AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:48 #1 Del Skrevet søndag kl 23:48 Jeg er på overskriften, jeg vet ikke hva de brøt taushetsplikt med, men fikk vite det, hvordan kan jeg undersøke dette Anonymkode: cb11f...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:34 #2 Del Skrevet mandag kl 00:34 Nå må du gå og legge deg. Anonymkode: 68231...9a2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:32 #3 Del Skrevet mandag kl 11:32 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er på overskriften, jeg vet ikke hva de brøt taushetsplikt med, men fikk vite det, hvordan kan jeg undersøke dette Anonymkode: cb11f...d42 Hvis dem brukte navn brøt dem taushetsplikt Anonymkode: c61fb...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:04 #4 Del Skrevet mandag kl 16:04 Denne tråden kommer også til å bli stengt. Det er ikke vits å opprette tråder hvis du ikke forklarer hva som er problemet. Anonymkode: 8c33e...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:08 #5 Del Skrevet mandag kl 16:08 Det er ikke noe å gjøre med nå. Glem det. Anonymkode: 7acfb...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:15 #6 Del Skrevet mandag kl 16:15 Hvis Nav kan advare mot trådene dine, må de gjerne bryte taushetsplikten for min del. Anonymkode: b8379...813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:18 #7 Del Skrevet mandag kl 16:18 Jøsses. Hva skjer i denne tråden? Anonymkode: 9a4bd...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:21 #8 Del Skrevet mandag kl 16:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jøsses. Hva skjer i denne tråden? Anonymkode: 9a4bd...51a Og de andre trådene om samme tema...alle skrevet som i fylla. Anonymkode: ba84c...802 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå