AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Jeg har nylig gått ifra mannen min, vi var gift og har to barn sammen. Har innkalt til megling, men han har ikke møtt opp, mannen nektet å signere separasjonsøkaden. Det har gått 3 måneder nå, han bor fremdeles i huset vi eier sammen. Jeg flyttet inn til foreldrene mine, men betaler fremdeles 50% av boliglånet til felles bolig. Jeg har sendt smser, ringt og prøvd å få han til å snakke. Vi må ha en samværsavtale, bli enige om salg av felles bolig, som jeg tror tar lang tid, det er snakk om en stor enebolig med høy markedspris. Dessuten må vi dele på utgiftene til barna. Hva gjør jeg?? Anonymkode: dd4e1...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar Tar kontakt med advokat. Nb! Krev husleie av mannen. Krev barnebidrag via NAV. Anonymkode: d93d8...ecc 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar Barnebidraget ville jeg fått via nav. Bare å starte prosessen. Det kan jo også få han til å reagere i forhold til å få på plass en eventuell samværsavtale. Hva gjelder hus og salg ville jeg tatt kontakt med en advokat for råd. Se ellers her: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.skilsmisse.net/separasjon/sporsmal&ved=2ahUKEwiD86Tg0ZWLAxW9AhAIHUNoDLUQFnoECBEQBQ&usg=AOvVaw036oH10gBcYm-HyVwamGTm Anonymkode: 316c2...8a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Du fikk vel.meglingsatest når du møtte på familiekontoret? Om ikke få en. Du må ha annen bostedsadresse. Send inn din egen seperasjonssøknad , du behøver ikke hans underskrift. Send søknad til nav om bidrag 100% om far ikke har barna hos seg i det hele tatt. Så må far bestride kravet og bevise at han har barna. Anonymkode: e452b...f52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar Avgjørende huset kan du kreve tvangssalg. Det gjorde jeg. Anonymkode: 6c637...e14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Del Skrevet 27. januar Ta alt du kan via Nav, barnebidrag og utvidet barnetrygd asap. Ang hussalg og husleie (som han skal betale til deg siden han bor der og ikke du), advokat! NU! Anonymkode: a7924...76c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #7 Del Skrevet 27. januar Barnebidrag via nav Huset advokat, ktev evnt tvang salg hvis han ikke vil kjøpe deg ut Anonymkode: f197f...3e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #8 Del Skrevet 27. januar Få sendt søknad om barnebidrag via Nav asap, det er for tiden fem måneders behandlingstid. Tror du bør kontakte advokat vedrørende huset, vedkommende vil veilede deg riktig. Anonymkode: c3991...ec4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar Hadde flytta inn der igjen og gjort livet kjipt for han slik at han ikke ville bo der lengre. Barnebidrag får du først når du har en meglingsattest, send søknad allerede nå, du vil få etterbetalt fra og med da du søkte. Meglingsattest får du uansett han møter opp eller ikke. Anonymkode: 57b91...ece 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #10 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hadde flytta inn der igjen og gjort livet kjipt for han slik at han ikke ville bo der lengre. Barnebidrag får du først når du har en meglingsattest, send søknad allerede nå, du vil få etterbetalt fra og med da du søkte. Meglingsattest får du uansett han møter opp eller ikke. Anonymkode: 57b91...ece Ærlig talt. Det er barn inni bildet. Tenk deg den stemningen i huset og forvirringen rundt flyttingene… Anonymkode: 6ba97...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar Du valgte å få barn, om han ikke vil ha noe med dere å gjøre så la han være. Anonymkode: 33050...626 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #12 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du valgte å få barn, om han ikke vil ha noe med dere å gjøre så la han være. Anonymkode: 33050...626 Han valgte også og få barn. Så hun skal bare gi han halvparten av et dyrt hus, og jan skal slippe å betale en krone for barna? Hvilken planet lever du på? Anonymkode: 5878d...2e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå