AnonymBruker Skrevet 28. januar #101 Del Skrevet 28. januar Jeg er 37 og går fast på allergi medisiner pga støv. Anonymkode: f1ab6...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #102 Del Skrevet 28. januar 37 år og dessverre endel medisiner. - Aquipta forebyggende mot migrene -Alimemazin for søvn - Voltaren for kronisk betennelser - Paracet for å booste voltaren mot betennelsene - Levaxin for lavt stoffskifte - Wegovy mot overvekt. Bruker andre medisiner også, men ikke fast. Boandt annet anfallmedisin mot migrene, paralgin forte mot artrose plager, zoptin mot søvnvansker. Men disse tas så sjeldent at jeg ikke anser de som faste Anonymkode: 64400...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #103 Del Skrevet 28. januar 23 år, har stått på faste medisiner i snart 7 år fordi jeg fikk en autoimmun sykdom som 17 åring. Anonymkode: ac12b...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #104 Del Skrevet 28. januar k38 Aduvanz for ADHD Betablokkere for å dempe høy puls og høyt blodtrykk etter long covid Quetapin for søvn. Og bruker Dermovat (kortisonsalve) mot eksem med jevne mellomrom (ikke daglig), og Valtrex mot helvetesild 2-4 ganger i året. Ingen foreldre eller søsken bruker medisiner fast. Anonymkode: 70333...b2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 28. januar #105 Del Skrevet 28. januar Ja, har medfødt hjertesykdom og allergier. Er 26 år gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #106 Del Skrevet 28. januar Er 48 år og har MS og tar smertestillende medisiner daglig. Ellers er ms-medisin infusjon i halvåret. Er ikke uvanlig å være i 50-60-70 årene å ikke ta noe medisin Anonymkode: 7762e...2b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #107 Del Skrevet 28. januar Jeg er 42. Har flere kroniske sykdommer som jeg bruker medisiner for. Så en god blanding hver dag. Men det går helt fint det også. Er i full jobb takket være medisinene. Anonymkode: 8fad2...219 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. januar #108 Del Skrevet 28. januar (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er 60 år gammel kvinne og står ikke på noen faste, daglige medisiner. Men jeg er nysgjerrig på om det er vanlig (i Norge i dag), eller om jeg bare tror bedre om min egen kropp enn det er grunn til. Ja, spørsmålet har et element av "selvskryt", men mest av alt er jeg nysgjerrig og søker realitetsorientering. Anonymkode: 6b857...19b 44 år. Ingen aldersbestemte medisiner noen gang. Men stått på faste medikamenter av ulik sort siden jeg var barn, kronisk sykdom. Typisk en av gangen. Skjønner ikke det med selvskryt, det at jeg har sluppet en masse medisiner er jo et privilegie? 🤷♀️ Dropper jeg den ene medisinen jeg står på vil jeg kunne død slik de endte i gamledager. Det hadde jo vært ganske teit. Foreldrene mine tar ingenting nå. Men tok *host* endel ulovlig i yngre dager. Derav INGENTING nå. De har ingen fysiske sykdommer, eller psykiske sykdommer. Endret 28. januar av AprilLudgate 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #109 Del Skrevet 28. januar Kvinne 39 tar ingen faste medisiner. Har heller aldri gjort det, annet enn prevensjon før mannen min steriliserte seg. Anonymkode: 7445c...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #110 Del Skrevet 28. januar K47 ingen medisiner. Går ikke til lege. Anonymkode: a8aae...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. januar #111 Del Skrevet 28. januar Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #112 Del Skrevet 28. januar Jeg kvinne, 28 år, står fast på Zyprexa. Anonymkode: 17788...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #113 Del Skrevet 28. januar Kvinne 48 år, bruker fast allergimedisiner. Og det har jeg gjort nesten hele livet. Anonymkode: 0c9b5...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #114 Del Skrevet 28. januar Mann snart meg 60, morfin mot kroniske smerter, blodtrykksenkende, og sovemedisin. Anonymkode: b81c3...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 28. januar #115 Del Skrevet 28. januar Er 34 og går på 5 medisiner for psyken. To av de skal snart seponeres da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #116 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan jeg spør om se senskadene. Jeg står på tamoxifen og er så grusom vond i ledd i hele kroppen. Føles som jeg stivner til. Finnes det noe som kan brukes mot det tro? Anonymkode: b8fcc...b7e Jeg fikk ikke noe bestemt mot leddsmerter da jeg gikk på Tamoxifen. Jeg hadde ikke så voldsomme bivirkninger av den. Stiv og støl, men heldigvis ikke så aller verst. Det jeg blant annet trenger medisiner mot, er hetetokter og nevropati. Pluss et rikt utvalg medisiner for å holde spredningen i sjakk. PS: Brystkreftforeningen har et webinar om medisinsk overgangsalder den 4. februar. Det kan kanskje være av interesse i og med at du står på den medisinen du gjør: https://www.brystkreftforeningen.no/nyheter/medisinskovergangsalder Anonymkode: d3a01...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 28. januar #117 Del Skrevet 28. januar K 49. Cymbalta og progynova fast. Tar d vitamin og b12. Smertestillende og sovetabletter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #118 Del Skrevet 28. januar Jeg er 40 og bruker ingen faste medisiner. Moren min på 70 bruker heller ingen medisiner, mens faren min som også er 70, har dosett med flere ulike medisiner mot ulike sykdommer. Anonymkode: 92752...dcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #119 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 13.37): Kvinne 40. Står fast på sovepiller og beroligende ved behov. Gjort i ca 10 år. Anonymkode: 4a4cd...17b Får du det lett hos legen? Gjør det samme men ikke fast for jeg får sjeldent. Anonymkode: a651d...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #120 Del Skrevet 29. januar Ingen medisiner . Kvinne 35 år. Anonymkode: 333f5...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå