Gå til innhold

Menn på tinder/datingapper, 30 - 40+ som har vært der flere år eller vender tilbake der ofte:

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bippeti skrev (12 minutter siden):

"Manipulert narrativ" - sånn formulerer man seg om man skal prøve å lure andre til å tro man er smart. Akkurat som du tråkker på kjærlighetssøkende menn for å framstå bra selv i åpningsinnelgget. 

Hva med å la andre leve og fokusere på deg selv? Få noen nye venner som ikke koser seg med å drite ut folk?

Jeg har vært lenge på Tinder selv, uten at jeg føler det er noe galt med meg. Nå er jeg kvinne, da, men det er da ikke annerledes. Tror du det er som å velge fra en meny?

Det eneste som irriterer meg med dette innlegget er at det ikke var jeg som skrev det 😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trådstarter her. 😊

Felles svar til alle sinte. 

Selvom jeg følte det lå litt i hele beskrivelsen min, så skjønner jeg at det ikke gjorde det. 

Jeg snakker ikke om menn 30-40+ på datingapper. Synes det er fint at menn og kvinner i alle aldere vil finne kjærligheten, og ønsker alle å finne den. 

Jeg snakker om menn (og evt kvinner) 30-40+ som er åpenbare playere  og som ikke vil inn i noe seriøst og lurer den ene etter den andre , og derfor fort avslutter "relasjonene" sine og dermed også er tilbake til datingapper fort, ofte og over mange år. 

Jeg er uansett gift så det er ingen fare med meg, jeg bare synes synd på kvinnene som havner i disse relasjonene. Det er mer og mer forskning på området også, lovebombing,  ghosting osv, og utallige artikker som er veldig triste å lese . Jeg unner verken menn eller kvinner å havne i armene på en slik person som beskrevet i ts og her. Jeg unner folk kjærlighet, og ærlighet. 

Presiserer på nytt at jeg snakker om playere som beskrevet over.  At jeg beskrev det som wannabe osv tar jeg kritikk på at jeg ikke utdypet mer. Det jeg mente var deres forsøk på å fremstå sympatiske, veldig omsorgsfulle osv, som jo ofte går rett i hjertet til kvinner. Det er provoserende når de er playere som skal lovebombe folk som ønsker å finne kjærlighet,  for så å ghoste dem. 

Dette er en stor ukultur i dag, benekt det gjerne. Men google det. 

Og når jeg sier 《forsøk på å kontrollere narrativet》, så fungerer ikke hersketeknikker som 《det er sånn sånne som prøver å fremstå smart skriver》. Det var en ekte uttalelse basert på at flere sitter og forsøker å få det frem til at jeg mener at menn 30-40+ generelt er idioter som er på datingapper og at de er tapere. Det har jeg aldri uttalt, og derfor kommentaren om narrativ. Det ble slengt ut påstander og svar som ikke var i tråd med det jeg skrev. 

Og hvis dere mener at jeg er lite sympatisk og helt tilbakestående som mener at det er drittoppførsel man ikke skal -forvente- at menn i denne aldersgruppen har, så ja vel. Det kan jeg ikke gjøre noe med.

Anonymkode: 21189...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (4 timer siden):

Det eneste som irriterer meg med dette innlegget er at det ikke var jeg som skrev det 😃

Du er veldig aktiv her inne ser jeg😅 du rekker det nok først neste gang😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, det gjør du ikke, det er jo bare usammenhengende rabling. Hvis du virkelig mener dette er "hvordan mange kvinner tenker", er jo tråden vel så mye et angrep på kvinner som på menn.

Anonymkode: 79c07...2fe

Les mitt felles svar på siste side hvis du vil. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spesielt menn over 40, Er noe av det mest patetiske usexy jeg ser. 

Med tragiske pickup lines, wannabe avslappede bilder, bilder av dyrene sine i et forsk på å sjarmere, osv , listen er lang. 

Helt seriøst, det er stusselig. Uansett om det bare er for uforpliktende sex eller for å lure noen inn i kortvarig "romantikk/flørt". 

De er 40 + liksom, snart 50 år og tror det er attraktivt på noe vis? 

Jeg ser du prøver å forklare hva du egentlig mente, men jeg synes du bør jobbe med presentasjonen her. Du har altså identifisert disse mennene som patetiske, stusselige og tragiske wannabies, men stoler ikke på at dine medsøstre har like godt gangsyn? 

Er det så ille som du sier, så får jo ikke disse mennene en eneste match. Eller er det egentlig kvinnene du er skuffet over? 

Anonymkode: a6eab...997

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Et fenomen jeg må ta opp, som jeg ikke opplever selv, men bevitner.  

Med tragiske pickup lines, wannabe avslappede bilder, bilder av dyrene sine i et forsk på å sjarmere, osv , listen er lang. 

Helt seriøst, det er stusselig. Uansett om det bare er for uforpliktende sex eller for å lure noen inn i kortvarig "romantikk/flørt". 

Synes spesielt det er kleint når venninner viser de som liksom er drevet av wanderlust og er så frie. Dette er menn som sliter , som aldri blir voksne og som prøver å booste et herpet  selvbilde. 

Grunnen til at jeg "måtte" skrive dette innlegget  er fordi jeg har venninner som er på datingapper og viser og ler av samme mann/menn (forskjellige venninner til forskjellige tider), der de det gjelder blir latterliggjort.  Og også noen grupper jeg er medlem av på facebook som handler om kvinner som er redd de dater samme type og "outer" alt fra hvem de dater, til hvem de tekster med for å finne ut om flere holder på med samme (jeg er medlem for underholdningsverdiens  skyld, er godt gift😆), der de samme mennene,  fra alle landsdeler går igjen, måned etter måned, år etter år. 

Som om de mennene det gjelder tror de er en slags tidløs gud, som bare kan forsyne seg. Når du nærmer deg 50, og er langt fra aktuell som en brunstig mann på 25. 

Hva tenker dere andre kvinner om dette?😊

(Og til alle kvinner som har blitt såret av en sånn taper, dere kommer til å finne bedre, mye mye bedre og akkurat noe så fint som det du fortjener. Jeg lover❤️)

Stakkars deg. Samtidig er nok ikke du i målgruppen deres så litt pussig at du engasjerer deg så mye.

Anonymkode: 7ef3e...9b4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg ser du prøver å forklare hva du egentlig mente, men jeg synes du bør jobbe med presentasjonen her. Du har altså identifisert disse mennene som patetiske, stusselige og tragiske wannabies, men stoler ikke på at dine medsøstre har like godt gangsyn? 

Er det så ille som du sier, så får jo ikke disse mennene en eneste match. Eller er det egentlig kvinnene du er skuffet over? 

Anonymkode: a6eab...997

Hvis du vil kan du lese svaret som står litt over her. Der utdyper jeg mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Stakkars deg. Samtidig er nok ikke du i målgruppen deres så litt pussig at du engasjerer deg så mye.

Anonymkode: 7ef3e...9b4

Føler ikke det er synd på meg. 

Hvis du vil kan du lese svaret som står litt over her. Der utdyper jeg mer. men helt i orden om vi er uenige😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ts, du høres ut som et usedvanlig usympatisk menneske. Hvorfor er du så hovmodig og sur? Nå er ikke jeg på tinder, men synes forsåvidt menn i 40-50 årene ofte både er hyggelige og attraktive. Liker de dyr så er det bare ett pluss. 

Anonymkode: 92036...62f

Hun er vel blitt såret av av EN mann og går da i den klassiske fella og skjærer alle menn over èn kam.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Din mann er jo åpenbart ikke som de jeg beskriver. Jeg snakker ikke om menn på 30-40+ generelt på tinder. Men om du ikke ønsker å forstå så har jeg ingen intensjoner om å overbevise deg. 

Glad for at du har dannet lykken med en fantastisk mann😊

Joda, han var gjentakende der inne over flere år, «laid back-bilde», bilde av dyrene sine, og en litt klein pickupline. 😅

Anonymkode: def05...9a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner bedre nå etter forklaringen din TS. Det er en stor ukultur og bruk og kast mentalitet. Men er ikke dette enda mer utbredt blant yngre? Mellom 20-30? Aner ikke jeg altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nowayback skrev (15 timer siden):

Hun er vel blitt såret av av EN mann og går da i den klassiske fella og skjærer alle menn over èn kam.

Lær deg og les. Du kunne ikke tatt mer feil😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skjønner bedre nå etter forklaringen din TS. Det er en stor ukultur og bruk og kast mentalitet. Men er ikke dette enda mer utbredt blant yngre? Mellom 20-30? Aner ikke jeg altså

Kan godt være det er -mer- utbredt blant yngre. Men det er jo det jeg forsøker å få frem og derfor presiserer i både ts og innlegget jeg forklarer at de det gjelder på 30-40+ som holder på sånn, på en måte blir enda verre fordi de har nådd en alder der slik oppførsel ikke kan unnskyldes  med noe som helst. Det er mange i denne aldersgruppen som også holder på sånn, og det er dette jeg synes er helt vilt å "se" på.. når man nærmer seg 50 med Peter Pan syndromet, så ser det iallefall ut som at den helt store forandringen aldri kommer til å skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lær deg og les. Du kunne ikke tatt mer feil😊

Jeg er så god på å lese at jeg ser du skulle brukt å istedet for og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 9.24):

Et fenomen jeg må ta opp, som jeg ikke opplever selv, men bevitner.  

Synes spesielt det er kleint når venninner viser de som liksom er drevet av wanderlust og er så frie. Dette er menn som sliter , som aldri blir voksne og som prøver å booste et herpet  selvbilde. 

Grunnen til at jeg "måtte" skrive dette innlegget  er fordi jeg har venninner som er på datingapper og viser og ler av samme mann/menn (forskjellige venninner til forskjellige tider), der de det gjelder blir latterliggjort.  Og også noen grupper jeg er medlem av på facebook som handler om kvinner som er redd de dater samme type og "outer" alt fra hvem de dater, til hvem de tekster med for å finne ut om flere holder på med samme (jeg er medlem for underholdningsverdiens  skyld, er godt gift😆), der de samme mennene,  fra alle landsdeler går igjen, måned etter måned, år etter år. 

Som om de mennene det gjelder tror de er en slags tidløs gud, som bare kan forsyne seg. Når du nærmer deg 50, og er langt fra aktuell som en brunstig mann på 25. 

Hva tenker dere andre kvinner om dette?😊

(Og til alle kvinner som har blitt såret av en sånn taper, dere kommer til å finne bedre, mye mye bedre og akkurat noe så fint som det du fortjener. Jeg lover❤️)

Har du tenkt over at du og dine venninner sin oppførsel faktisk er rett ut ondskapsfull?

Anonymkode: bd211...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du påpeker at du er på Tinder for underholdningens skyld. Det har ikke slått deg at disse mennene er det samme og at det er derfor de har cheesy bilder og avslutter relasjonen før det blir til noe han vil angre på? Du bruker ord som tragisk og patetisk. Er det noe som er patetisk og tragisk så er det å sitte og le av andre mennesker på den måten du og dine venninner gjør samtidig som dere velter dere i egen fortreffelighet og tror at dere er så mye bedre enn dem dere ler av. Det er dere ikke. Dere er verre. Mye verre. 

Anonymkode: e6082...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...