AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:47 #21 Del Skrevet søndag kl 18:47 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det et mål for deg å ligge med hundrevis av damer? Hvorfor det? Holder det ikke å finne den rette dama? Anonymkode: b23cb...c72 Det er et mål og få kvinnelig interesse og sex overhodet. Jeg kan ikke konkurere med broren min, men hvis jeg kan se litt bedre ut så sier jeg ja takk. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:52 #22 Del Skrevet søndag kl 18:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er et mål og få kvinnelig interesse og sex overhodet. Jeg kan ikke konkurere med broren min, men hvis jeg kan se litt bedre ut så sier jeg ja takk. Anonymkode: 56cc0...635 Du eliminerer en god del kvalitetsdamer hvis du horer rundt som broren din. Det er ikke mange kvalitetsdamer som vil gifte seg med en som har pult halve byen. Skjønner godt at du vil se bedre ut. Men en veltrent og slank kropp betyr hundre tusen ganger mer enn ei nese. Har du forresten funksjonelle problemer med nesa di? Er den f eks veldig skjev og kronisk tett? For i så fall kan du få operasjonen dekket av det offentlige. Anonymkode: b23cb...c72 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:53 #23 Del Skrevet søndag kl 18:53 Om man hater nesa si så mye at man ikke klarer å snakke med folk så er det mulig å operere. Mange som har gjort det, vita&wanda som et eksempel. Har broren din gjort det? Siden du åpenbart sammenlikner deg med han? Tror uansett, som andre nevner, selvtillit henger sammen med andre ting. Som du også kan trene på. Det å oppleve mestring ellers i livet, jobb eller snnet du er god på. Menn får dessuten mest selvtillit av å imponere andre menn. Anonymkode: 1e515...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet søndag kl 18:55 #24 Del Skrevet søndag kl 18:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du eliminerer en god del kvalitetsdamer hvis du horer rundt som broren din. Det er ikke mange kvalitetsdamer som vil gifte seg med en som har pult halve byen. Skjønner godt at du vil se bedre ut. Men en veltrent og slank kropp betyr hundre tusen ganger mer enn ei nese. Har du forresten funksjonelle problemer med nesa di? Er den f eks veldig skjev og kronisk tett? For i så fall kan du få operasjonen dekket av det offentlige. Anonymkode: b23cb...c72 Personlighet betyr hundre tusen mer enn en slank og veltrent kropp. Hva er vits med en «veltrent» kropp dersom innsiden er dritt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:58 #25 Del Skrevet søndag kl 18:58 En pen(ere) nese kan ikke gjøre mirakler heller, virker som det er flere årsaker til at ikke «drar damer» her. Anonymkode: 1b732...d74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet søndag kl 18:59 #26 Del Skrevet søndag kl 18:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Broren min har ligget med hundrevis av damer Anonymkode: 56cc0...635 Ew. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet søndag kl 19:02 #27 Del Skrevet søndag kl 19:02 Blueberrymuffin skrev (14 minutter siden): Lily Philips og Bonnie Blur har lagt med hundrevis av menn. Ekkelt er det, uavhengig av om man er mann eller dame. Er det hun dama som hevder å ha ligget med over 1000 menn på en dag eller blander jeg med en annen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:02 #28 Del Skrevet søndag kl 19:02 Blueberrymuffin skrev (6 minutter siden): Personlighet betyr hundre tusen mer enn en slank og veltrent kropp. Hva er vits med en «veltrent» kropp dersom innsiden er dritt? Poenget mitt er at TS heller burde behandle kroppen sin som sitt tempel ved hjelp av sunt kosthold og trening fremfor å legge seg under kniven på et operasjonsbord. Anonymkode: b23cb...c72 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:05 #29 Del Skrevet søndag kl 19:05 Et realt nesegrev på en mann er bare sexy. Anonymkode: 51ac1...f7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 19:09 #30 Del Skrevet søndag kl 19:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Broren min har ligget med hundrevis av damer og har lite selvsikkerhet, men han ser mye bedre ut enn meg. Anonymkode: 56cc0...635 Lav selvtillit er det ikke så vanskelig å gjøre noe med. Lavt selvbilde tar lengre tid. Mennesker som ligger med så mange som du beskriver her har ofte et lavt selvbilde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:09 #31 Del Skrevet søndag kl 19:09 Det er personligheten din som trekker damer, ikke nesen din. Jeg har aldri en gang tenkt tanken «for en elegant nese på den herremannen!» når jeg har møtt noen. Anonymkode: c7e41...66c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 19:10 #32 Del Skrevet søndag kl 19:10 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Et realt nesegrev på en mann er bare sexy. Anonymkode: 51ac1...f7a Enig 🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:16 #33 Del Skrevet søndag kl 19:16 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er personligheten din som trekker damer, ikke nesen din. Jeg har aldri en gang tenkt tanken «for en elegant nese på den herremannen!» når jeg har møtt noen. Anonymkode: c7e41...66c Det handler om den helhetlige symmetrien i ansiktet. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:17 #34 Del Skrevet søndag kl 19:17 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Poenget mitt er at TS heller burde behandle kroppen sin som sitt tempel ved hjelp av sunt kosthold og trening fremfor å legge seg under kniven på et operasjonsbord. Anonymkode: b23cb...c72 Jeg trener, men trenger et penere ansikt også. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:22 #35 Del Skrevet søndag kl 19:22 Tror du blir skuffet, om du gjør det for å tiltrekke damer Anonymkode: 40184...d2a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:28 #36 Del Skrevet søndag kl 19:28 Blått skrev (17 minutter siden): Ew. Ja han har ligget med hundrevis av damer og det er som regel damene som tar initiativ siden han er nokså tilbakeholden. Igjen: "Damene tar som regel initiativ" Hvor vanlig er det for andre menn? Ikke så vanlig. Han har veldig bra utseende og jeg misunner han veldig. Anonymkode: 56cc0...635 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:35 #37 Del Skrevet søndag kl 19:35 Bare pass på forventingene dine.. med mindre neseoperasjonen gjør at du går fra Quasimodo til Brad Pitt, så er det ikke sikkert du får så sinnsykt mye mer draget og oppmerksomhet. Umulig for oss å si eller vite, men du går vel fort fra å være en helt gjennomsnittlig utseende mann til å bli en helt gjennomsnittlig utseende mann. Om du skjønner. Det er ganske få menn som får damer ramlende i fanget, og du kommer ikke til å bli jaget nedover gata av kåte kvinner så fort den operasjonen er gjort. Det kirurgi kan gjøre da, er ofte å sprøyte inn litt mer selvtillit i folk, som hjelper. Men du kan jo også prøve litt andre ting først.. ta godt vare på huden din med hudpleie, skaff deg en bra klesstil, ha fint hår og eventuelt skjegg. En kompis av meg sa han fikk 70% høyere drag på damene da han anla skjegg 😅 Men ja, jeg er er ikke i utgangspunktet mot kirurgi jeg. Men det er jo ikke sikkert det er en nose job som er nøkkelen til alt. Anonymkode: 6043d...d8c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet søndag kl 19:38 #38 Del Skrevet søndag kl 19:38 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja han har ligget med hundrevis av damer og det er som regel damene som tar initiativ siden han er nokså tilbakeholden. Igjen: "Damene tar som regel initiativ" Hvor vanlig er det for andre menn? Ikke så vanlig. Han har veldig bra utseende og jeg misunner han veldig. Anonymkode: 56cc0...635 Høres ut som om du trenger noen timer hos en psykolog 😊 en operasjon kommer ikke til å fikse det som du føler. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:38 #39 Del Skrevet søndag kl 19:38 Blueberrymuffin skrev (51 minutter siden): Lily Philips og Bonnie Blur har lagt med hundrevis av menn. Ekkelt er det, uavhengig av om man er mann eller dame. Poenget er at han er attraktiv for damer til tross for manglende selvtillit Anonymkode: 5f5d5...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:40 #40 Del Skrevet søndag kl 19:40 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ta godt vare på huden din med hudpleie, skaff deg en bra klesstil, ha fint hår Anonymkode: 6043d...d8c Jepp, gjør allerede dette. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå