AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:25 #1 Del Skrevet mandag kl 14:25 Pappa har gifta seg med en fra Thailand, hu er 34 år og pappa er 59år. Det er så føkkings kvalmt! Det verste var at han ikke har sagt noe til oss på forhånd, plutselig var hu der. Jeg er livredd for at vennene mine skal oppdage dette, hva skal jeg svare da? Dette er så flaut! Jeg er så redd for å bli mobba for dette! Anonymkode: 4312c...f0c 1 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:31 #2 Del Skrevet mandag kl 14:31 Hva faren din driver med er ikke noe du kunne ha kontrollert. Om noen spør så bare si "ja". Og dersom de lurer så sier du at du synes det er rart. Du forsvarer ikke det. Faren min satte i fengsel for noen penge greier. Jeg var kjempe redd for at noen skulle oppdage det. Men det var ikke jeg som gjorde noe. Sa bare "ja" han er det men jeg vil ikke snakke om det. Skjønner at dette er vanskelig Men tror at folk flest klarer å skjønne det. Anonymkode: fca98...93a 6 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:36 #3 Del Skrevet mandag kl 14:36 Huff, ja, det er forståelig at du synes det er flaut. Men ekte venner dømmer ikke deg, for hva faren din gjør Anonymkode: 70b41...4ca 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:37 #4 Del Skrevet mandag kl 14:37 Forstår deg godt, folk kommer til å tenke sitt om det, de færreste vil si noe høyt.. jeg hadde bedr han velge mellom deg og ei hore. Anonymkode: fccb0...f3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:37 #5 Del Skrevet mandag kl 14:37 Er i litt samme situasjon, bare at jeg sikkert er litt eldre enn deg og det hjelper. Jeg forteller åpent om det hvis noen spør, og hvis de spør hva jeg synes om det så svarer jeg at jeg "synes det er ganske merkelig, men hva kan jeg gjøre?" Det er hans liv, hans valg, helt umulig for meg å styre det der. Ikke min feil eller ansvar, ikke ditt heller. Anonymkode: 73cec...cbf 8 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:45 #6 Del Skrevet mandag kl 14:45 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva faren din driver med er ikke noe du kunne ha kontrollert. Om noen spør så bare si "ja". Og dersom de lurer så sier du at du synes det er rart. Du forsvarer ikke det. Faren min satte i fengsel for noen penge greier. Jeg var kjempe redd for at noen skulle oppdage det. Men det var ikke jeg som gjorde noe. Sa bare "ja" han er det men jeg vil ikke snakke om det. Skjønner at dette er vanskelig Men tror at folk flest klarer å skjønne det. Anonymkode: fca98...93a Fengsel er ikke så ille, du kunne bare løyet å sagt at han hadde flytta til utlandet eller no sånt. Pappa og Thaidama så jeg på senteret i dag 😭 Jeg får ikke skult de😣 De dreiv å holdt hverandre 🤮 Anonymkode: 4312c...f0c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:45 #7 Del Skrevet mandag kl 14:45 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Pappa har gifta seg med en fra Thailand, hu er 34 år og pappa er 59år. Det er så føkkings kvalmt! Det verste var at han ikke har sagt noe til oss på forhånd, plutselig var hu der. Jeg er livredd for at vennene mine skal oppdage dette, hva skal jeg svare da? Dette er så flaut! Jeg er så redd for å bli mobba for dette! Anonymkode: 4312c...f0c Da jeg var 18 år så møtte jeg på, gjennom jobben, en 52 år gammel mann som var gift med en 18 år gammel jente fra Thailand. Så 34 år og 59 år? Skal innrømme at det første jeg tenkte når jeg leste her var «hun er jo voksen». 🙈 Anonymkode: c6bda...b4e 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:46 #8 Del Skrevet mandag kl 14:46 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Huff, ja, det er forståelig at du synes det er flaut. Men ekte venner dømmer ikke deg, for hva faren din gjør Anonymkode: 70b41...4ca Jo i min klasse blir du dømt for alt. Til og med hvis mora di har stygg sveis. Anonymkode: 4312c...f0c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:47 #9 Del Skrevet mandag kl 14:47 Det er hans liv. Han trenger ikke din tillatelse eller en gang aksept for hvem han ønsker å dele livet sitt med. At du er mer opptatt av hva andre mener om saken eller din egen flauhet enn av din fars lykke sier dessverre mest om deg. Anonymkode: c8940...4be 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:48 #10 Del Skrevet mandag kl 14:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da jeg var 18 år så møtte jeg på, gjennom jobben, en 52 år gammel mann som var gift med en 18 år gammel jente fra Thailand. Så 34 år og 59 år? Skal innrømme at det første jeg tenkte når jeg leste her var «hun er jo voksen». 🙈 Anonymkode: c6bda...b4e Hu ser ut som en på 20 Anonymkode: 4312c...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:48 #11 Del Skrevet mandag kl 14:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo i min klasse blir du dømt for alt. Til og med hvis mora di har stygg sveis. Anonymkode: 4312c...f0c Hvor gammel er du?😅 Anonymkode: c6bda...b4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:49 #12 Del Skrevet mandag kl 14:49 Helt ærlig, hvis vennene dine holder deg ansvarlig for hvem faren din er gift med, så er de jo mer enn bare litt dumme. Ja, det er stor aldersforskjell, men hun er jo godt voksen. Det var leit at han ikke sa noe til dere på forhånd, forstår at giftermål var en ubehagelig ting å bli overrasket med. Lett å tenke at det handler om penger og utnyttelse, men det kan jo være eller bli et genuint godt forhold likevel. Det er nok mange som holder sammen av det noen vil mene er "feil" grunner hvor begge parter er fra Norge og, men da er det liksom greit fordi man ikke kan "se" det på dem. Egentlig dumt å dømme andres forhold, enten det er sånn eller slik. Gi dem en sjanse, er mitt råd. Anonymkode: 6d2e9...456 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:49 #13 Del Skrevet mandag kl 14:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er hans liv. Han trenger ikke din tillatelse eller en gang aksept for hvem han ønsker å dele livet sitt med. At du er mer opptatt av hva andre mener om saken eller din egen flauhet enn av din fars lykke sier dessverre mest om deg. Anonymkode: c8940...4be Det er lett for deg å si! Anonymkode: 4312c...f0c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:49 #14 Del Skrevet mandag kl 14:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hu ser ut som en på 20 Anonymkode: 4312c...f0c Mange fra Thailand ser ut som om de er yngre 😊 skulle ønske jeg hadde de genene. Har blitt 35 år nå og ser alderen så godt 🤣 Anonymkode: c6bda...b4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:49 #15 Del Skrevet mandag kl 14:49 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde bedr han velge mellom deg og ei hore. Anonymkode: fccb0...f3e Du implisitt oppfordrer en unge til å kalle sin fars kone for hore? Altså, er du ikke riktig vel bevart? Anonymkode: bba64...5fb 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:51 #16 Del Skrevet mandag kl 14:51 Flau over at din far har funnet kjærligheten? Du må realitetsorientere deg, kjæresten er en voksen kvinne og det samme er din far. Oppsøk profesjonell hjelp, det trenger du Anonymkode: 4eb4f...7c3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:51 #17 Del Skrevet mandag kl 14:51 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fengsel er ikke så ille, du kunne bare løyet å sagt at han hadde flytta til utlandet eller no sånt. Pappa og Thaidama så jeg på senteret i dag 😭 Jeg får ikke skult de😣 De dreiv å holdt hverandre 🤮 Anonymkode: 4312c...f0c Hva? Fengsel er mer stigmatiserende enn at faren din liker thai. Kommer fra en liten bygd også. Voks opp. Anonymkode: fca98...93a 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:53 #18 Del Skrevet mandag kl 14:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flau over at din far har funnet kjærligheten? Du må realitetsorientere deg, kjæresten er en voksen kvinne og det samme er din far. Oppsøk profesjonell hjelp, det trenger du Anonymkode: 4eb4f...7c3 Asså hu er ikke kjæresten hans!! Tror ikke hu er forelska i pappa for å si det sånn. Det er pappa som trenger hjelp, ikke jeg! Anonymkode: 4312c...f0c 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:54 #19 Del Skrevet mandag kl 14:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva? Fengsel er mer stigmatiserende enn at faren din liker thai. Kommer fra en liten bygd også. Voks opp. Anonymkode: fca98...93a Fengsel er lettere å skule da Anonymkode: 4312c...f0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:54 #20 Del Skrevet mandag kl 14:54 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Forstår deg godt, folk kommer til å tenke sitt om det, de færreste vil si noe høyt.. jeg hadde bedr han velge mellom deg og ei hore. Anonymkode: fccb0...f3e Altså… du forstår at ts er relativt ung? Oppfordre til å kalle noen hore, og bryte med familie? Hun fra Thailand er 34 år, ikke 20. kan være hun og ts blir å komme godt overens, tross at hun syns det er kvalmt med aldersforskjellen nå. Det er snakk om to voksne mennesker, regner med de to klarer å styre om de skal være sammen eller ikke tross alderen. Når man er 34 og 59 år klarer man å ta vare på seg selv. Anonymkode: bd289...cc5 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå