnlegg. Anonymkode: b28c6...162 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #14 Del Skrevet 28. januar K47 her, har ligget med mannen gjennom 25 år og to elskere. Anonymkode: 0e0c7...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #15 Del Skrevet 28. januar Enig at dette er trolling. Detaljene som står i HI gjør det veldig åpenlyst. Anonymkode: 5847c...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #16 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Enig at dette er trolling. Detaljene som står i HI gjør det veldig åpenlyst. Anonymkode: 5847c...f1e Nøyaktig hvilke detaljer. Tenker at temaet i innlegget mitt er rart å analysere så mye. Jeg ser kanskje litt anderledes på det nå på dagen. At det ikke er så stort som jeg ofte føler når jeg legger meg. Men en kommentar om dette har brent seg så fast at det føles så stort for meg Anonymkode: 1ef67...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. januar #17 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er fordi det er et rart innlegg om et problem som bare eksisterer i ditt hode. Du pøser på med masse unødvendig informasjon, der det er mye mer interessant å høre hvor denne skammen kommer fra, hvilken oppvekst og miljø du kommer fra etc. Å skamme seg over et tall, er cirka like nyttig som å skamme seg over at du spiste èn is mer enn gjennomsnittet, i sommer. Anonymkode: b28c6...162 Jeg er så drit forbanna lei av at tråder blir okkupert av slike som deg. Lager troll-analyse av absolut ALT! Dersom du mener noe er troll så kan du videre til neste tråd. Om det er noe jeg har lært på KG så er det utrolig stor variasjon i hva folk lurer på, noe som er selvsagt for deg er ikke nødvendigvis selvsagt for meg. Mange unge folk googler problemer og da kommer KG som regel opp. Om du ikke har noe fornuftig å bidra med så går du et annet sted. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. januar #18 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nøyaktig hvilke detaljer. Tenker at temaet i innlegget mitt er rart å analysere så mye. Jeg ser kanskje litt anderledes på det nå på dagen. At det ikke er så stort som jeg ofte føler når jeg legger meg. Men en kommentar om dette har brent seg så fast at det føles så stort for meg Anonymkode: 1ef67...5e0 Troll eller ei, så har du tatt opp en problemstilling mange har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #19 Del Skrevet 28. januar Ha sexpartnere og slutt med ons. Møt en mann som liker å utforske i sengen og eksperimenter alt sex har å by på sammen med han. Nyt livet og drit i hva andre måtte tenke. Ingen andre har noe med ditt sexliv å gjøre. Man lever bare en gang! Når du begynner å date en du potensielt har lyst å bli sammen med så kutter du ut sexpartneren til du evt blir singel igjen. Det er mitt tips Anonymkode: d1266...6bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #20 Del Skrevet 28. januar Jeg skjønner ikke hva Ola 46 skal med en slik tråd, så jeg føler dette er skrevet av en pre-/post-pubertal, stresset jente. Da jeg var tenåring, var det status å ha hatt mye sex, også for jenter. Som tiden går, merket jeg at det var en mellomting som var attraktivt. Du skal være jomfru eller "uskyldig", men erfaren. Det er nå ikke lett å være begge deler. Så en body count på 3 høres ut som et ganske akseptabelt tall, der du har noe erfaring, men ikke anses som "løs". Det spørs litt hvilken alder du er i, og hvem du omgås i det dagelige, hva som er sosialt akseptabelt. Anonymkode: bf369...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå