AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Vi har vært bestevenninner over mange år, men for 4 år siden flyttet hun pga en mann. Etter det har hun vært på besøk her jeg bor pga, familie og vi møtes gjerne da. De siste mnd. har vi ikke snakket noe særlig sammen på sosiale media eller tlf, men bare sendt en eller flere random snaps til hverandre. Nå er hun her jeg bor igjen, men har ikke sagt noe direkte til meg om dette, og jeg lurer på om jeg gidder å "ta hintet" og spørre om å møtes. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 9da9c...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har vært bestevenninner over mange år, men for 4 år siden flyttet hun pga en mann. Etter det har hun vært på besøk her jeg bor pga, familie og vi møtes gjerne da. De siste mnd. har vi ikke snakket noe særlig sammen på sosiale media eller tlf, men bare sendt en eller flere random snaps til hverandre. Nå er hun her jeg bor igjen, men har ikke sagt noe direkte til meg om dette, og jeg lurer på om jeg gidder å "ta hintet" og spørre om å møtes. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 9da9c...437 Hvis det er naturlig å du har lyst å møte henne , hvorfor ikke ? Mange av mine vennskap er veldig på og av , da livet skjer for de fleste 🤗 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar Hvem er det som har tatt initativ de siste gangene da? Det er jo ganske relevant. Uansett så vil ikke jeg si at det er uvanlig at det går lang tid mellom man møtes eller snakkes. Her kan det gå et halvt år, uten kontakt med nære venner. Vi er like gode venner når vi møtes igjen. Anonymkode: 1feaf...466 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar NiceOrNothing skrev (10 minutter siden): Hvis det er naturlig å du har lyst å møte henne , hvorfor ikke ? Mange av mine vennskap er veldig på og av , da livet skjer for de fleste 🤗 Jeg er ikke uenig i det, og har mange vennskap som av ulike grunner er litt av og på. Men er det ikke litt merkelig at hun ikke engang forteller at hun er her direkte til meg? Anonymkode: 9da9c...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvem er det som har tatt initativ de siste gangene da? Det er jo ganske relevant. Uansett så vil ikke jeg si at det er uvanlig at det går lang tid mellom man møtes eller snakkes. Her kan det gå et halvt år, uten kontakt med nære venner. Vi er like gode venner når vi møtes igjen. Anonymkode: 1feaf...466 Det er stort sett jeg som må ta initiativ og innrette meg etter henne, for hun skal rekke over besøk og aktiviteter med andre. Men denne gangen har hun ikke engang fortalt meg direkte at hun er her. Jeg vet det kun pga plassering på snap-kartet. Anonymkode: 9da9c...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 27. januar #6 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke uenig i det, og har mange vennskap som av ulike grunner er litt av og på. Men er det ikke litt merkelig at hun ikke engang forteller at hun er her direkte til meg? Anonymkode: 9da9c...437 Nei ikke nødvendigvis . Det kan være hun er der av familiære grunner . Å evnt hvis du mistenker at hun bevisst ikke kontakter deg, hadde jeg sittet stille i båten bare . Har en del utflyttede veninner selv , og noen ganger tar de kontakt når de er hjemme , andre ganger ikke . Kommer helt an på hvorfor de er hjemme og hvor lenge . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 27. januar #7 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er stort sett jeg som må ta initiativ og innrette meg etter henne, for hun skal rekke over besøk og aktiviteter med andre. Men denne gangen har hun ikke engang fortalt meg direkte at hun er her. Jeg vet det kun pga plassering på snap-kartet. Anonymkode: 9da9c...437 Sånt blir overvåking for min del . Er ikke på snapkart selv og følger ikke med andre heller . Jeg er bare åpen og blid til at det blir kontakt hvis tid og sted passer for begge . Null stress . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #8 Del Skrevet 27. januar NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Sånt blir overvåking for min del . Er ikke på snapkart selv og følger ikke med andre heller . Jeg er bare åpen og blid til at det blir kontakt hvis tid og sted passer for begge . Null stress . Jeg har ikke bevisst sjekket hvor hun er, så er bare tilfeldig at jeg vet det. Men tror jeg velger å la henne ta kontakt om hun ønsker å møtes. Så slipper hun å føle seg forpliktet til et treff. Anonymkode: 9da9c...437 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 27. januar #9 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke bevisst sjekket hvor hun er, så er bare tilfeldig at jeg vet det. Men tror jeg velger å la henne ta kontakt om hun ønsker å møtes. Så slipper hun å føle seg forpliktet til et treff. Anonymkode: 9da9c...437 Det er en klok tilnærming 🫶. Liker best rause vennskap , der treff skjer av ønske og ikke plikt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #10 Del Skrevet 27. januar I samme situason så spurte jeg hvorfor hun ikke hadde stoppet opp. Hadde vist ikke tid til det eller tenkt over det. Droppet dama. Anonymkode: 77bcd...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #11 Del Skrevet 27. januar Jeg hadde sagt at jeg savnet henne, og om ikke vi kunne ha funnet en helg i nærmeste fremtid hvor jeg kunne reist til henne på besøk. Anonymkode: 63ba6...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #12 Del Skrevet 27. januar Jeg har vært i tidligere hjemby mange ganger uten å si i fra til venner. Det er ikke alltid jeg har tid til å møte noen når jeg er der, og da ser jeg ingen grunn til å si i fra heller. Anonymkode: b9391...3aa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #13 Del Skrevet 27. januar Wow, så kravstore noen av dere er! har dere aldri flyttet fra der dere har vokst opp? Når man skal tilbake til et sånt sted, er det gjerne utrolig mange man "bør" treffe, og hvis man i tillegg har en jobb eller andre forpliktelser, vil tida gå utrolig fort og det kan bli veldig hektisk og masete. Hvis mine venner hadde tatt det personlig de gangene jeg ikke hadde rukket å si i fra at jeg var i traktene, hadde jeg virkelig blitt overrasket. Men dere er kanskje veldig unge? Anonymkode: 7e404...ee1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malaco Skrevet 27. januar #14 Del Skrevet 27. januar Herregud så slitsomt å få slike forventninger fra venner. Hadde fått fnatt hadde du vært min venninne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #15 Del Skrevet 27. januar Beste vennskapa er ofte de som det kan gå ett halvt år før en sees eller snakkes, og praten fortsetter nøyaktig der en slapp den. Ikke alle er like "på" hele tiden, selv er jeg av typen som rett og slett ikke rekker over alle, og er jeg hjemom en litt for sjelden gang, så er det familien som får fokuset. Sist jeg så ei nær veninne av meg fysisk, var i fjor på konsert, vi planlegger nytt konsertmøte til sommeren igjen. Mellom der har vi faktisk ikke sett hverandre, ho og utflytter, og ho er ikke mindre verdt som venninne av den grunn. Anonymkode: 304e5...642 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå