AnonymBruker Skrevet i går, 06:29 #61 Del Skrevet i går, 06:29 AnonymBruker skrev (10 timer siden): I alle tråder om hva kvinner ser etter hos menn, har noen gang noen skrevet "elegant nese"? Anonymkode: 9229a...dc2 Her er eksempel på hva nese operasjon kan gjøre med et ansikt. Anonymkode: 56cc0...635 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:01 #62 Del Skrevet i går, 07:01 Hvor gammel er du i forhold til broren din? Er du 20 årene kanskje, men er du 30+ er det vits?😊 Anonymkode: 77e90...9ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:06 #63 Del Skrevet i går, 07:06 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor gammel er du i forhold til broren din? Er du 20 årene kanskje, men er du 30+ er det vits?😊 Anonymkode: 77e90...9ed Hvorfor skulle det ikke være noe vits hvis man er 30+? Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #64 Del Skrevet i går, 07:07 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen her som har gjennomført plastisk kirurgi? Er du fornøyd med endringene og merket du endring i hvordan damer/menn behandler deg? Er mann og vurderer nese operasjon. Anonymkode: 56cc0...635 Har du allerede gått gjennom looksmaxing listen? f.eks er du under 13% kroppsfett og veltrent? Anonymkode: e2c86...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:09 #65 Del Skrevet i går, 07:09 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Broren min har ligget med hundrevis av damer og har lite selvsikkerhet, men han ser mye bedre ut enn meg. Anonymkode: 56cc0...635 1. Han lyver mest sannsynlig. 2. Folk som ligger med hundrevis er ekkelt. Min mann har litt stor nese. Det er en del av ham, og jeg elsker det. Synes ansikter med særpreg er mye finere enn når alle er like og "perfekte". Det er kjedelig. Anonymkode: a584c...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:11 #66 Del Skrevet i går, 07:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han lyver mest sannsynlig. Anonymkode: a584c...940 Han lyver ikke og jeg har selv sett hvordan damer kommer løpende etter han på byen mange ganger. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:14 #67 Del Skrevet i går, 07:14 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes ansikter med særpreg er mye finere enn når alle er like og "perfekte". Det er kjedelig. Anonymkode: a584c...940 Synd at ikke flere damer er sånn. Flertallet liker symmetriske trekk basert på alle observasjonene til nå. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:43 #68 Del Skrevet i går, 17:43 AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 18.39): Den er for bred, formen er uelegant. Anonymkode: 56cc0...635 Jeg liker menn med litt skikkelig nese. Det er barsk og tiltrekkende. Den kan godt være stor og skjev, det er tusen ganger bedre enn en liten og «perfekt» nese. Behold den kule nesa di! Anonymkode: 47f5f...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:04 #69 Del Skrevet i går, 20:04 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han lyver ikke og jeg har selv sett hvordan damer kommer løpende etter han på byen mange ganger. Anonymkode: 56cc0...635 Samme her. Min lillebror får masse oppmerksomhet mens jeg får ingen. Tungt å hele tiden få sannheten i fjeset Anonymkode: 5f5d5...3d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:46 #70 Del Skrevet i går, 20:46 AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 20.42): I alle tråder om hva kvinner ser etter hos menn, har noen gang noen skrevet "elegant nese"? Anonymkode: 9229a...dc2 Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke en gang husker hvordan nesa til noen av eksene mine ser ut. Anonymkode: d6146...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 22 timer siden #71 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 18.41): Broren min har ligget med hundrevis av damer og har lite selvsikkerhet, men han ser mye bedre ut enn meg. Anonymkode: 56cc0...635 Hvordan er det med selvsikkerheten din da og er du mann eller dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #72 Del Skrevet 20 timer siden Hvor gammel er broren din? Anonymkode: 77e90...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #73 Del Skrevet 17 timer siden En som har ligget med hundrevis av damer ville i hvert fall ikke jeg tatt i med ildtang engang, uansett hvordan nesen så ut... Må være lett tilbakestående om sånt skal være noe å se opp til, eller ønske seg. Det sagt, så er det ingen som hindrer TS i å gjøre et inngrep, om det kan få ham til å føle seg bedre. Tviler bare på at det er dette som gjør at han har problemer med å få seg dame (eller å ligge rundt) med tanke på alle de trådene han har opprettet som viser en noe merkelig og svært repeterende tankegang. Det er nok lettere bare å se i speilet og finne en håndfast grunn, heller enn å endre noe ved væremåten. Anonymkode: 6843d...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå