Ellie87 Skrevet 30. januar #221 Del Skrevet 30. januar Sovushka skrev (På 26.1.2025 den 21.54): Herregud for en syk kaninhull, skikkelig ekkelt at dette skjer i Norge. Heja Janne og Kadafi, alltid spennende å følge med på! Lurer sånn på hvem vestlandsmannen er.. Det må jo være svært gjennkjenbart. Kadafi nevnte på flyplassen at han er en "stjerne" i bygda si. Man ser de lander på Sola og kjører sannsynligvis nordover, og kanskje noe inn i landet da det er en del høye klipper.. Arbeidsplassen hans er en svær rød blikk-bygning. Han er godt voksen.. man ser bakhodet hans. Han bruker ord avliving litt for mye. Kan han være en veterinær? Noen andre tanker? Helt sjukt! Ser ut som om all filmingen er gjort i Stavanger flyplass og på solastranden. Kan også være det er fra åkrastranden. Han er uten tvil fra Haugelandet. Høres ut som haugesund / Karmøy eller distriktet der. så ikke klippet av arbeidsplassen hans, om det er en stor blå bygning.. kan det være Aibel? Det er et stort blått bygg. Bare søk haugesund aibel så ser dy bildet. Shit.. for en sjuk man! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 30. januar #222 Del Skrevet 30. januar Ellie87 skrev (2 minutter siden): Helt sjukt! Ser ut som om all filmingen er gjort i Stavanger flyplass og på solastranden. Kan også være det er fra åkrastranden. Han er uten tvil fra Haugelandet. Høres ut som haugesund / Karmøy eller distriktet der. så ikke klippet av arbeidsplassen hans, om det er en stor blå bygning.. kan det være Aibel? Det er et stort blått bygg. Bare søk haugesund aibel så ser dy bildet. Shit.. for en sjuk man! Navnet hans står på et stort forum. Vet ikke om jeg får lov av KG å skrive hvilket forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet 30. januar #223 Del Skrevet 30. januar minister-mio skrev (1 time siden): Vestlandsmannen snakket om et barn med en ung mor. Barnet hadde en funksjonshemming og var på sykehuset. Det er sannsynlig ikke moren i den artikkelen du snakker om over her. Nei kan godt være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 30. januar #224 Del Skrevet 30. januar idk_ skrev (1 time siden): Jeg spolte over det med barnet for jeg klarte bare ikke... Så beklager hvis jeg har gått glipp av noe viktig, men det stod da vitterlig på slutten av programmet, at mistanken mot moren ble svekket tidlig i etterforskningen. Så får vi håpe at politiet har rett. Så det i ettertid, men det sto jo at mistanken mot den siktede også er svekket. Skjønte ingenting av det der jeg. Det må vel bety at politiet har avdekket at mye av det han sier bare er prat og oppspinn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godtegomp Skrevet 30. januar #225 Del Skrevet 30. januar (endret) Ellie87 skrev (3 timer siden): Helt sjukt! Ser ut som om all filmingen er gjort i Stavanger flyplass og på solastranden. Kan også være det er fra åkrastranden. Han er uten tvil fra Haugelandet. Høres ut som haugesund / Karmøy eller distriktet der. så ikke klippet av arbeidsplassen hans, om det er en stor blå bygning.. kan det være Aibel? Det er et stort blått bygg. Bare søk haugesund aibel så ser dy bildet. Shit.. for en sjuk man! Haugalandet består av åpen kyst med hard sjø og flatt terreng. Ser en på fb profilen er vi inne i Ryfylke som stemmer med ferje over fra Stavanger og de kjører innover til fjord og fjell… De kan også ha filmet fra Haugalandet for å forvirre seerne. Dialekten kan høres mer ut som Suldal/Sand. Sykt uansett hvor disse kommer fra. Endret 30. januar av Godtegomp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. januar #226 Del Skrevet 30. januar Ellie87 skrev (2 timer siden): Helt sjukt! Ser ut som om all filmingen er gjort i Stavanger flyplass og på solastranden. Kan også være det er fra åkrastranden. Han er uten tvil fra Haugelandet. Høres ut som haugesund / Karmøy eller distriktet der. så ikke klippet av arbeidsplassen hans, om det er en stor blå bygning.. kan det være Aibel? Det er et stort blått bygg. Bare søk haugesund aibel så ser dy bildet. Shit.. for en sjuk man! Det er et kraftverk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. januar #227 Del Skrevet 30. januar LeveMannen skrev (3 timer siden): Å lage unskyldinger for en voksen person som bestiller drap på ungen sin... Gynosentrismen er kommet helt sykt langt skjønner jeg når man ser slike innlegg. Desverre er gynosentrismen også dypt inne i rettssystemet og hun får nok null straff for å bestille drap på denne ungen. Jeg lager ikke unnskyldninger. Selv har jeg ingen forutsetning for å sette meg inn i hvordan en utslitt mor har det. Men les hva jeg skriver: at hun ikke tenker klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. januar #228 Del Skrevet 30. januar CrazyCatLady2500 skrev (28 minutter siden): Det er et kraftverk Jepp. Skal man tro ryktene, finnes/fantes det video av han ved arbeidsplassen. Ser ut som den er fjernet nå, finner den ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 30. januar #229 Del Skrevet 30. januar CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Det er et kraftverk Han jobber som energimontør i et kraftverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 30. januar #230 Del Skrevet 30. januar Godtegomp skrev (1 time siden): Haugalandet består av åpen kyst med hard sjø og flatt terreng. Ser en på fb profilen er vi inne i Ryfylke som stemmer med ferje over fra Stavanger og de kjører innover til fjord og fjell… De kan også ha filmet fra Haugalandet for å forvirre seerne. Dialekten kan høres mer ut som Suldal/Sand. Sykt uansett hvor disse kommer fra. Han jobber som energimontør i et kraftverk Fra Suldal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. januar #231 Del Skrevet 30. januar Har bokstavelig to tankerekker i hodet samtidig: "Jeg er hèlt sjokkert.". Og samtidig: "Er egentlig ikke så overrasket." Blir uvel av å tenke på at det ble oppdaget så tilfeldig. Bare håper det ikke blir noen signifikant økning av "dødsengler" i etterkant. Fabelaktig laget dokumentar ❤️💔 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 30. januar #232 Del Skrevet 30. januar Godtegomp skrev (2 timer siden): Haugalandet består av åpen kyst med hard sjø og flatt terreng. Ser en på fb profilen er vi inne i Ryfylke som stemmer med ferje over fra Stavanger og de kjører innover til fjord og fjell… De kan også ha filmet fra Haugalandet for å forvirre seerne. Dialekten kan høres mer ut som Suldal/Sand. Sykt uansett hvor disse kommer fra. Du traff blink på dialekten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet 30. januar #233 Del Skrevet 30. januar PusheenPusheen skrev (1 time siden): Jepp. Skal man tro ryktene, finnes/fantes det video av han ved arbeidsplassen. Ser ut som den er fjernet nå, finner den ikke lengre. Så den tidligere i dag, kommer den ikke opp om du søker på navnet hans og visit suldal bak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. januar #234 Del Skrevet 30. januar BlackLab24 skrev (11 minutter siden): Så den tidligere i dag, kommer den ikke opp om du søker på navnet hans og visit suldal bak? Nei, men søkte på pcn tidligere. Nå søkte jeg på mobilen, kanskje det er en forskjell. Men fant den ikke i loggen min heller, så vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. januar #235 Del Skrevet 30. januar PusheenPusheen skrev (7 minutter siden): Nei, men søkte på pcn tidligere. Nå søkte jeg på mobilen, kanskje det er en forskjell. Men fant den ikke i loggen min heller, så vet ikke. Den er fjernet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 30. januar #236 Del Skrevet 30. januar Ellie87 skrev (5 timer siden): Helt sjukt! Ser ut som om all filmingen er gjort i Stavanger flyplass og på solastranden. Kan også være det er fra åkrastranden. Han er uten tvil fra Haugelandet. Høres ut som haugesund / Karmøy eller distriktet der. så ikke klippet av arbeidsplassen hans, om det er en stor blå bygning.. kan det være Aibel? Det er et stort blått bygg. Bare søk haugesund aibel så ser dy bildet. Shit.. for en sjuk man! Han er ikke fra Haugalandet, men Ryfylke. Det er noe som er filmet på Solastranda, men det er i Ryfylke han bor. Du kan se at de kjører gjennom Årdal, og tar ferja Hjelmeland- Nesvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. januar #237 Del Skrevet 30. januar idk_ skrev (5 timer siden): Navnet hans står på et stort forum. Vet ikke om jeg får lov av KG å skrive hvilket forum. Navnet på forumet ble skrevet tidligere i tråden, men det ble ryddet vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet 30. januar #238 Del Skrevet 30. januar CrazyCatLady2500 skrev (14 minutter siden): Den er fjernet Jammen... Det hadde de vel neppe gjort om han var uskyldig 🤔 anser det som en bekreftelse 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. januar #239 Del Skrevet 30. januar Duff skrev (15 timer siden): Jeg har en nabo som i stede for å kjenne på at hun ikke bidrar setter seg ute og snakker med alle som går forbi. Hun bidrar i aller høyeste grad men å løfte dagen for tilfeldige mennesker, noen har gode liv men noen av de hun snakker med trenger den samtalen enten de er syke selv eller narkomane, hun ser ikke ned på noen. Så enkelt kan man være betydningsfull. Fantastisk! Snakk om å unngå offerrolla fullstendig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet 30. januar #240 Del Skrevet 30. januar (endret) PusheenPusheen skrev (5 timer siden): Nei, men søkte på pcn tidligere. Nå søkte jeg på mobilen, kanskje det er en forskjell. Men fant den ikke i loggen min heller, så vet ikke. Sender deg pm Endret 30. januar av BlackLab24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå