AnonymBruker Skrevet 27. januar #21 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ønsker du med denne tråden? Trøst? Faktiske erfaringer? Empati for kompleksene? Sympati for at du kjører martyr-rollen? Konkrete tips for å bli kvitt kompleksene? Konkrete tips for å bli kvitt skadene? Har også flere fødselsskader, men å ta det opp på forhånd er like usexy som menn som forteller om liten penis før man engang har fått av klærne. Anonymkode: 6de65...da9 Wow, snakker om å gå til angrep. Det er ikke nødvendig. Anonymkode: 252f9...f32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #22 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er singel Greier ikke holde på ei dame mer enn et par måneder. Jeg lurer på hvorfor 😝 Anonymkode: 53e92...010 Jøss, han klarer å holde pusten i hele 2 måneder altså før hans sjarmerende ekte seg kommer frem, jaja bra han ikke kaster vekk mer av jentenes tid 😁 Anonymkode: 5c939...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #23 Del Skrevet 27. januar Jeg blir kalt for råtten fitte av samboeren her. Vi har et barn sammen, og jeg har barn fra før. Føler meg kjempe fin der nede... Nei, det er veldig sårende. Anonymkode: 6f911...419 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 28. januar #24 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Fy faen, denne mannen skulle det vært en advarsel mot! Glad du er kvitt dette svin! Anonymkode: 5c939...9b3 Enig, en forferdelig ting å si. Men noen ganger tenker jeg - når jeg leser slikt og tilsvarende - mon tro hva som sies (ropes?) i de tusen hjem i en skilsmisseprosess? Jeg tipper det blir sagt mye stygt i affekt. Ikke for å forsvare det mannen her sa, selvsagt. Det var rett og slett jævlig, og det er heller ikke sant, da jeg tror flertallet av menn ikke tenker slik om kvinnens underliv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #25 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg blir kalt for råtten fitte av samboeren her. Vi har et barn sammen, og jeg har barn fra før. Føler meg kjempe fin der nede... Nei, det er veldig sårende. Anonymkode: 6f911...419 Hvorfor er du sammen med han? Hvor er selvrespekten din? Du lærer barna dine at det er greit å bli behandlet slik. Jeg håper ikke at det er enda et tilfelle av; «det er på grunn av økonomi» eller «vi holder sammen på grunn av barnet». Anonymkode: 2384c...d7c 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #26 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til sammenlikning sa min eksmann at jeg var ødelagt etter fødsel. «Lykke til med å finne noen som vil ha det der», sa han. Jeg har vært sammen med min mann i 14 år nå. Han forguder meg. Bra du kvittet deg med han. For en fyr. Han ville sikkert at du skulle få komplekser og aldri tørre ligge med noen igjen. For en ræva mann. Anonymkode: 0f111...9b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #27 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så jævla trist. Er hodestups forelsket i en mann, fantastisk kjemi. Men jeg har store komplekser med underlivet etter fødsler, så derfor må jeg avslutte relasjonen. Tør aldri mer ha sex dessverre:( Noen menn som har møtt nye damer som har betrodd seg til dere ang underlivet sitt? At det er stygt og skadet f.eks.? Anonymkode: 439a9...6c3 Jeg tror du bør oppsøke hjelp. ❤️ Du kan ikke la underlivets utseende stoppe deg fra å leve livet ditt. Utseendet der nede vetyr nok langt mindre for en partner enn deg. Anonymkode: 97dc1...efa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #28 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg blir kalt for råtten fitte av samboeren her. Vi har et barn sammen, og jeg har barn fra før. Føler meg kjempe fin der nede... Nei, det er veldig sårende. Anonymkode: 6f911...419 GÅ I FRA HAN!!!!!!!! Psykisk vold!!! Anonymkode: 0f111...9b4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #29 Del Skrevet 28. januar Du gjør meg bekymret for å få barn nå. Forandrer den utseende? Anonymkode: 0f111...9b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #30 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du gjør meg bekymret for å få barn nå. Forandrer den utseende? Anonymkode: 0f111...9b4 Sannsynligvis. Men utseendet på underlivet er virkelig den minste risikoen med å få barn, det virkelige problemet er risikoen for skader på funksjon mtp urin, avføring og sex. Det er også ganske vanlig i ulike grader. Anonymkode: fe4ad...d50 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #31 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du gjør meg bekymret for å få barn nå. Forandrer den utseende? Anonymkode: 0f111...9b4 Underliv, mage og pupper blir ikke det samme igjen. Men ungen kommer nok til å sørge for at du ikke får mye tid til å bekymre deg over det da. Anonymkode: e33c7...67c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. januar #32 Del Skrevet 28. januar Det kan være sårende andre veien og. At han må se på fitta di for å tenne. Det har jeg opplevd. Det gjorde vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #33 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du gjør meg bekymret for å få barn nå. Forandrer den utseende? Anonymkode: 0f111...9b4 Ikke hos meg. Født tre barn. Anonymkode: 3d657...856 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #34 Del Skrevet 28. januar Det er ikke underlivet som er problemet ditt, TS. Det er den kjipe holdningen din. Anonymkode: 3d657...856 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 28. januar #35 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Utseende. Anonymkode: 439a9...6c3 Så det er ingen fysiske utfordrinnger for at du kan ha sex? Ikke smerte eller noe? Da tror jeg du bør kontakte en psykolog! Er vel uanset ingen underliv som er vakre... Forstår at det kan føles som et stort problem, men vær så snil å jobb med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #36 Del Skrevet 28. januar Ser at TS sannsynligvis har forlatt tråden, men jeg vil bare si at dette burde være en slags "ikkesak". Hvis den funker så trenger ikke akkurat lyset å være på for at dere skal ha sex. Hadde du latt være å utvikle relasjonen med denne mannen hvis han ikke fikk den opp? Eller fordi han hadde bitte liten penis? Ingen av de scenarioene er perfekte, men du er jo tydelig villig til å leve resten av livet uten samleie/sex, så da vil jeg tro at du ikke hadde latt drømmemannen gå pga det. Arh, jeg er så lei av folk som lar egne hangups begrense livet sitt så til de grader! Kjør på, lev livet og vis at du er verdt mer enn ei litt stygg fitte, om man kan si det slik. Anonymkode: 212d0...558 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #37 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Wow, snakker om å gå til angrep. Det er ikke nødvendig. Anonymkode: 252f9...f32 Angrep? Jeg spør hva hun ønsker med tråden før jeg svarer. Dette fordi det er ganske mange forskjellige svar ut fra hva hun ønsker seg av tilbakemeldinger. Jeg la også til egen personlig erfaring, men delte ikke mye, da jeg ikke hadde fått svar på om det var det hun var ute etter. Anonymkode: 6de65...da9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. januar #38 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sannsynligvis. Men utseendet på underlivet er virkelig den minste risikoen med å få barn, det virkelige problemet er risikoen for skader på funksjon mtp urin, avføring og sex. Det er også ganske vanlig i ulike grader. Anonymkode: fe4ad...d50 Slutt å skrem folk. Jeg har født seks barn vaginalt. Aldri revna en eneste millimeter, underlivet mitt ser ut og oppfører seg og fungerer helt likt som det gjorde før jeg fikk barn. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #39 Del Skrevet 28. januar Lorieen skrev (Akkurat nå): Slutt å skrem folk. Jeg har født seks barn vaginalt. Aldri revna en eneste millimeter, underlivet mitt ser ut og oppfører seg og fungerer helt likt som det gjorde før jeg fikk barn. Så flott for deg! Du er unntaket. Anonymkode: fe4ad...d50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. januar #40 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så flott for deg! Du er unntaket. Anonymkode: fe4ad...d50 Det er faktisk svært få som får permanente skader i underlivet etter fødsler. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå