Vakthavende Skrevet mandag kl 16:17 #1 Del Skrevet mandag kl 16:17 På den ene siden har metoo-bevegelsen gjort det nærmest umulig for menn å tilnærme seg damer for å få sex. Man skulle tro damer helst vil være i fred. På den andre siden, når man leker en drikkelek på fest, er det om å gjøre å komme med drøyeste seksuelle erfaringene man har opplevd. Jeg tror folk og damer inkludert er villig til å skryte på seg seksuelle erfaringer. Hvordan henger det sammen at man på damer på den ene siden med utestemme skriker til menn at de skal holde seg unna dem for å kunne leve i sølibat, mens samtidig "casual sex", "casual ligging", "situationships" og andre frie former for sex, hylles og blir hauset frem i drikkeleker? Også standupartister spiller på fri sex i vitsene sine, uten å bli kansellert/cancelled eller omtalt som creeps/abuseres/harrasers. Hvordan hegner alt dette sammen? Bruk god tid på et velformulert svar. Jeg er faktisk ikke sikker på om vi nærmer oss et samfunn der vi, og damer spesielt, mister evnen til hengivenhet og vil egentlig ønsker å leve i et sølibat i fred for menn som tydeligvis har de verste intensjoner. Eller om den frie sexen som 68er-generasjonen førte med seg, eksisterer fortsatt. Jeg er faktisk ekstremt usikker på dette. Så ikke gjør dette til en diskusjon om hvem som står bak innlegget og hens intensjoner (jeg HAR hatt sex med det motsatte kjønn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:41 #2 Del Skrevet mandag kl 16:41 Jeg må si at jeg undrer meg på hva slags omgangskrets du har. Anonymkode: 0afaf...835 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:46 #3 Del Skrevet mandag kl 16:46 Damer kaller det trakassering og ekkelt om de blir sjekket opp av en mann de ikke selv er interessert i. Er det plutselig av en mann et par nivå over dem selv er det en helt annen lyd i fløyta. Kvinner vil helst bare ha oppmerksomhet fra de 2% beste mannfolka uansett hvordan dem selv ser ut, men det er jo ikke helt sånn det funker Anonymkode: 39a4d...318 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:48 #4 Del Skrevet mandag kl 16:48 Drikkeleker sluttet jeg med etter at jeg var ferdig som russ. Mine seksuelle erfaringer ser jeg ikke helt poenget med å dele med andre? Anonymkode: 37e21...8a9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:56 #5 Del Skrevet mandag kl 16:56 Man blir jo hetset om man er for ærlig om enkelte ting i sexlivet og iallfall mtp fri sex. Dessuten vil de færreste dra på seg kjønnssykdommer eller potensielt kreft, så trygg sex er kanskje mer i vinden enn før..? Iallfall for de med hjerne og erfaring. Det er godt mulig noen skryter på seg i en drikkelek med avsløringer, men erfaringer av drøy sex kan man jo ha hatt uavhengig av om man har fri sex på markedet eller utøver det i fast forhold. Anonymkode: df473...1f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:06 #6 Del Skrevet mandag kl 17:06 Vakthavende skrev (33 minutter siden): På den ene siden har metoo-bevegelsen gjort det nærmest umulig for menn å tilnærme seg damer Jøss. Slik ser virkelig ikke min verden ut. Opplever tvert i mot at mange damer bare syntes det er hyggelig når noen viser interesse. Kanskje det handler om hvordan man viser oppmerksomhet? Mann Anonymkode: 4c317...b76 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:08 #7 Del Skrevet mandag kl 17:08 Om man ikke skjønner forskjell på flørting og trakassering, så bør man egentlig holde seg unna folk generelt. Anonymkode: 4845d...761 18 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:25 #8 Del Skrevet mandag kl 17:25 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Damer kaller det trakassering og ekkelt om de blir sjekket opp av en mann de ikke selv er interessert i. Er det plutselig av en mann et par nivå over dem selv er det en helt annen lyd i fløyta. Kvinner vil helst bare ha oppmerksomhet fra de 2% beste mannfolka uansett hvordan dem selv ser ut, men det er jo ikke helt sånn det funker Anonymkode: 39a4d...318 Trakassering er når man ikke tar nei for et svar. Det er ingen som blir sure fordi at de blir sjekket opp av en mann de ikke er interessert i. Men.. det er vel hyggeligere å fortelle seg selv det enn å gjøre noe med sin egen dårlige oppførsel. Anonymkode: 0afaf...835 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:33 #9 Del Skrevet mandag kl 17:33 Vakthavende skrev (1 time siden): På den ene siden har metoo-bevegelsen gjort det nærmest umulig for menn å tilnærme seg damer for å få sex. Man skulle tro damer helst vil være i fred. På den andre siden, når man leker en drikkelek på fest, er det om å gjøre å komme med drøyeste seksuelle erfaringene man har opplevd. Jeg tror folk og damer inkludert er villig til å skryte på seg seksuelle erfaringer. Hvordan henger det sammen at man på damer på den ene siden med utestemme skriker til menn at de skal holde seg unna dem for å kunne leve i sølibat, mens samtidig "casual sex", "casual ligging", "situationships" og andre frie former for sex, hylles og blir hauset frem i drikkeleker? Også standupartister spiller på fri sex i vitsene sine, uten å bli kansellert/cancelled eller omtalt som creeps/abuseres/harrasers. Hvordan hegner alt dette sammen? Bruk god tid på et velformulert svar. Jeg er faktisk ikke sikker på om vi nærmer oss et samfunn der vi, og damer spesielt, mister evnen til hengivenhet og vil egentlig ønsker å leve i et sølibat i fred for menn som tydeligvis har de verste intensjoner. Eller om den frie sexen som 68er-generasjonen førte med seg, eksisterer fortsatt. Jeg er faktisk ekstremt usikker på dette. Så ikke gjør dette til en diskusjon om hvem som står bak innlegget og hens intensjoner (jeg HAR hatt sex med det motsatte kjønn). Ingen damer ønsker sølibat. De kan velge det etter dårlige erfaringen for eksempel. Men damer er også glad i intimitet😊 Anonymkode: 4e4b0...87d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:35 #10 Del Skrevet mandag kl 17:35 Vakthavende skrev (1 time siden): Jeg er faktisk ekstremt usikker på dette. Så ikke gjør dette til en diskusjon om hvem som står bak innlegget og hens intensjoner (jeg HAR hatt sex med det motsatte kjønn). Det er jo vanskelig å komme utenom hva slags bakgrunn du har for å servere et slik innlegg. Jeg regner med at du er en av de vi har gått lei av, som bare har byttet navn? Måten du bruker 6-7 engelske uttrykk, sier at du må være ganske ung, og har hentet all input fra SoMe og lignende. Det er lenge siden dine besteforeldre, 68'erne herjet rundt, og seksualitet har svinget mange ganger siden da, omtrent som politiske høyre og venstrevinder. Anonymkode: b8642...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:40 #11 Del Skrevet mandag kl 17:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo vanskelig å komme utenom hva slags bakgrunn du har for å servere et slik innlegg. Jeg regner med at du er en av de vi har gått lei av, som bare har byttet navn? Måten du bruker 6-7 engelske uttrykk, sier at du må være ganske ung, og har hentet all input fra SoMe og lignende. Det er lenge siden dine besteforeldre, 68'erne herjet rundt, og seksualitet har svinget mange ganger siden da, omtrent som politiske høyre og venstrevinder. Anonymkode: b8642...904 Dette er iallfall ikke en ung person. Han savner tiden før me-too... Anonymkode: 4b18a...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:46 #12 Del Skrevet mandag kl 17:46 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er iallfall ikke en ung person. Han savner tiden før me-too... Anonymkode: 4b18a...3d1 Han savner hippietida, og vet ikke hva Meetoo egentlig var, så dette er bare ting han har hørt om. Anonymkode: b8642...904 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:50 #13 Del Skrevet mandag kl 17:50 Tvilsomt at det skjer med Only Fans-generasjonen. Anonymkode: 43520...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:13 #14 Del Skrevet mandag kl 18:13 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tvilsomt at det skjer med Only Fans-generasjonen. Anonymkode: 43520...a52 Generasjonen som ikke har sex IRL bare «på nett» Anonymkode: 4e4b0...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:20 #15 Del Skrevet mandag kl 18:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jøss. Slik ser virkelig ikke min verden ut. Opplever tvert i mot at mange damer bare syntes det er hyggelig når noen viser interesse. Kanskje det handler om hvordan man viser oppmerksomhet? Mann Anonymkode: 4c317...b76 Dette! Anonymkode: eff2a...0ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:25 #16 Del Skrevet mandag kl 18:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Damer kaller det trakassering og ekkelt om de blir sjekket opp av en mann de ikke selv er interessert i. Er det plutselig av en mann et par nivå over dem selv er det en helt annen lyd i fløyta. Kvinner vil helst bare ha oppmerksomhet fra de 2% beste mannfolka uansett hvordan dem selv ser ut, men det er jo ikke helt sånn det funker Anonymkode: 39a4d...318 Du tar helt feil. Jeg har passert 60, og har blitt sjekka opp og forsøkt sjekka opp flere ganger enn du kan telle. Menn i dag trenger å lære seg noe om hvordan sjekke opp/forsøke å sjekke opp. Ekstremt mange sjekkeforsøk skjer i fylla. Hvor sexy er det når en fyr raller i vei og knapt kan stå på beina? Det gjelds enten han er en 10-er eller en 1-er. Anonymkode: eff2a...0ad 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:06 #17 Del Skrevet mandag kl 19:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han savner hippietida, og vet ikke hva Meetoo egentlig var, så dette er bare ting han har hørt om. Anonymkode: b8642...904 Hippietiden var toppen av alt mennesket noensinne har oppnådd ang fri sex. Anonymkode: 5a0ea...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet mandag kl 20:53 #18 Del Skrevet mandag kl 20:53 Jeg er ikke en mann som er på jakt etter «fri sex». Er mer interessert i å finne ei å dele livets oppturer og nedturer med. Ei som blir både bestevenn, kjæreste og forhåpentligvis også samboer/ektefelle på sikt. Sex er selvsagt en naturlig del av et slikt forhold og det er hyggelig og trygt å utforske det sammen, tenker jeg. Skal ikke skylde på «meeto» for noe, men det virker som at både menn og kvinner har satt seg på gjerdet og er mer forsiktige når det kommer til dating. Det er i hvert fall inntrykket man får når man tester nettdating. Tar man kontakt får man sjelden svar og som mann er det ekstremt sjeldent at en kvinne tar kontakt først. Ønsker man å finne kjærligheten må man våge å bli kjent med nye mennesker, gå på dater og åpne seg opp for både vennskap og kjærlighet. Sitter begge kjønn på gjerdet og betrakter, forblir vi single. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:58 #19 Del Skrevet mandag kl 20:58 Herregud jeg dauer. Hvordan fikk du dette til å høre sammen? Anonymkode: 5f59e...9a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakthavende Skrevet mandag kl 21:16 Forfatter #20 Del Skrevet mandag kl 21:16 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg må si at jeg undrer meg på hva slags omgangskrets du har. Anonymkode: 0afaf...835 Vel, jeg har en omgangskrets som har trua på mine vegne, slik venner ofte har. Her på KG kan man ihvertfall forvente svar rett fra levra. Sannheten er snarere den at jeg famler i blinde etter sannheten. Den vanlige dating- tralten er to-tre dates ute, tredje-fjerde hjemmebesøk og middag, og stort sett blir det med det, en sjelden gang noe mer. Mens andre jeg kjenner har sex allerede på første daten. Og det har ikke skjedd bare én gang for dem. Å spørre dem hva som er suksess-formelen, går nesten ikke an, for dem faller det bare naturlig. Samtidig snakker de om damer med et nivå av begjær jeg aldri ville sagt høyt en gang. Så noen teorier klarer man å trekke ut av det. Min hypotese er at de utstråler dette begjæret på en subtil og innbydende måte, mens vi som ikke klarer dette, er på et vis for snille, og så er det turnoff. Dét tror jeg er problemet. Så dette er en slags utblåsning over det jeg opplever som en urettferdighet over at noen må jobbe mer med seg selv for å fungere i denne katt-og-mus-leken som dating er (dét uttrykket har jeg forøvrig fra en dame jeg kjenner). Endret mandag kl 21:18 av Vakthavende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå