AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar I over 10 år har jeg slitt med å få ut avføring. Det føles ut som at jeg presser avføringen ut gjennom et sugerør rett og slett. Jeg har tatt koloskopi, sjekka endetarm og underlivet til dommedag. "Alt er fint. Ingenting er feil!!" Jeg tok til og med en operasjon for underlivsproplaps uten at det hjalp. Det virker som at det skjedde et eller annet etter fødselen av mitt andre barn. Det var en såkalt styrtfødsel hvor hun kom 10 min etter at jeg ankom sykehuset. Men ingen finner ut av det? Jeg mistenker nå at det er musklene i endetarmen som strammer seg hele tiden og at jeg ikke klarer å slippe opp. Er det noen som har noen erfaringer rundt dette? Er så lei av å gå på Movicol døgnet rundt år etter år. Anonymkode: aec39...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): I over 10 år har jeg slitt med å få ut avføring. Det føles ut som at jeg presser avføringen ut gjennom et sugerør rett og slett. Jeg har tatt koloskopi, sjekka endetarm og underlivet til dommedag. "Alt er fint. Ingenting er feil!!" Jeg tok til og med en operasjon for underlivsproplaps uten at det hjalp. Det virker som at det skjedde et eller annet etter fødselen av mitt andre barn. Det var en såkalt styrtfødsel hvor hun kom 10 min etter at jeg ankom sykehuset. Men ingen finner ut av det? Jeg mistenker nå at det er musklene i endetarmen som strammer seg hele tiden og at jeg ikke klarer å slippe opp. Er det noen som har noen erfaringer rundt dette? Er så lei av å gå på Movicol døgnet rundt år etter år. Anonymkode: aec39...22f Blir du helt opphengt i en problemstilling, så blir problemstillingen alt du fokuserer på. Få i deg mer fiber, når alt er fint så er der ikke noe galt, med mindre det motsatte skulle bli bevist. Anonymkode: 37670...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir du helt opphengt i en problemstilling, så blir problemstillingen alt du fokuserer på. Få i deg mer fiber, når alt er fint så er der ikke noe galt, med mindre det motsatte skulle bli bevist. Anonymkode: 37670...1a3 Det sa de til svigerbestefar også da han ba om undersøkelse av tarmen for seks måneder siden pga. symptomer han hadde. Da han endelig fikk undersøkelsen nylig viste det seg at han hadde tarmkreft som han fryktet, heldigvis uten spredning. Ikke at jeg tror ts har kreft! Poenget er at om man har et problem som går ut over livskvaliteten må man bruke de ressursene man har for å få hjelp. Har du googlet symptomene dine på engelsk, ts? Og kanskje ChatGPT kan peke deg i riktig retning? Anonymkode: 2f44d...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå