Gå til innhold

PCOS'ere som har fått større pupper av hormonbalanse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har PCOS og har alltid hatt veldig små pupper (unntatt da jeg var gravid og ammet). Nå etterpå har de gått tilbake til slik de var før. Veldig små i forhold til resten av kroppen. Min mor har mye større pupper. 

Har alltid tenkt det var hormonelle grunner til at de er så bittesmå. Har i tillegg en god del magefett og brede hofter, normal BMI. 

Den siste mnd har jeg lagt om til et blodsukkervennlig kosthold, og drikker i tillegg noen kopper urteblanding som skal gi hormonbalanse for PCOS'ere. Har også begynt å trene 2-3 ganger i uken (lett kondis/styrke). Har ikke gått ned noe som helst i vekt, men føler meg bedre, har merkbart økt energi, kanskje litt mindre hårvekst, ingen problemer med kviser lenger. Men jeg lurer på om det faktisk er mulig å få større pupper, i voksen alder (jeg er 35?). De er litt ømme og føles større. Jeg får straks mensen, men det er mange år siden de var ømme før mensen. Jeg er ikke gravid! 

Den ene urten jeg drikker et par kopper av daglig, er spearmint, som skal ha antiandrogen effekt! Kan puppene faktisk bli større...?

Anonymkode: bfc6e...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...