AnonymBruker Skrevet 28. januar #61 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan jo alltids overkjøre ungdommen min og risikere at hun ikke kommer til meg hvis hun havner i en vanskelig situasjon, og heller gjør det bak ryggen min uten en god støtte, noe hun kunne gjort her også da hun kunne valgt å ikke fortelle meg noe som helst å utført aborten helt på egenhånd. Anonymkode: efe4e...e63 Klokt svar! 💕 Anonymkode: 24bef...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #62 Del Skrevet 28. januar Vet du....så flott at din datter turte å fortelle det til deg og at hun vil ha deg ved din side. Jeg hadde glatt tatt egenmeldingsdager, og det uten et snev av dårlig samvittighet. Hadde ikke orket styret med hverken å søke om velferdspermisjon eller noe annet. Egenmeldingsdager er enklere, og jeg (og mange med meg) går ofte litt ekstra på jobb uten å få betalt for det, så det hadde jeg rett og slett tatt meg den friheten å gjøre. Lykke til, til dere begge. Anonymkode: 24bef...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #63 Del Skrevet 28. januar LeonoraDorothea skrev (På 27.1.2025 den 11.28): Det er faktisk ikke alle yrker som har denne muligheten. Jeg for eksempel er lærer, og vi har ikke feriedager vi kan velge selv. De er fastsatt til når elevene har fri. Fri uten lønn får vi heller ikke, hvis ikke vi har en veldig god grunn til det. Og akkurat så sensitiv informasjon om min datter hadde jeg faktisk ikke vært komfortabel med å oppgi. Greit nok at man ikke skal misbruke velferdssystemet, men av og til går det faktisk an å bruke litt skjønn. Den ene dagen med egenmelding går fint. Det viktigste er at 16-åringen har noen hos seg, og at hun slipper belastningen med at unødvendige folk får vite dette. Dere lærere har avspasering dere kan ta skulle det være noe. Anonymkode: 50a9c...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #64 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): En 16-åring bør unngå å bli gravid. Anonymkode: 2496a...c1e Du vet at slikt kan skje selv om man tar forhåndsregler? Anonymkode: efe4e...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #65 Del Skrevet 28. januar Syns rart ho har fått valget hjemme. Venn av ungdommen her skulle ta abort og der så fikk ho klar beskjed om innleggelse i 48 timer. Årsak var for at de ønsket helse personen så til at alt rensket seg ut og blødninger. Foresatt fikk da seng ved siden av sitt barn, og legen fylte ut for pleiepenger i 4 dager. Anonymkode: 26742...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #66 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns rart ho har fått valget hjemme. Venn av ungdommen her skulle ta abort og der så fikk ho klar beskjed om innleggelse i 48 timer. Årsak var for at de ønsket helse personen så til at alt rensket seg ut og blødninger. Foresatt fikk da seng ved siden av sitt barn, og legen fylte ut for pleiepenger i 4 dager. Anonymkode: 26742...f98 Medisinsk? Kan det ha noe med hvor langt i graviditeten de er kommet? Hun ble spurt hva hun selv ønsket og fikk lov å gjøre der hjemme værtfall Anonymkode: efe4e...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 28. januar #67 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): En 16-åring bør unngå å bli gravid. Anonymkode: 2496a...c1e ...og her inne er det ingen som vet omstendighetene rundt hvordan hun ble gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #68 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere lærere har avspasering dere kan ta skulle det være noe. Anonymkode: 50a9c...1df Skal huske å si til datteren min at dersom hun blir gravid og ønsker abort må det legges til uke 8 eller 40, siden jeg har arbeidsfri perioder da. Takk for tipset. Anonymkode: cf8f2...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #69 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): En 16-åring bør unngå å bli gravid. Anonymkode: 2496a...c1e Dette svaret regner jeg med var til stor hjelp og støtte for ts 🥰 her er jo selve løsningen på problemet. Hadde jeg vist hvem du er skulle jeg bare tatt direkte kontakt med deg for hjelp neste gang jeg har et problem, maken til løsningsorientert type du er! #imponert! Anonymkode: 15922...406 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå