AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:47 #61 Del Skrevet mandag kl 20:47 TS, er du veldig ung? Anonymkode: 63c7b...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet mandag kl 20:52 #62 Del Skrevet mandag kl 20:52 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pappa har gifta seg med en fra Thailand, hu er 34 år og pappa er 59år. Det er så føkkings kvalmt! Det verste var at han ikke har sagt noe til oss på forhånd, plutselig var hu der. Jeg er livredd for at vennene mine skal oppdage dette, hva skal jeg svare da? Dette er så flaut! Jeg er så redd for å bli mobba for dette! Anonymkode: 4312c...f0c Hva er problemet? Dette er ikke en jente som ikke vet hva hun gjør. Dette er to voksne som finner det opportunt å være med hverandre og er fornøyde med hva de må gi og hva de får tilbake. 34 og 59 er noe helt annet enn 8 og 16. eller 16 og 32. Hva du skal svare? At pappa har fått seg kjæreste, vel? Det var kanskje flaut på åttitallet fordi det betød at man "ikke kunne få seg noe bedre", sånn som man så på nettdating før. Om de mobber deg for dette så ville jeg kanskje forlatt åttitallet og dratt til nåtiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:54 #63 Del Skrevet mandag kl 20:54 Hvem din far er sammen med får du ikke gjort noe med. Det er heller ingen grunn til mobbing at han har funnet kjærligheten. Men, jeg forstår godt bekymringen din og vet veldig godt hvordan disse mobberne fungerer. Vet du hva, jeg skal gi deg et råd jeg fikk gang på gang uten å klare å høre på det. Jeg skulle ønske jeg klarte å høre på det, for jeg er sikker på ting hadde blott bedre for meg den gang. Fpr deg høres dette sikkert kjempeteit ut. Måten du håndterer mobbere som skal prøve å ta deg på denne type ting er å prøve å eie situasjonen. Hvis noen prøver å si noe stygt som dette med din far, så ta på deg et steinfjes, gjerne et "i dont care" fjes og si noe sånt som "Ja, og hva har det med meg å gjøre?". Poenget er at du bør prøve å vise at det ikke går inn på deg selv om det gjør det. På denne måten vil du ikke gi de det de er ute etter. Mobbere vil ha en reaksjon slik at de kan føle seg bedre enn alle andre, og være tøffere enn andre. Ønsker deg lykke til. Og når det kommer til din far? Han er iallefall ikke alene i hverdagen 😊 Anonymkode: 6f167...6b4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:56 #64 Del Skrevet mandag kl 20:56 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det røyk farsarven gitt, ja ja, hva kan man gjøre? Spørre om hun kan lære deg å lage thaimat? Det er jo godt, da Anonymkode: e5ed6...4e2 Teiteste kommentaren så langt. Burde ikke ha vært skrevet engang i denne sammenheng. Ikke et snev av sannhet i den engang. Anonymkode: 6f167...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:28 #65 Del Skrevet mandag kl 21:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg dømmer ikke, det er SANT! Det ER kvalmt at pappa har ei dame som ser ut som hu er 20 og er fra Thailand. Den dama hadde ALRI vært med pappa hvis hun ikke trodde han var rik og bodde i Norge. Det er ingen som kan være forelska i pappa, han er tjukk, han lukter og er skikkelig dust. Og dama har jo driti seg skikkelig ut fordi han er ikke rik en gang. Det er bare no hun tror. Anonymkode: 4312c...f0c Jo, du dømmer. Det er akkurat det du gjør. Noen har tydeligvis vært forelsket i pappaen din en gang i og med at du eksisterer, så da vet vi at det ikke er umulig. Du synes ikke dette var noe morsomt, men det tipper jeg det ikke hadde vært hvis hun var 50 år fra Norge heller? Da hadde de vært gamle og ekle begge to osv. Du kommer til å venne deg til dette med tida. Du ønsker at folk skal være greie med deg og ikke dømme, så da sier jeg igjen, hva med å begynne selv med å gjøre mot andre slik du vil andre skal gjøre mot deg. Anonymkode: 6d2e9...456 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet mandag kl 22:37 #66 Del Skrevet mandag kl 22:37 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei de er ikke forelska eller lykkelige sammen. Kan folk slutte å si det?! Hvem er det som blir forelska i en som er 25 år eldre?! Og pappa er ikke en man blir forelska i Anonymkode: 4312c...f0c Du kan da ikke vite andres følelser, om de er forelska eller ikke😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:19 #67 Del Skrevet tirsdag kl 12:19 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jo, du dømmer. Det er akkurat det du gjør. Noen har tydeligvis vært forelsket i pappaen din en gang i og med at du eksisterer, så da vet vi at det ikke er umulig. Du synes ikke dette var noe morsomt, men det tipper jeg det ikke hadde vært hvis hun var 50 år fra Norge heller? Da hadde de vært gamle og ekle begge to osv. Du kommer til å venne deg til dette med tida. Du ønsker at folk skal være greie med deg og ikke dømme, så da sier jeg igjen, hva med å begynne selv med å gjøre mot andre slik du vil andre skal gjøre mot deg. Anonymkode: 6d2e9...456 Jeg hadde ikke skammet meg om hun var 50 og var fra Norge eller Tanzania for den saks skyld. Jeg skammer meg fordi hun er 30 og ser ut som hu er 20! Jeg redd for at alle skal tro at pappa er en gammel ekkling som har henta seg en dame fra Thailand. At folk skal tro at han har kjøpt a på en måte. Og jeg liker ikke at hu tar klærne mine Anonymkode: 4312c...f0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:31 #68 Del Skrevet tirsdag kl 12:31 Vel, du kan jo si hva du vil om din far. Men din mor har også vært forelsket i han. Såpass forelsket at hun fikk barn med han. Anonymkode: b2734...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:31 #69 Del Skrevet tirsdag kl 12:31 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Pappa har gifta seg med en fra Thailand, hu er 34 år og pappa er 59år. Det er så føkkings kvalmt! Det verste var at han ikke har sagt noe til oss på forhånd, plutselig var hu der. Jeg er livredd for at vennene mine skal oppdage dette, hva skal jeg svare da? Dette er så flaut! Jeg er så redd for å bli mobba for dette! Anonymkode: 4312c...f0c Hvorfor er dette ekkelt ? Helt vanlig i alle år i menneskets historie. Hvorfor skal du bry deg om sosialt konstruerte forventinger og drit fra det " moderne samfunnet" ? Ser du ikke kvinnfolk o europa usa. Date menn kjendiser i samme alder ?. Anonymkode: 50ace...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:39 #70 Del Skrevet tirsdag kl 12:39 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Forstår deg godt, folk kommer til å tenke sitt om det, de færreste vil si noe høyt.. jeg hadde bedr han velge mellom deg og ei hore. Anonymkode: fccb0...f3e Så hyggelig at du anser alle damer fra Thailand som horer. Du skal liksom gjøre deg til moralens vokter, samtidig som du anser damer fra Thailand som horer. Flaut. Trådstarter, forstår at du synes dette er vanskelig med alt stigma som følger. Men du trenger ikke å forsvare han, det er ikke din jobb. Du trenger ikke si noe som helst om saken. Anonymkode: 2883e...acb 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:12 #71 Del Skrevet tirsdag kl 15:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel, du kan jo si hva du vil om din far. Men din mor har også vært forelsket i han. Såpass forelsket at hun fikk barn med han. Anonymkode: b2734...92e Jo, mamma var forelska i han, men da var de like gamle! Anonymkode: 4312c...f0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:59 #72 Del Skrevet tirsdag kl 15:59 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jo, mamma var forelska i han, men da var de like gamle! Anonymkode: 4312c...f0c Så lenge begge er ordentlig voksne, så spiller ikke alder så stor rolle. Det viktige er at begge to er gamle nok til å forstå hva de begir seg ut på. Når man er over 30, så vet man det. Grunnen til at vi sier at mammaen din var forelsket i din pappa er fordi du sa tidligere at ingen kan være forelsket i din pappa. Det stemmer jo ikke, ikke sant? Men da er vi enige om at du ikke egentlig mente det. Anonymkode: 6d2e9...456 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:10 #73 Del Skrevet tirsdag kl 16:10 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så lenge begge er ordentlig voksne, så spiller ikke alder så stor rolle. Det viktige er at begge to er gamle nok til å forstå hva de begir seg ut på. Når man er over 30, så vet man det. Grunnen til at vi sier at mammaen din var forelsket i din pappa er fordi du sa tidligere at ingen kan være forelsket i din pappa. Det stemmer jo ikke, ikke sant? Men da er vi enige om at du ikke egentlig mente det. Anonymkode: 6d2e9...456 Hvis det er store skjevheter i alder og økonomi har det etter alt og dømme sammenheng. Kvinner på under 40 synes svært sjelden menn på nærmere 60 erattraktive, på samme måten som menn på undrer 40 sjelden synes kvinner nesten 60 er attraktive, helt samme greia. Da må noe legges mellom verdiene på partnermarkedet, og det heter penger. Det er både ekkelt og patetisk, og særlig hvis eldste part prøver å pynte på transaksjonen i bunnen. Anonymkode: 0a3d7...a89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:31 #74 Del Skrevet tirsdag kl 16:31 K.B. skrev (På 27.1.2025 den 16.07): Som oftest, så gifter ikke kvinner seg med 20+ år eldre menn, da de som alle andre vil ha noen i sin egen aldersgruppe. Dette er jo mer som en transaksjon, der ligger problemet. Alle forhold har et element av transaksjon. Hvorfor tror du at man ofte finner noen som har ca samme alder og fysisk attraktivitet? Fordi det er en transaksjon så klart. Så lenge begge parter vet hva de gjør, er snille og ærlige med hverandre så antar jeg at dette er den beste partneren de kan finne. Da ønsker jeg dem fine liv med mye kjærlighet. Anonymkode: cfd01...e07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:33 #75 Del Skrevet tirsdag kl 16:33 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Da må noe legges mellom verdiene på partnermarkedet, og det heter penger. Det er både ekkelt og patetisk, og særlig hvis eldste part prøver å pynte på transaksjonen i bunnen. Anonymkode: 0a3d7...a89 Det er ikke noe eklere enn at en slående vakker kvinne blir sammen med en stygg mann med god humor og godt nettverk. Eller at en dame med masse empati og mellommenneskelig ferdighet blir sammen med en mann som er flink til å snekre. Spørsmålet er om de vet hva de går til og går inn i det med gode hensikter. Anonymkode: cfd01...e07 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:51 #76 Del Skrevet tirsdag kl 17:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke noe eklere enn at en slående vakker kvinne blir sammen med en stygg mann med god humor og godt nettverk. Eller at en dame med masse empati og mellommenneskelig ferdighet blir sammen med en mann som er flink til å snekre. Spørsmålet er om de vet hva de går til og går inn i det med gode hensikter. Anonymkode: cfd01...e07 Jo, det syns de fleste mennesker. Det er jo nettopp derfor barnet her er redd for å bli ertet pga sv det, og derfor hun syns det er ekkelt. Man kan jo spørre seg hvorfor det er sånn, og om det er moralsk riktig, men det betyr ikke mye når man er i en sårbar alder. Anonymkode: 14deb...376 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:08 #77 Del Skrevet tirsdag kl 18:08 Du burde skamme deg over hvordan du skriver om faren din. Skriver at han er stygg, ekkel, feit, lukter vondt osv.. Hadde du vært mitt barn så hadde jeg skammet meg over å ha en slik datter. Du er en vandrende reklame for prevensjon spør du meg! Normale mennesker ønsker det beste for sin familie. Hadde min far funnet lykken med noen så hadde jeg vært glad på hans vegne. Og med en så miserabel datter som deg så fortjener din far virkelig all lykke han kan finne i denne verden! Anonymkode: 5731a...575 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:58 #78 Del Skrevet tirsdag kl 18:58 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du burde skamme deg over hvordan du skriver om faren din. Skriver at han er stygg, ekkel, feit, lukter vondt osv.. Hadde du vært mitt barn så hadde jeg skammet meg over å ha en slik datter. Du er en vandrende reklame for prevensjon spør du meg! Normale mennesker ønsker det beste for sin familie. Hadde min far funnet lykken med noen så hadde jeg vært glad på hans vegne. Og med en så miserabel datter som deg så fortjener din far virkelig all lykke han kan finne i denne verden! Anonymkode: 5731a...575 Slutt! Du vet ingenting om meg! Jeg har ikke vært på skolen på to dager fordi jeg ikke tør. Jeg er redd for å gå ut. Anonymkode: 4312c...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:04 #79 Del Skrevet tirsdag kl 19:04 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt! Du vet ingenting om meg! Jeg har ikke vært på skolen på to dager fordi jeg ikke tør. Jeg er redd for å gå ut. Anonymkode: 4312c...f0c Jeg vet mer enn nok om deg etter det du har skrevet her. Du er et forferdelig menneske. Anonymkode: 5731a...575 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:07 #80 Del Skrevet tirsdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt! Du vet ingenting om meg! Jeg har ikke vært på skolen på to dager fordi jeg ikke tør. Jeg er redd for å gå ut. Anonymkode: 4312c...f0c Redd for å gå ut fordi din far har en yngre kone? Hva gjør du den dagen de får barn da? Anonymkode: b2734...92e 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå