Gå til innhold

Dårlig samvittighet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et ff forhold til en mann (vi kaller han Per). Jeg og Per har kun møttes for å ha sex og overnattet. 
Nå i helgen hadde jeg besøk av en annen mann (vi kaller han Marius). Jeg og Marius hadde en liten flørt i sommar, men det ble ikke noe av. Vi møttes nå i helgen og hadde en koselig helg sammen, men tenker ikke at jeg vil noe mer enn det. Marius bor ikke i det området jeg bor å må dermed ta fly for å kommet hit. 

Per spurte om jeg kunne komme til han i helgen, men jeg forklarte at jeg hadde besøk, så det passet ikke. Vet ikke hvordan han har funnet ut at jeg hadde besøk av en annen mann, men det har han altså funnet ut av. Han ble dermed veldig sint og lei seg.. vi har aldri pratet om noe forhold eller noe i den duren, vi har kun møttes regelmessig i 4 uker. Ingen middager, kosekvelder eller noe sånt. 

Nå sitter jeg igjen med en helt forferdelig skyldfølelse… burde jeg ha dårlig samvittighet? Har jeg egentlig gjort noe galt?

Jeg har sagt unnskyld til Per, men det hjalp lite.. 

Anonymkode: 63921...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge dere ikke har avtalt å være ekslusive så har du ingenting å ha dårlig samvittighet for.

Anonymkode: 0d0ad...b50

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja du burde ha dårlig samvittighet. Å ha en uforpliktende relasjon er ikke nødvendigvis ensbetydende med at man syns det er greit at den ene parten har det med flere. 

En uforpliktende relasjon kan godt være sex og kos, med en felles forståelse om at ingen ønsker å ta forholdet videre. Dersom man tenker å treffe andre, så bør det avklares på forhånd og helst avslutte relasjonen først. Du står fritt til å avslutte uten særlig oppstyr, siden det er uforpliktende. Men å ligge rundt og treffe flere menn samtidig er ganske så tacky. Ikke sikkert denne Marius hadde satt pris på det heller! 

Anonymkode: 64215...997

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smart å snakke sammen og avklare premissene. Men han kan jo ikke forvente noe av deg uten å ha spurt heller da. Nå for tida, med Tinder og alt det der, så er enkelte forbindelser veldig løse, og da kan man ikke vite før man har spurt. Altså: hva er jeg for deg? Treffer du andre? Og alt sånt.

Anonymkode: 5d7d9...2df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja du burde ha dårlig samvittighet. Å ha en uforpliktende relasjon er ikke nødvendigvis ensbetydende med at man syns det er greit at den ene parten har det med flere. 

En uforpliktende relasjon kan godt være sex og kos, med en felles forståelse om at ingen ønsker å ta forholdet videre. Dersom man tenker å treffe andre, så bør det avklares på forhånd og helst avslutte relasjonen først. Du står fritt til å avslutte uten særlig oppstyr, siden det er uforpliktende. Men å ligge rundt og treffe flere menn samtidig er ganske så tacky. Ikke sikkert denne Marius hadde satt pris på det heller! 

Anonymkode: 64215...997

Marius vet om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes heller ikke du skal ha dårlig samvittighet. Dere har ikke en kjærestelignende relasjon, og har heller ikke nevnt eksklusivitet. 

Ta en avklaring neste gang. :) 

Anonymkode: 629ab...f6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Per får ta seg en bolle. 

Ærlig talt, sutrete mannfolk - er det sexy? 

Kvinn deg opp, sett ned pumpsa og be han om å finne seg noen andre å knulle om han skal være sånn sytepave.

Anonymkode: 0112a...a08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det med folk som ligger rundt på den måten? Så ekkelt 🤮

Anonymkode: 04d92...699

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det med folk som ligger rundt på den måten? Så ekkelt 🤮

Anonymkode: 04d92...699

Du og Per kan begge ta dere en bolle. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Meowmere skrev (2 minutter siden):

Du og Per kan begge ta dere en bolle. 

Jeg er helt enig i henne du siterte. Hvorfor liksom? Det holder ikke med én fyr av gangen?

Anonymkode: 0b656...61e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg er helt enig i henne du siterte. Hvorfor liksom? Det holder ikke med én fyr av gangen?

Jeg er ikke ts. Men sist jeg var på Tinder, ville finne noe seriøst etter en stund i noe som ble for useriøst, så tok flere kontakt. En av dem jeg skrev med sa at han ikke hadde rom for et seriøst forhold, men lurte på om jeg hadde plass til en til (useriøs) i tillegg til han andre jeg hadde fra før. Gikk jo inn der fordi jeg skulle legge no useriøst bak meg, (men kunne sikkert lagt opp til 2+ flere) Jeg følte meg litt som et ludder av denne typen henvendelser, men tror ikke det var vondt ment. Fyren var litt yngre enn meg og helt ok på bilder og profil. Så ble litt satt ut av hele Tinder. Tror enkelte menn (voksen alder) er ferdig med forhold for godt dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Per får ta seg en bolle. 

Ærlig talt, sutrete mannfolk - er det sexy? 

Kvinn deg opp, sett ned pumpsa og be han om å finne seg noen andre å knulle om han skal være sånn sytepave.

Anonymkode: 0112a...a08

Ts her

Enig.. tok kontakt med han dagen etter jeg hadde besøk for å beklage igjen. Da spurte han om jeg ville komme på besøk😅 så det han ble sur for var nokk kun at han ikke fikk seg noe den lørdagen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her

Enig.. tok kontakt med han dagen etter jeg hadde besøk for å beklage igjen. Da spurte han om jeg ville komme på besøk😅 så det han ble sur for var nokk kun at han ikke fikk seg noe den lørdagen…

«Sint og lei seg»

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor? Det har da du INGENTING med. Du lever ditt liv, andre lever sitt. Har du problemer med det? Så lenge man bruker kondom, så har man da ingen forpliktelser overfor en ff, med mindre annet er avtalt, bortsett fra å sørge for å ikke gi kjønnssykdommer til ff.

Og nei. Jeg har verken ff, har ikke hatt det. Det er ikke noe for meg. Men jeg stikker ikke den dømmesyke nesa mi i andres sexliv heller.

Anonymkode: 112f0...eec

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor? Det har da du INGENTING med. Du lever ditt liv, andre lever sitt. Har du problemer med det? Så lenge man bruker kondom, så har man da ingen forpliktelser overfor en ff, med mindre annet er avtalt, bortsett fra å sørge for å ikke gi kjønnssykdommer til ff.

Og nei. Jeg har verken ff, har ikke hatt det. Det er ikke noe for meg. Men jeg stikker ikke den dømmesyke nesa mi i andres sexliv heller.

Jøss! Sorry da mamma😂😂 Noen er såre i dag. 

Vel, det er slutty å knulle rundt på flere samtidig. Uansett om du er mann eller dame. Det er nasty! Du er nasty.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vel, det er slutty å knulle rundt på flere samtidig. Uansett om du er mann eller dame. Det er nasty! Du er nasty.

Nasty selv som dypper nesa di i andres sexliv. Slutt å være en kikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvem er du til å dømme? Hvorfor skal ts bry seg et kvart sekund om hva du mener? Hvorfor dette behovet for å slenge dritt til ukjente mennesker? 

Anonymkode: 0d0ad...b50

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan ikke gjøre sånn å si unnskyld etterpå. Det er over.

Anonymkode: 5073b...606

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke andre regler for kvinner en menn. Har du pult han andre har du brutt med han første.

Anonymkode: 5073b...606

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom Per ønsket et forhold eller ekslusivitet, så burde han ha tatt deg med på date, og etterhvert tatt praten om at han ønsket å kun date deg. Å kun møtes for sex blir for useriøst til at både menn og kvinner blir tatt seriøst når det kommer til forhold.

Anonymkode: 99fe8...897

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...