AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Please si at han ikke henger med i alle sesongene? Han kommer vel til å dø eller flytte? 😅🙏🏼😅 Anonymkode: 0196d...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar Hahaha han er med 😃 han vant vel en kåring en gang, Sveriges mest forhatte mann lol Anonymkode: fde86...aef 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Han er med helt til siste slutt. Jeg synes både han og Anette kunne vært morsomme karakterer hvis de ikke hadde overspilt så veldig. Det blir bare kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Tjena mannen! 😁 Elsker Ove! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Ove er jo noe av det beste med hele serien. He will grow on you! #tjenaremannen Anonymkode: b3697...e9e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar Ikke bare er han med, han får seg dame som er minst like slitsom 😆 Anonymkode: 6b9ad...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke bare er han med, han får seg dame som er minst like slitsom 😆 Anonymkode: 6b9ad...3e2 De er helt fantastiske 🤣 Anonymkode: b3697...e9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar Ove er jo helt konge!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Del Skrevet 26. januar Beste karakteren i serien. Anonymkode: d5a2d...479 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #10 Del Skrevet 28. januar "Knakkelibang!" Han gjør serien. Gud så klein og slitsom😆 Anonymkode: ba0c9...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #11 Del Skrevet 28. januar Uten Irriterende Ove,tror jeg serien hadde vært tam🤣 Anonymkode: 99d47...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #12 Del Skrevet 28. januar Helt fenomenalt og noe helt for seg selv grunnet persongalleri og skuespillere. Jeg har forsøkt å se mange ganger, men må stoppe...for jeg sitter og vrir meg av forferdelse i min stol. Klarer ikke slappe av, blir irritert og roper høyt når det går for galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. januar #13 Del Skrevet 28. januar Elsker karakteren, fordi jeg kjenner et par stykker som ligner på han. SÅ han nettopp i ulvesommer på TV2. Der spilte han en helt annen rolle. Veldig flink. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #14 Del Skrevet 29. januar En liten avsporing og kanskje for noen uinteressant informasjon men, Ove er i virkeligheten broren til fotballspilleren Michael Dorsin. Og han er også faren til han som spiller Eddie i bonusfamilien, for de som har sett på det 😅. Sånn måtte bare få sagt det 😆 Anonymkode: 3568a...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar #15 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): En liten avsporing og kanskje for noen uinteressant informasjon men, Ove er i virkeligheten broren til fotballspilleren Michael Dorsin. Og han er også faren til han som spiller Eddie i bonusfamilien, for de som har sett på det 😅. Sånn måtte bare få sagt det 😆 Anonymkode: 3568a...6fc Rosenborglegenden Micke 🤍🖤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå