Gå til innhold

Er det ikke ekkelt å dra til spa, sauna og svømmehallen med mensen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enklere med de som ikke vasker rompa si godt nok. Svømme rundt i andres avføringspartikler. 

Tenker at de med veldig kraftig menstruasjonsblødninger, ikke svømmer de dagene det blør som verst. 

Anonymkode: 5111d...551

Ja, det er enklere.

Anonymkode: f5065...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Drar ikke til svømmehallen på første mensdag når Niagara falls herjer i trusa. Men andre dager, null problem. Blør så lite og bruker stor tampong. 

Hvis man ikke tåler andre menneskers kropp, så bør man ikke dra på sånne steder. Heldigvis er det valgfritt. :)

Hva synes du om å bade ute? Dyretiss i vannet, insekter, krabber, fiskebæsj, døde fisker som råtner, parasitter, pollen, støv, rusk, skitt, fuglebæsj?

Anonymkode: 73157...bb6

Bader kun I eget badekar og hot tub. 

Anonymkode: 100e2...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klor er luktfritt til det blandes med urin 😇

Anonymkode: a6260...b9e

Har du aldri vasket med klorin før? 

Anonymkode: 0ba3c...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hører flere snakke om at de drar til svømmehallen, spa etc...selv om de har mensen.  Både folk som nevner det når det snakkes om svømming/bading og folk som skriver det i forum. Er ikke det uhygienisk? Jeg ser for meg lekkasje av blod selv med tampong

Anonymkode: f71a3...d5e

Jo litt, godt vi har tampong. Men det er enda eklere å ikke dusje skikkelig før og etter man har vært på svømming/spa etc. 

Anonymkode: 8635e...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bader i basseng så dykker jeg aldri hodet under, synes det er for ekkelt. Ikke med tanke på menstruerende kvinner, men summen av alle små og store som bader. Dusjer jo både før og etter badet.

Brukte selv menskopp da det var mest praktisk. Den er helt tett og man trenger ikke å ta den ut med en gang man har badet sånn som man må med tamponger. 

Anonymkode: 0ba3c...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på dette selv her en dag da jeg er høygravid og eeelsker å få flyte litt vektløst. Lurte på om de stengte bassenget om vannet mitt gikk 😂

Men for "vanlige" væsker som kommer ut av kroppen har de nok tatt høyde for absolutt alt når de har lagt standarden for hvor rent det skal være. Tipper også de tar prøver og tester vannet veldig ofte. Så det er nok ingen fare :)

Anonymkode: b1993...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...