AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Ja, som overskriften sier , så er jeg livredd for at jeg har fått kreft tilbake i det opererte brystet for 10 år siden. De har funnet noe forandringer på mammografi , og nå må jeg ta biopsi neste uke. Kjenner at jeg ikke makter å få en ny runde med cellegift. Jeg har konfirmant til våre , og har ikke tid til å bli syk nå. Tårene strømmer, tankene raser og jeg klarer liksom ikke helt fungere om dagene nå. Huff, beklager syting.. Ønsker vel egentlig bare å «tømme» meg litt. Men fint om noen med erfaring har lyst å dele med meg . Anonymkode: bfb46...c9d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Uff, så leit. Og du er selvsagt i sjokk og lei deg. Ikke ta sorgene på forskudd heller.. Og du vil makte det denne gangen også. Det vet du, selv om det ikke kjennes ut sånn nå Anonymkode: 09b72...096 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uff, så leit. Og du er selvsagt i sjokk og lei deg. Ikke ta sorgene på forskudd heller.. Og du vil makte det denne gangen også. Det vet du, selv om det ikke kjennes ut sånn nå Anonymkode: 09b72...096 Tusen takk for støttende ord ❤️ Anonymkode: bfb46...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå