AnonymBruker Skrevet i går, 10:11 #21 Del Skrevet i går, 10:11 AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 9.00): Jeg er veldig lei meg fordi jeg blir oppfattet som eldre enn jeg er. MYE eldre også. Jeg er 42, men de fleste tror jeg er mellom 48 og 55. Dette selv om jeg smiler, har ungdommelig fremtoning, kler meg alt annet enn kjerring, er slank og aktiv. Hva kan jeg gjøre for å se ut som min egen alder, altså yngre enn jeg ser ut nå? Har noen hatt utfordringer med det? Anonymkode: a76a3...e64 Du gjør jo NOE som driver opp alderen din. Altså - det som får deg til å se eldre ut er rent utseende. Altså enten klesstil, hårstil, sminke, utseende på hud, kroppsfasong eller bevegelsesmønster. Om fremmede tror du er eldre er det en eller flere av de over, i tet mer eller mindre. Og alle kan enkelt fikses. Dersom det er folk du har snakket med som tror du er eldre er det også en mulighet for at du har språk, kunnskap eller meninger som tilfaller mennesker eldre enn deg. Måten du ordlegger deg på eller ting du sier kan du jobbe med å redigere, dersom ønskelig. Kunnskapsnivået ditt om moderne ting kan du også endre, og bør du endre. Vi bør alle lære nye ting, hele tiden. Uansett - identifiser årsak(er) og fjern dem. Anonymkode: 17f64...d15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet i går, 10:18 #22 Del Skrevet i går, 10:18 Altså, nå er jo alt over 30+ gæmmelt for mange unge, så hvem bryr seg om hva de syns. That said, sjekk muligheten til å evt ta noe botox? Fillers? Dette kommer alltid med en feilprosent, så det må du også ta inn over deg. Du kommer langt med godt planlagt sminke og å se fresh ut. Men syns du skal være forsiktig med å forynge garderoben din. Det kan fort slå tilbake. Gå for en classic look? Såkalt ‘old money’-stil er poppis nå, og det er tidløse saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet i går, 10:23 #23 Del Skrevet i går, 10:23 Hm…. Ville tenkt hudkvalitet, men du sier du har NULL linjer/tekstur i en alder av 42? Det er ganske uvanlig. Jeg har begge deler, antas å være min alder. Fyller snart 44. Men om du er komfortabel med å poste bilde av ansikt og typisk sntrekk så kan vi gi vennlige tips 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:29 #24 Del Skrevet i går, 10:29 Tror det er litt tilfeldig hvor «gammel» man ser ut. Det kommer ikke nødvendigvis ann på hvor fin hud og hår man har og hvordan man kler seg, men gener og hvordan man ser ut generelt. Jeg har passert 40 år og blir stadig tatt for å være mye yngre, helt ned i 20 års alderen, haha. Blir også spurt om leg en sjelden gang. Jeg har grei hud, fint hår, kler meg vanlig, drikker masse vann og passer på å få mye søvn. Men for å være ærlig så tror jeg det bunner i utseende mitt, alle ser jo veldig ulike ut og noen har mer ungt utseende en andre på tross av at man kan ha like rynkefri hud etc. Anonymkode: 581e0...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:31 #25 Del Skrevet i går, 10:31 Uhøflig av folk å kommentere på alderen/utseendet ditt. Kan du ikke si ifra at dette gjør noe med deg? Jeg har også fått høre av flere at jeg ser mye eldre ut enn jeg er (er i tyveårene, men blir fortsatt provosert). Anonymkode: d9f73...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:37 #26 Del Skrevet i går, 10:37 Er jo flere kontoer på Instagram som kan være inspirerende. Klær, øyenbryn, ansiktsglød og hår har nok mye å si. Legger merke til at du sier at du ikke kler deg som en kjerring uten noe annen forklaring enn at du ikke går med beige klær. For min del (jeg nærmer meg 40) har jeg nok levd litt i 2000-bobla og tenkt at farger og er ungdommelig. Etter å ha kjent litt på samme følelse som deg, har jeg prøvd å lære meg hvordan man kan kle seg yngre, men passende for alderen med klassiske plagg, også i beige. Kan anbefale Lena.aspette på Instagram, for sminke ericataylor2347. Jeg har en vanlig kontorjobb med litt kleskode. Trives egentlig best uten sminke og med fjällrävenbuksene mine, men det er jo litt gøy å kle seg opp også Du kan jo også prate med en frisør og be om input til DEG. Om det finns hudterapeuter der du bor, kan det også være en mulighet for å skape litt glød. Dette koster jo litt, men kan være verdt det Ellers, spis ren mat, tren styrke💪🏼 Anonymkode: 826e8...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:42 #27 Del Skrevet i går, 10:42 En farget dagkrem med glød framfor foundation/hudsminke og droppe maskara på undervippene(heter det det? De som er under øyet?), og en frisyre gjorde mye for meg! ser jeg har litt å gå på da jeg har tunge øyelokk, og de er nok med på å dra meg opp noen år. Anonymkode: fabd9...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #28 Del Skrevet i går, 10:48 Veldig mange som tror de kler seg ungdommelig gjør egentlig ikke det. Ærlig talt tror jeg omtrent alle vil si at de "kler seg alt annet enn kjerring", samtidig som de går for ca. de samme trendene som alle på deres alder (og litt opp) gjør. Anonymkode: 0b75c...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:55 #29 Del Skrevet i går, 10:55 Det trenger ikke å ha med utseendet å gjøre, det kan være stemmen, måten du beveger deg på eller noe helt annet. Men so what? Blås i det. De eller fleste ser ut som alderen sin, også de som innbiller seg at de ser så unge ut. Anonymkode: 584bf...f20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:04 #30 Del Skrevet i går, 11:04 Jeg vil trekke frem at tenner også kan ha litt å si. Jeg syns ofte de som har litt store tenner og som smiler mye, kan se litt yngre ut. Fargen på tennene har også mye å si. Anonymkode: 1fa71...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:36 #31 Del Skrevet i går, 11:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle får linjer i ansiktet med årene 😊 Det er jo bare naturlig og ingenting å skamme seg over. Anonymkode: fd4dc...10d Skammer meg ikke, men har fremdeles ikke noen rynker.. Anonymkode: ccd1c...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:55 #32 Del Skrevet i går, 15:55 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skammer meg ikke, men har fremdeles ikke noen rynker.. Anonymkode: ccd1c...ad7 Ikke jeg heller, og jeg er snart 46. Men jeg har tatt botox i 10 år da 😅 Anonymkode: 80829...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:08 #33 Del Skrevet i går, 16:08 AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 13.08): Null rynker tviler jeg på. Alle får litt linjer i huden. Anonymkode: c5513...ec2 Jeg er selv 43 og har ingen rynker. Jeg liker ikke å sole meg. Har aldri likt det. Så mulig det er derfor jeg ikke har rynker. Ja har rynker når jeg smiler. Men ikke når jeg er vanlig. Min mor på 80 har heller ikke mye rynker. Dem trur hun er mye yngre enn hun er. Så mulig jeg har gode gener i tillegg. Anonymkode: 87ec3...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå