AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:34 #21 Del Skrevet tirsdag kl 05:34 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor? Det har da du INGENTING med. Du lever ditt liv, andre lever sitt. Har du problemer med det? Så lenge man bruker kondom, så har man da ingen forpliktelser overfor en ff, med mindre annet er avtalt, bortsett fra å sørge for å ikke gi kjønnssykdommer til ff. Og nei. Jeg har verken ff, har ikke hatt det. Det er ikke noe for meg. Men jeg stikker ikke den dømmesyke nesa mi i andres sexliv heller. Anonymkode: 112f0...eec Nå må du slappe av, tydelig at noen traff en nerve her. Du må akseptere at mange av oss synes sånt er skikkelig tacky, og alle har rett til å si sin mening på dette diskusjonsforumet. Anonymkode: 70de2...a55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:46 #22 Del Skrevet tirsdag kl 05:46 Du burde ha dårlig samvittighet. Det er greit at man ikke er et par ennå, men når man treffes flere ganger i uken i en måned forventer man ikke at den andre går ut og har sex med en annen. Det er selvsagt din rett til å gjøre det, men du er en tøs. Hadde jeg vært Per så hadde jeg også blitt skuffet, og hadde ikke sett noe behov for å treffe deg videre. Du legger deg på rygg for lett, og det er ikke noe kvinne jeg ville hatt noe mer langvarig forhold til. Men for deg er det ikke noe å sutre over, du kan jo bare legge deg på rygg for en ny, så kanskje han er en som passer for deg. En som er utro når du sitter hjemme med ungene, og så kan du sitte her å syte i forumet som de andre dumme kuene. Anonymkode: a5866...1b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:21 #23 Del Skrevet tirsdag kl 08:21 Hater moderne dating, hva er dette surret her? Hold deg til en, ikke lek med følelsene til folk. Mennesker er ikke bruk og kast Anonymkode: 3149b...f1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:58 #24 Del Skrevet tirsdag kl 08:58 AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 18.40): Så lenge dere ikke har avtalt å være ekslusive så har du ingenting å ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: 0d0ad...b50 Dette er bare piss, og det vet dere. Dama har all grunn til å ha dårlig samvittighet. Mannen ble åpenbart lei seg, og det var tydelig mismatch i forventninger og rolleforståelse. Anonymkode: f4bf9...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:34 #25 Del Skrevet tirsdag kl 20:34 Ts her Det viste seg at Per ble bare sur da han ikke fikk seg noe på den dagen jeg hadde besøk. Neste dag tok han kontakt å spurte om jeg ville komme på besøk😅 Sitter altså ikke igjen med dårlig samvittighet. Anonymkode: 63921...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:23 #26 Del Skrevet i går, 00:23 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her Det viste seg at Per ble bare sur da han ikke fikk seg noe på den dagen jeg hadde besøk. Neste dag tok han kontakt å spurte om jeg ville komme på besøk😅 Sitter altså ikke igjen med dårlig samvittighet. Anonymkode: 63921...905 Ja tro på det du 😵💫 Anonymkode: f4bf9...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå