AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:50 #21 Del Skrevet tirsdag kl 20:50 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det 7 og 8 enkeltdager eller 7 og 8 ganger med flere dager? Anonymkode: 1e4f9...f12 Enkelt dager for det meste. Var hjemme i 3 dager bare med barn, aldri meg selv. Det at sjefen sa at jeg ikke måtte prate rundt om dette, hvorfor sier hun det? 😳 Anonymkode: 85456...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:54 #22 Del Skrevet tirsdag kl 22:54 Du blir veldig ustabil når du har mange enkeltdager fravær, kanskje prøve å få bort det, ha litt høyere terskel neste gang. Anonymkode: 53cb1...014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:26 #23 Del Skrevet i går, 08:26 AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 12.26): Ja ikke vel? Vi har en kollega som har vært sykemeldt 3 ganger iløpet av ett år, likevel får jeg mer kritikk av sjefen enn det hun gjør. Tydeligvis et problem om jeg har en dag innimellom enn 3 uker med sykemelding. Jeg blir sammenlignet med andre og sjefen sier at jeg har nesten én fraværsdag i mnd, noe som ikke stemmer, sier også at de andre ikke har så mye fravær som meg. Men de har heller ikke små barn. Jeg har også slitt med dårlig søvn og uforklarlig hjertehopp, som gjør at jeg får panikkanfall. Jeg sliter litt med motivasjonen til jobb og vil aller helst bytte. Det tynger veldig å ha det sånn. Anonymkode: 85456...e23 Vi blir kalt inn til HR med 4 egenmeldinger pr år. Kanskje sykmelding lønner seg? Anonymkode: 12b41...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:00 #24 Del Skrevet i går, 12:00 Du skal aldri ha dårlig samvittighet for å være hjemme med sjuke barn. Bare så det er klart. Resten må du nesten stå for selv, men jeg ville nok tenkt at også det er noe du ikke kan noe for, og derfor ikke skal få sammenbrudd av det. Anonymkode: fe3f3...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå