AnonymBruker Skrevet 27. januar #61 Del Skrevet 27. januar K 52. Tar allergitabletter om våren. Anonymkode: a76ab...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #62 Del Skrevet 27. januar Doloressa skrev (4 timer siden): 34 år. Tar metformin daglig pga. anti aging effekt Får du dette av legen din? Anonymkode: a76ab...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #63 Del Skrevet 27. januar Medisin mot høyt blodtrykk og depresjon. 42 år. Anonymkode: e0a3a...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #64 Del Skrevet 27. januar Startet med medisin mot høyt blodtrykk i 30 års alderen. En familiesvakhet hos oss. Anonymkode: f2670...15b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #65 Del Skrevet 27. januar K27. Ingen medisiner, bare jern og D-vitamin pga. lave nivåer. Sliter med rygg og nakke etter noen år i svært fysisk tungt yrke, så av og til blir det paracet også. Anonymkode: 79f68...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #66 Del Skrevet 27. januar Kvinne 33 år. Går på medisiner mot epilepsi, Lamictal og Keppra, brukt det i ca 10 år. Og så tar jeg ritalin pga adhd, men ikke fast hver eneste dag. Anonymkode: 59688...953 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #67 Del Skrevet 27. januar 54 år, ingen faste medisiner. Og det er til tross for alvorlig overvekt (bmi nærmer seg faretruende 40) og flere arvelige sykdommer i familien. Anonymkode: 87f64...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #68 Del Skrevet 27. januar K42. Har tatt blodtrykksmedisiner siden jeg var 38 og bruker allergimedisiner fast. Anonymkode: 05cfc...ff7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. januar #69 Del Skrevet 27. januar Er 62 og bruker mange faste medisiner bare for å holde meg i live. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #70 Del Skrevet 27. januar 43 år, ingen faste medisiner. Tar en halv Sobril noen ganger i året pga søvnvansker. Tar D-vitamin da jeg har hatt føflekkreft og ikke er i sola lenger. Anonymkode: 6aab0...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #71 Del Skrevet 27. januar 62. Blodtrykk-medisin. Anonymkode: e98f3...512 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #72 Del Skrevet 27. januar Ja, har bekhterevs. Så tar biologisk medisin hver 14 dag. 36år. Anonymkode: 83c42...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #73 Del Skrevet 27. januar Levaxin. Måtte operere vekk skjoldbruskkjertelen pga. kreft. Anonymkode: 41801...be8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #74 Del Skrevet 27. januar Blir 41, bruker medisiner for allergi året rundt siden jeg har pollen og middallergi, begynte med de fast etter jeg ble 30 før det så var det bare en gang i blant når jeg merket symptomer. Da gikk det helst i øyedråper og nesespray, men funker veldig bra med en allergitablett. Ellers så er det blodtrykksmedisiner som jeg og begynte på etter jeg ble 30 da jeg har en underliggende tilstand som øker trykket og det må ikke bli for høyt igjen for da går det galt enda en gang. Tror for øvrig allergien min ble verre etter svangerskap, har fått mye annet rart og etter det og det er mye som skjer i kvinnekroppen i den prosessen. Føler jeg har vært heldig så har sluppet å gå på medisiner til jeg ble relativt godt voksen. Åja har og ofte vitaminmangel, jern og d vitamin der tar jeg tilskudd fra apoteket og så går jeg å tar B12 sprøyte når jeg har tid. Anonymkode: b4ce3...16a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #75 Del Skrevet 27. januar "Fast" på adhd-medisin. Og kortison mot autoimmun sykdom. Prøver desperat å kvitte meg med den siste ved alle desperate trylleformularer jeg finner på nett for å unngå neste steg, som er immundempende. Anonymkode: fbae6...46e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #76 Del Skrevet 27. januar K39 tar Levaxin på grunn av lavt stoffskifte. Det har jeg gjort i ca. 5 år, men hadde nok lavt stoffskifte en stund før det også. Var fryktelig trøtt og sliten, men la det på småbarnslivet og hektisk hverdag. Anonymkode: d15cd...dc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #77 Del Skrevet 27. januar K47, bruker blodtrykksmedisin (siden 30-årene) og NeoMercazole (mot høyt stoffskifte grunnet Graves, forhåpentligvis snart slutt på det). Går i tillegg på hormonterapi i form av østrogenplaster og progesteronkapsler. Anonymkode: e484c...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #78 Del Skrevet 27. januar Fast på immundempende i 25 år. K47 Anonymkode: 4c126...03d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #79 Del Skrevet 27. januar Kvinne, 54, har en kronisk tilstand, men bruker kun mat og tilskudd for å holde den i sjakk. Siste medisinen jeg tok var en smertestillende i 2004. Anonymkode: ec163...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #80 Del Skrevet 27. januar Kvinne 47. Allergimedisin vår/sommer, antideppressiva og betablokkere ved behov pga. Essensiel tremor. Anonymkode: a4d5c...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå