Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med laser for å behandle løs hun kjeve/hals? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på konsultasjon for dette (hos to uavhengige klinikker), og de sier at laser er "askepottbehandling". Dvs. resultatet er veldig kortvarig (hvis man får noe resultat i det hele tatt, det kommer jo an på utgangspunktet). Samtlige jeg har snakket med i bransjen sier at her er kirurgi den eneste varige løsningen. I Korea har det jo blitt veldig populært med "miniløft" nå, der man bare strammer huden litt, i motsetning til tradisjonelle ansiktsløft der man går inn og løfter musklene også. Håper noe lignende kommer hit snart.

Anonymkode: d7c5d...ac0

• Liker 1
Skrevet

Dermapen behandling 

Anonymkode: dbee7...416

• Liker 1
Skrevet

Har bestilt konsultasjon hos plastikkirurg nå, er lei av dyr konservativ behandling som ikke fungerer i lengden.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har bestilt konsultasjon hos plastikkirurg nå, er lei av dyr konservativ behandling som ikke fungerer i lengden.

Lykke til og håper du deler hvordan konsultasjonen går! 

Anonymkode: d8616...1ed

• Liker 2
Skrevet

Følger! Er svært interessert selv. 

Anonymkode: 151f2...d19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Lykke til og håper du deler hvordan konsultasjonen går! 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Følger! Er svært interessert selv. 

Anonymkode: 151f2...d19

Har time først 11. februar, men jeg oppdaterer når jeg har vært der.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du tror? Kanskje du skal undersøke hva dette er og hvilke komplikasjoner som kan oppstå før du kommer med dårlige råd...

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 6.00):

Har time først 11. februar, men jeg oppdaterer når jeg har vært der.

Da har jeg vært på én fysisk konsultasjon, samt vært i kontakt med flere klinikker per mail. Så langt har jeg ikke funnet noen i Norge som utfører kun oppstramming av hud, alle vil gjennomføre et fullstendig halsløft, noe som både er helt unødvendig og alt for dyrt i mitt tilfelle. Men har funnet noen klinikker i utlandet som utfører såkalte små halsløft i lokalbedøvelse til en ok pris (ca. 25.000,-). 

Jeg har et par konsultasjoner til her hjemme i løpet av februar og mars, men hvis ingen norske klinikker kan tilby det samme til en tilsvarende pris, reiser jeg et annet sted for operasjon i løpet av våren.

• Liker 1
Skrevet
Katja81 skrev (På 26.1.2025 den 22.54):

Har noen erfaring med laser for å behandle løs hun kjeve/hals? 

Nei, jeg vet ikke hvor gammel du er, men ville anbefalt NAD+ tilskudd, det skal forbedre huden, stramme den opp, det er et naturlig molekyl vi alle har i oss,men som reduseres med økt alder,det hjelper på alt,du kan også prøve grape seed olje eller noe som heter Magic body oil.

Anonymkode: 13a52...3c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Da har jeg vært på én fysisk konsultasjon, samt vært i kontakt med flere klinikker per mail. Så langt har jeg ikke funnet noen i Norge som utfører kun oppstramming av hud, alle vil gjennomføre et fullstendig halsløft, noe som både er helt unødvendig og alt for dyrt i mitt tilfelle. Men har funnet noen klinikker i utlandet som utfører såkalte små halsløft i lokalbedøvelse til en ok pris (ca. 25.000,-). 

Jeg har et par konsultasjoner til her hjemme i løpet av februar og mars, men hvis ingen norske klinikker kan tilby det samme til en tilsvarende pris, reiser jeg et annet sted for operasjon i løpet av våren.

Vil du dele litt om klinikker og pris/inngrep de forespeiler deg? 

Jeg synes også det virker merkelig at de ikke kan fjerne litt hud når det kun er ønske om å forbedre halsen, men jeg har skjønt det slik at det må ansiktsløft til. 

Skrevet

Halsen er et typisk område det er vanskelig å behandle uten kirurgi. Så her gjelder det å forebygge for alle pengene, solfaktor og dra hudpleieproduktene ned på halsen også.  Jeg har fått anbefalt Profhilo med laser av en meget dyktig sykepleier med 20 år i bransjen, men hun sier at dette er mer forebygging enn store resultat å forvente. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vil du dele litt om klinikker og pris/inngrep de forespeiler deg? 

Jeg synes også det virker merkelig at de ikke kan fjerne litt hud når det kun er ønske om å forbedre halsen, men jeg har skjønt det slik at det må ansiktsløft til. 

Så langt har jeg vært hos Aleris, og skal til konsultasjon hos Volvat pluss en mindre klinikk i Oslo også.

Det ikke tradisjonelt ansikts/halsløft til, det er fullt mulig å kun stramme opp løs hud, men kirurgen må jo ha erfaring for at det skal bli pent. Og det er visst ikke så mange norske kirurger som driver med dette, men i utlandet der det ganske vanlig. Her f.eks. https://www.bymallingjensen.dk/halsloeft 14.000.- DKK for lite halsløft i lokalbedøvelse er jo slettes ikke avskrekkende. Vil man ha fettsuging av dobbelthake også koster det 18.000,- DKK.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så langt har jeg vært hos Aleris, og skal til konsultasjon hos Volvat pluss en mindre klinikk i Oslo også.

Det ikke tradisjonelt ansikts/halsløft til, det er fullt mulig å kun stramme opp løs hud, men kirurgen må jo ha erfaring for at det skal bli pent. Og det er visst ikke så mange norske kirurger som driver med dette, men i utlandet der det ganske vanlig. Her f.eks. https://www.bymallingjensen.dk/halsloeft 14.000.- DKK for lite halsløft i lokalbedøvelse er jo slettes ikke avskrekkende. Vil man ha fettsuging av dobbelthake også koster det 18.000,- DKK.

Takk! Her er det altså arr framme på halsen? En kirirug nevnte det for meg en gang, men at jeg var for ung til å få det d arret på halsen. Han sa at han gjorde det på eldre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk! Her er det altså arr framme på halsen? En kirirug nevnte det for meg en gang, men at jeg var for ung til å få det d arret på halsen. Han sa at han gjorde det på eldre. 

Det virker som at det blir arr på halsen ja. Ett sted må det jo nødvendigvis bli arr, så må man nesten avgjøre selv om det er verdt det. Jeg synes den løse huden er såpass skjemmende at jeg heller vil ha arr.

Skrevet

Mulig jeg tar feil, men jeg bruker Neostrata halskrem og LED-maske for hals, og jeg synes det virker! Har brukt det i 3-4 måneder, bruker LED-masken annenhver kveld ca. Halskrem morgen og kveld. Kirurgi er jo veldig drastisk, med egne mulige komplikasjoner, så jeg prøver alt for å unngå det. Tipper at skjermbruken i vår tid gjør at vi alle eldes fortere i hals nå.

Anonymkode: 365af...d91

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mulig jeg tar feil, men jeg bruker Neostrata halskrem og LED-maske for hals, og jeg synes det virker! Har brukt det i 3-4 måneder, bruker LED-masken annenhver kveld ca. Halskrem morgen og kveld. Kirurgi er jo veldig drastisk, med egne mulige komplikasjoner, så jeg prøver alt for å unngå det. Tipper at skjermbruken i vår tid gjør at vi alle eldes fortere i hals nå.

For meg hjelper ingenting, og jeg har prøvd alt fra omfattende hudpleie til dyr kosmetisk behandling. Jeg hater den løse huden så intenst at jeg med glede går for kirurgi nå. I mitt tilfelle tror jeg det er solen som er skyld i den løse huden, jeg fikk en omfattende solskade for et par år siden og det var etter dette at huden på halsen "løsnet". Halsen matcher ikke ansiktet i det hele tatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan du fortelle litt om LED-maske for hals? Jeg er interessert!

Anonymkode: 8fa2d...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...