AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Hun er i 50 årene..Jeg får høre igjen fra kolleger at hun stalker instakontoen min, har full oversikt over alle mine mannlige følgere. Har til og med sjekket ut mine bilder og sammenlignet med bilder andre menn legger ut. Hun legger sammen 2+×2 er 50 og hun mener at jeg visstnok har flere mannfolk på gang...Altså er dette normalt? En ting er å stalke noen, men å attpåtil fortelle andre om at det er det du driver med må vel være dumskap ? Anonymkode: 71341...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar Det er veldig rart, men det vet du vel? Anonymkode: 26cbd...73e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar Hun har et kjedelig liv og synes ditt liv er spennende. Sært å diskutere det med andre, men hun har kanskje ikke så mye annet å by på? Anonymkode: 3d1db...de4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Det er på tide at du blokkerer henne og/eller lukker kontoen. Anonymkode: d3a59...39c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar Blokker henne. Anonymkode: 3355e...2a7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Sånn er det når man har åpen konto. Da står folk fritt til å se og undersøke for deres egen underholdningen. Anonymkode: f720e...637 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Det er ikke stalking å se på åpent tilgjengelig informasjon i sosiale medier. Vil du ikke at folk gjør det, må du begrense tilgjengelighet eller hva du legger ut. Anonymkode: b94d9...9ce 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar Enten så er hun helt der ute og eier ikke sosiale antenner eller så er du muligens helt ute og legger ut mye rart som da blir underholdning på arbeidsplassen. Tenker det er en mellomting, for hvem har en helt åpen konto i dag, sånn utenom wannabe influensere og det kan jo fort bli litt underholdende nå en har en slik i omgangskretsen. Anonymkode: 6e376...767 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar Hva hadde du rådet andre til å gjøre? Anonymkode: 462d6...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #10 Del Skrevet 28. januar Lukk kontoen din, og ikke la kollegaer følge deg. Hvis hun spør om hvorfor så kan du bare si at du ønsker å skille mellom jobb og privatliv. Anonymkode: 4592a...d12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 28. januar #11 Del Skrevet 28. januar Hvis du ikke vil bli stalket, hvorfor har du da offentlig profil på sosiale medier? Dette med åpen profil har jeg aldri skjønt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12 Del Skrevet 28. januar SPOCA skrev (4 minutter siden): Hvis du ikke vil bli stalket, hvorfor har du da offentlig profil på sosiale medier? Dette med åpen profil har jeg aldri skjønt. Mange synes det er stas med mange følgere, selv om det er helt fremmede. Patetisk, stakkarslig og latterlig når oppmerksomhet fra fremmede er viktig. Anonymkode: 3355e...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #13 Del Skrevet 28. januar Høres ut som ei helt vanlig 50-årig kjerring i alle de jobbene jeg er/har vært i. De har ikke et liv selv, og blir manisk opptatt av hva som skjer i kulissene blant kollegaer. Ikke mange ganger ordet patetisk passer bedre enn i beskrivelsen av slike damer. Anonymkode: 12a64...a63 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. januar #14 Del Skrevet 28. januar Men du har bare hørt dette fra kollegaer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå