AnonymBruker Skrevet 28. januar #61 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Misunner ikke mannen din som har 5 barn, en dame av eldre årgang som skyr kjøkkenet som pesten som ikke tar med andre damer hjem. Mulig du er fornøyd, han vil nok ha mitt liv. Anonymkode: ac2f2...702 Jeg er da ikke av eldre årgang, du. Og nei, mannen har ikke lyst på andre damer. Han har fått tilbud om åpent forhold, men takket pent nei. Han vil ikke ha ditt liv. For øvrig forstår jeg ikke logikken din. Først føder kvinner for få barn, så er mannen stakkars som har mange barn. Mener du at kvinner skal føde masse barn og leve alene med dem, mens menn skal pule rundt? Anonymkode: 2d8e7...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #62 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er da ikke av eldre årgang, du. Og nei, mannen har ikke lyst på andre damer. Han har fått tilbud om åpent forhold, men takket pent nei. Han vil ikke ha ditt liv. For øvrig forstår jeg ikke logikken din. Først føder kvinner for få barn, så er mannen stakkars som har mange barn. Mener du at kvinner skal føde masse barn og leve alene med dem, mens menn skal pule rundt? Anonymkode: 2d8e7...cc0 Du trenger ikke å være et talerør for hva mannen din ønsker. Ja, "kun" 2,1 barn pr. kvinne hadde vært nok, men i gjennomsnitt har vi 1,4. Det gjelder åpenbart ikke deg. Det høres fremdeles ut som et helvete å ha 5 da, men takk for innsatsen. Anonymkode: ac2f2...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #63 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du trenger ikke å være et talerør for hva mannen din ønsker. Ja, "kun" 2,1 barn pr. kvinne hadde vært nok, men i gjennomsnitt har vi 1,4. Det gjelder åpenbart ikke deg. Det høres fremdeles ut som et helvete å ha 5 da, men takk for innsatsen. Anonymkode: ac2f2...702 Jeg er ikke noe talerør. Men jeg holder ham ikke fast med makt. Han kan gjerne gå og finne ei annen dame. Anonymkode: 2d8e7...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #64 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 16.50): Mange menn, både på jobb og privat, snakker om at kvinner i dag er bossy, ikke underdanige nok, ikke liker husarbeid og så videre. De vil gjerne ha ei som steller i hjemmet og lar mannen være familiens overhode. Samtidig er ikke lønna deres nok til å forsørge hele familien, så dama må også jobbe. Jeg er en slik moderne kvinne. Jeg jobber, gjør min halvpart av husarbeid og bestemmer like mye som samboer. Jeg kunne gjerne ha tatt det meste i huset og latt en mann være familiens overhode, hvis han faktisk bidro like mye. For eksempel, at vi bodde på gård, og han tok alt det tunge utarbeidet. Det er derimot ikke aktuelt å føye etter en mann som sitter på sofaen mens jeg flyr rundt med husarbeid, og som mener at snømåking, dekkskift og gressklipping kompenserer for manglende deltakelse i husarbeidet. Anonymkode: 2d8e7...cc0 Du vil tilbake til 1960, og så blir du snurt for at dagens menn ikke lever i 1960? Anonymkode: 70073...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå