AnonymBruker Skrevet 28. januar #21 Del Skrevet 28. januar GÅ I FRA HAN!!!!!!! Ikke kast bort et sekund til på denne fyren. Snille menn er ikke som dette. ♥️ Vi finner oss lett simple menn pga av barndommen vår. Planlegg din exit nå. Du finner bedre enn dette. ♥️♥️♥️ Anonymkode: 082b7...f0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #22 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): «Jeg flørtet ikke. Hun prøvde seg på meg og jeg måtte avvise henne pent. Du vet jeg ikke ser noen andre enn deg.» «Jeg kom ikke for sent. Vi avtalte å møtes nå. Husker du ikke det?» Ser du forskjellen? Gasligthing er manipulasjon som handler om å få offeret til å tvile på sin egen virkelighet. Anonymkode: 6b5cd...01c Det er likevel det samme. Han prøver å få henne til å tro på noe som ikke stemmer. At det er HENNE det er noe galt med og ikke han. Anonymkode: 082b7...f0b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 28. januar #23 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Gaslighting er mye mer alvorlig enn det du beskriver. Gaslighting er systematisk manipulasjon for å bryte ned et offer over tid, med overlegg, slik at offeret får en permanent tvil rundt sin virkelighetsoppfatning. Ikke offerets oppfatning av seg selv, ferdigheter osv. Hvordan offeret oppfatter virkeligheten. Det er snakk om å manipulere et annet menneske til galskap. Partneren til TS bruker informasjon TS har delt i fortrolighet mot TS. Det er dårlig gjort, men ikke gaslighting. Anonymkode: 6b5cd...01c Ja, men nå kan jo ikke ts skrive en bok heller, men må vise frem noen faktorer. Faktorer som absolutt kan bidra til å rive ned virkelighetsoppfatning. Du forventer mye om du forlanger at en person skulle kunne presentere hele prosessen med å bli manipulert til galskap. Det er en prosess som det ts forteller kan føre til. Man er ærlig talt dårlig på gasligthing dersom man går ut så alvorlig at det blir mer åpenbart enn dette. Selvfølgelig. Å bruke informasjon delt i fortrolighet er selve arsenalet slike folk har. Man kan ikke manipulere mennesker uten å bruke dem selv mot dem. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #24 Del Skrevet 29. januar Trolltunge skrev (48 minutter siden): Ja, men Nei. Ikke noe men. Du forstår ikke hvor sjeldent og alvorlig gaslighting er. Occam’s razor tilsier at partneren til TS er en drittsekk. Ikke noe mer. Anonymkode: 6b5cd...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 29. januar #25 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Ikke noe men. Du forstår ikke hvor sjeldent og alvorlig gaslighting er. Occam’s razor tilsier at partneren til TS er en drittsekk. Ikke noe mer. Anonymkode: 6b5cd...01c Tror det er du som ikke forstår... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 29. januar #26 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Ikke noe men. Du forstår ikke hvor sjeldent og alvorlig gaslighting er. Occam’s razor tilsier at partneren til TS er en drittsekk. Ikke noe mer. Anonymkode: 6b5cd...01c Snakker om godt eksempel på gasligthing, forresten. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #27 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 7.55): Jeg har en fortid med grov mishandling og omsorgssvikt i oppveksten. Når partner gjør ting som jeg reagerer på, uansett om jeg har grunn til det, begynner han å grave i fortiden min for å finne den egentlige grunnen til at jeg føler det jeg føler. Jeg blir frustrert fordi han får jo rett og jeg vet ikke hva jeg skal si. Et eksempel kan være at han flørtet med ei jente på byen og jeg ble lei meg, han tok opp at en av foreldrene mine hadde vært utro og det skapt problem i familien. Sikkert men jeg ble jo lei meg for at han snakket med henne, lo og tok på henne ved baren også. En annen gang kom han for sent ørtende gang og jeg ble sur, da også sa han at reaksjonen min er ikke normal mot situasjonen og at det sikkert er noe dypere han kan hjelpe meg å nøste opp i. Så går all fokus på det, og ikke det som skjer nå. Jeg vil jo gjerne snakke om det og. Dette skjer med mange ting. Anonymkode: bf10a...187 Din fortid er ikke det avgjørende punktet her. Det er hva dere er blitt enige om angående flørting som er greia. Noen par har det slik at det er lov å flørte litt. De fleste par har nulltoleranse for det. Men det skal jo dere finne ut sammen. Merk at dersom du synes at flørting ikke er greit, så trenger ikke det å ha noe med fortid å gjøre. Det er fult mulig å prinsipielt mene at flørting ikke er greit når man er i et forhold. Anonymkode: d4220...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå