Irak Skrevet 28. januar #41 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ser at TS sannsynligvis har forlatt tråden, men jeg vil bare si at dette burde være en slags "ikkesak". Hvis den funker så trenger ikke akkurat lyset å være på for at dere skal ha sex. Hadde du latt være å utvikle relasjonen med denne mannen hvis han ikke fikk den opp? Eller fordi han hadde bitte liten penis? Ingen av de scenarioene er perfekte, men du er jo tydelig villig til å leve resten av livet uten samleie/sex, så da vil jeg tro at du ikke hadde latt drømmemannen gå pga det. Arh, jeg er så lei av folk som lar egne hangups begrense livet sitt så til de grader! Kjør på, lev livet og vis at du er verdt mer enn ei litt stygg fitte, om man kan si det slik. Anonymkode: 212d0...558 Det er viktig å jobbe med seg selv. Uten endringsvillighet så faller hele grunnlaget for relasjonen bort. Dette gjelder både kvinner og menn. Det finnes en mellomting mellom å være kåt og føle at man er på utstilling for partneren sin. Så har det veldig mye å si hvordan partneren formidler det. Jeg er ikke en av de som trenger å ha sex i mørket (selv om det kan være spennende det og 😉). Foretrekker levende lys for det er behagelig for øynene, også syns jeg det er tennende med konturer og skygger. Det er veldig sexy synes jeg, og det får fram min indre sexgudinne 😅 Det er morsomt synes jeg. Om man kan bruke humor på det meste, så går det meste an er min erfaring. Ikke ta seg selv så høytidelig. Jeg ler mye av meg selv 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #42 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor er du sammen med han? Hvor er selvrespekten din? Du lærer barna dine at det er greit å bli behandlet slik. Jeg håper ikke at det er enda et tilfelle av; «det er på grunn av økonomi» eller «vi holder sammen på grunn av barnet». Anonymkode: 2384c...d7c Ja, du sier noe. Barna hører det selvfølgelig ikke. Han sier det ikke foran de. Anonymkode: 6f911...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #43 Del Skrevet 28. januar Jeg skjønner ikke helt, pleier de du ligger med å stirre deg veldig mye nedentil? Hvordan er det du har sex, egentlig? Anonymkode: 5983b...5d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 28. januar #44 Del Skrevet 28. januar Lorieen skrev (1 time siden): Slutt å skrem folk. Jeg har født seks barn vaginalt. Aldri revna en eneste millimeter, underlivet mitt ser ut og oppfører seg og fungerer helt likt som det gjorde før jeg fikk barn. Bra for deg, men det betyr jo ikke at det er sånn for alle. Jeg ser ikke noe negativt med at folk vet om risikoene. Man oppsøker gjerne hjelp fortere om man er litt forberet og man føler seg gjerne mindre allene om man vet at det faktisk er helt vanlig å få slike plager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #45 Del Skrevet 28. januar Hvis det er sååååå ille som du sier så kan du vurdere plastisk kirurgi i turkia eller noe.. Men helt klart at du bør få ordna opp i hue først, for å ALDRI ha sex igjen pga utseende av noe man ikke en gang ser når selve prosessen står på.. er nå spesi.. Anonymkode: 7bc36...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #46 Del Skrevet 28. januar Høres ut som du har en usunn tilknytningsstil og bruker dette som en unnskyldning for å slippe å eventuelt bli såret. Anonymkode: 7c0ae...5af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #47 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, du sier noe. Barna hører det selvfølgelig ikke. Han sier det ikke foran de. Anonymkode: 6f911...419 Hvor er selvrespekten din? Anonymkode: b9a70...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 28. januar #48 Del Skrevet 28. januar Det er ikke underlivet ditt som er problemet, men at du har et heng på at det ikke ser normalt ut. Dette er vel den tredje tråden eller så du har her inne på KG, og alle svarene du har fått er i hovedsak de samme: Menn gir en lang dag i hvordan underlivet ditt ser ut så lenge det fungerer til det det skal. Du bør absolutt oppsøke faglig hjelp for det er ikke sunt å tenke så mye på et ikkeproblem. Det hindrer deg i å ha sunne og gode relasjoner og ødelegger psyken din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #49 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg blir kalt for råtten fitte av samboeren her. Vi har et barn sammen, og jeg har barn fra før. Føler meg kjempe fin der nede... Nei, det er veldig sårende. Anonymkode: 6f911...419 Jeg håper for din del at han er en ex samboer. Anonymkode: b6994...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #50 Del Skrevet 28. januar Lorieen skrev (3 timer siden): Det er faktisk svært få som får permanente skader i underlivet etter fødsler. Rundt 1/3 sliter med urinlekkasje, og det er mulig antallet egentlig er høyere. Vil ikke si at det er svært få. Så har du dem som får fremfall, annen type inkontinens eller problemer ned bekkenbunnsmuskulaturen. 20-30% av vaginale fødsler gir levatorskader, der noen heles, og andre ikke. Rundt 1/3 av førstegangsfødende klippes, og det er vanlig å revne grad 2. Sier ikke at alt dette gir permanente skader, men at underlivet forandrer seg er ikke uvanlig. Det er ikke bra å skremme folk, men det er heller ikke bra å late som at det er svært uvanlig å få problemer. Anonymkode: 21c32...f95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #51 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du gjør meg bekymret for å få barn nå. Forandrer den utseende? Anonymkode: 0f111...9b4 Utseende og fasong. Men det er den minst alvorlige komplikasjoner som kan oppstå. Verre med komplikasjoner i funksjonen. Aldringsprosessen har også skyld i endringer , så ikke bare barnefødsler. Anonymkode: b6994...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #52 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som du har en usunn tilknytningsstil og bruker dette som en unnskyldning for å slippe å eventuelt bli såret. Anonymkode: 7c0ae...5af Enig. Høres ut som en dårlig unnskyldning. Anonymkode: b6994...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 28. januar #53 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så jævla trist. Er hodestups forelsket i en mann, fantastisk kjemi. Men jeg har store komplekser med underlivet etter fødsler, så derfor må jeg avslutte relasjonen. Tør aldri mer ha sex dessverre:( Noen menn som har møtt nye damer som har betrodd seg til dere ang underlivet sitt? At det er stygt og skadet f.eks.? Anonymkode: 439a9...6c3 Jeg er sikker på at 99% av menn ikke tenker på det. Det er så mye annet som er mye mer viktig. Det her må du ikke tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #54 Del Skrevet 28. januar Har aldri tenkt på hva menn mener om underlivet mitt før denne tråden. Heller aldri opplevd at noen andre er opptatt av det heller. Hvis en fyr ikke liker underlivet ditt så ville jeg dumpet fyren. Aldri hørt en fyr klage på en kvinnes underliv i hele mitt liv heller. Aldri hørt at det har vært et tema noen plass. Pleier ikke menn være glad bare vi ligger med de? Har du ts opplevd at en fyr har klaget? I så fall har han gjort det for å være stygg med deg. Det finnes fæle menn og damer der ute som alltid vil ønske å trykke andre ned. Hvis det er et funksjonelt problem så kan man fikse opp i sånt med kirurgi. Gå for fyren. Hvis han er en ordentlig fyr så bryr han seg om deg og ikke underlivet ditt. ♥️ Anonymkode: 0f111...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 28. januar #55 Del Skrevet 28. januar Så du dumper den store kjærligheten for noe han sannsynligvis ikke merker engang? Tenker han ikke er så veldig stor kjærlighet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå