Gå til innhold

Være utro selv etter å ha blitt bedratt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble bedratt for mange år siden, men bestemte meg for å bli. Og tok hevn. Sa det aldri, men det var absolutt verdt det for egen psyke sin del.

Sett i ettertid, så hadde nok det aller beste for psyken vært å gå med en gang selv om det er smertefullt. Forholdet blir aldri det samme igjen samme hvor mye de angrer og vil gjøre opp for seg.

Gode tanker til deg ❤️❤️

Anonymkode: 32f3e...1a7

Er du fortsatt i samme forhold eller valgte du å bryte etter en tid? Jeg synes dette er så vondt og trist. Jeg elsker han og trodde vi hadde det så bra sammen på alle områder, men for han var det tydelig vis ikke nok med bare meg… 

Anonymkode: 899c4...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres lurt ut! 😏🤪
Da er du like sympatisk som mannen din.

Min ex var utro…derfor er han nå en ex.

Hvorfor synke ned på hans nivå?🤷🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro som hevn da min x var utro mot meg. Jeg var ung, dum, og tenkte at det var det mest rettferdige. 

Dro med en kjekk kar hjem, som jeg at på til jobbet med (han var ny på jobb). Vi begynte å kline, og da brast det sammen for meg. Jeg angret så utrolig mye, og var nesten på gråten. Det var vondt og flaut å fortelle han hva som foregikk (jeg måtte jo forklare hvorfor jeg stoppet), og det var en vond ettersmak i det at jeg nå hadde sunket ned på xens nivå. Dagen etter gjorde jeg det slutt med xen. 

Det ble litt rart på jobb en stund, men heldigvis hadde han all forståelse for hvorfor jeg hadde gjort det, og hvordan jeg følte meg. Kunne jeg gjort det om igjen, hadde jeg ikke gjort det sånn. Dette var intet annet enn en snill og god mann, og vi hadde i lang tid et godt øye til hverandre. Men min anger for å ha dratt han inn i noe sånt gjorde at jeg ikke ville gå noe videre med flørten. 

Men, når det er sagt, så var det sparket i ræva jeg trengte for å skjønne at jeg fortjente noe bedre, og for å gjøre det slutt med xen. I dag har jeg verdens fineste samboer, og jeg er veldig glad for at jeg kom meg ut av det forholdet. 

Anonymkode: e2ebd...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...