AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:26 #1 Del Skrevet søndag kl 14:26 Jeg ser det på Tv2 play, men virker som det er mye mer hvis man har det som egen streaming tjeneste. Har de Graham Norton show der også eller er det bare serier? De har tilbud nå, 6 mnd for 250.- så tenkte prøve det. Anonymkode: b66c6...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:37 #2 Del Skrevet søndag kl 17:37 Jeg vet ikke om de har Graham Norton der, men de har mye mer serier i hvertfall, og en hel del bra. Så nettopp The Fall, utrolig bra og spennende serie. Anonymkode: 504dd...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:38 #3 Del Skrevet søndag kl 17:38 Du kan jo også teste for kun 1 mnd til 69 kr eller hva det er. Anonymkode: 504dd...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:01 #4 Del Skrevet søndag kl 23:01 Men har alle programmer norsk tekst? Anonymkode: b66c6...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men har alle programmer norsk tekst? Anonymkode: b66c6...16b Jeg kan ikke ha info om hvert bidige program som sendes. Men som på Netflix, så kan man velge i meny om man vil ha tekst av eller på, uahvengig om det er Britbox eller ikke. Der du pauser eller spoler frem/tilbake med fjernkontrollen, bruker du pilen for å komme til den knappen som står til høyre for "episoder". Der kan du styre tekst. Anonymkode: 504dd...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Ja, du kan tekste på hvilket som helst nordisk språk. Jeg bor riktignok i Sverige, og kan velge norsk undertekst. Anonymkode: d122f...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, du kan tekste på hvilket som helst nordisk språk. Jeg bor riktignok i Sverige, og kan velge norsk undertekst. Anonymkode: d122f...a73 Takk Anonymkode: b66c6...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå