Gå til innhold

Samboer sa han aldri vil ha sex med meg igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men du ville kanskje sagt nei jeg sitter med beinet i gips. Som man mest sannsynlig ville gjort etter et beinbrudd i desember. 
Når sex er viktigere enn mennesker og kjærlighet da tenker jeg at forholdet er slutt. 
Min mann og jeg har ikke hatt sex på flere uker, jeg er syk. Jeg spurte hvorfor han ikke maste sånn som man leser om her inne. Hans svar er at jeg ønsker sex med deg når du er frisk, uthvilt så vi begge liker det. Og til opplysning det er slikt et forhold skal være! 
Så ts du fortjener ikke dette❤️

Anonymkode: edca0...cbc

Samme her❤️ Jeg sliter med kroniske smerter i kroppen, og når det er som verst i perioder, klarer jeg ikke ha sex (det er mye annet jeg ikke klarer også). Mannen min har aldri bedt om sex eller prøvd seg på sex når han vet jeg har vondt. Vi har også prøvd oss litt fram noen ganger hvor jeg må stoppe underveis, og han har alltid stoppet opp som den største selvfølge når han ser jeg har vondt. Han vil bare at jeg skal ha det bra, og at det er det viktigste, sier han. Glad for at jeg har en sånn god og forståelsesfull mann❤️

Anonymkode: 03c9c...2d1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvis dette har pågått i måneder var dette et problem før operasjonen i desember.

Kroppen til TS er sannsynligvis hel og klar for sex. Dette høres ut som et psykologisk problem, og noe som har preget forholdet over tid.

Anonymkode: dd590...1f1

Tipper det er du som er mannen til ts🙄 Psykologisk problem?? Skriver du her bare for å provosere, kanskje?? To traumatiske fødsler på kort tid (som vil skape varige fysiske skader), muligens livmorhalskreft som fører til to operasjoner, en i fjor sommer og en i desember? Og du mener det er et psykologisk problem? Du er jo ikke helt riktig skrudd sammen, du har nok mista noen hjerneceller på veien..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvis dette har pågått i måneder var dette et problem før operasjonen i desember.

Kroppen til TS er sannsynligvis hel og klar for sex. Dette høres ut som et psykologisk problem, og noe som har preget forholdet over tid.

Anonymkode: dd590...1f1

Tipper du er en 40 år gammel, bitter jomfru som sitter alene i ungkarsboligen din og finner glede i å være en uempatisk drittsekk mot andre på et anonymt forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

To traumatiske fødsler på kort tid (som vil skape varige fysiske skader), muligens livmorhalskreft som fører til to operasjoner, en i fjor sommer og en i desember?

For ikke å snakke om at de to traumatiske fødslene har gitt to tette barn. Hun har ikke kunnet hvile og fokusere på å bli frisk.

Svangerskap og spedbarnstid betyr slitasje på mors kropp selv under de beste forløp, og her har ekstrabelastningene tårnet seg opp, både fysisk og psykisk.

Hvor mye støtte har mannen til TS vært, praktisk og emosjonelt, mens TS har gjennomgått operasjoner og bekymring for å dø fra sine to små barn? Om empatien nå er noe å gå etter, har hun stått ganske så alene. Det ville ikke være noe unormalt i om TS får en knekk nå når det verste forhåpentligvis er over, og alarmberedskapen i kroppen kan senkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde skilt meg. Ærlig talt. 

Anonymkode: 3778d...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nå prøvde han seg, og jeg var ikke i humør. "Jaja jeg gidder aldri ha sex med deg igjen, du er bare kjedelig, det har jo vært sånn de siste mnd. Jeg får bare klare meg"

Ja jeg sliter med lysten etter alt dette, men ihvertfall når han kommer med sånne kommentarer. 

Anonymkode: e1c1c...254

Ja, for med sånne kommentarer får man jo virkelig mer lyst 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De siste månedene har jeg gått gjennom utrooolig mye

2 akuttoperasjoner nedentil i juli, og desember, MR og CT fordi de trodde det var livmorhalskreft, sopp, smerter. 2 traumatiske fødsler på 5 år.

De siste mnd har samboer mast om sex, og ja jeg vet det har blitt lite. Ikke helt dødt, men lite. Han har kalt meg kjedelig.

Nå prøvde han seg, og jeg var ikke i humør. "Jaja jeg gidder aldri ha sex med deg igjen, du er bare kjedelig, det har jo vært sånn de siste mnd. Jeg får bare klare meg"

Ja jeg sliter med lysten etter alt dette, men ihvertfall når han kommer med sånne kommentarer. 

For en fæl mann du har! 

Altså, ja han har lov å synes at sextørke er noe dritt men det er jo ikke fordi du er vrang. 

Nei, fytti for en selvsentrert egoistisk fyr. 

Jeg hadde aldri klart å glemme det der, jeg ville aldri hatt sex med ham. Om jeg skulle hatt ham inni meg så ville det ene og alene vært for å tilfredstille meg selv, bare en varm dildo med "intelligent" motorikk. 

Anonymkode: 0a28f...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 13.51):

2 akuttoperasjoner nedentil i juli, og desember, MR og CT fordi de trodde det var livmorhalskreft, sopp, smerter. 2 traumatiske fødsler på 5 år.

De siste mnd har samboer mast om sex, og ja jeg vet det har blitt lite. Ikke helt dødt, men lite. Han har kalt meg kjedelig.

Jeg kan forstå dere begge to. Er ikke lett når sex behovet er så forskjellig. du er operert og har problemer med sex og er ikke lett for deg da.  han har et sterk behov og kanskje det går utover humøret(jeg vet jeg har det slik) det er viktig at dere begge er helt åpne om sex men da også om hele forholdet. Hvordan dere har det om alt. prøve å finne en løsning så begge kan bli fint. Jeg har noen tanker om det men tenker ikke å skrive om det her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo ikke mer synd på deg enn på andre. ALLE går gjennom tøffe greier, inkludert i underlivet.

Han er såret og går til angrep (avviser deg) fordi han selv føler seg avvist.

Dere må SNAKKE sammen. Hvis du stadig avviser ham føler han seg ikke trygg i forholdet. Han på sin side svarer umodent og gjør situasjonen verre.

VIL dere være sammen eller ikke? Bare snakk sammen. 

Anonymkode: a6bfd...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 13.51):

Så trist, skjønner veldig godt du mister lysten enda mer. Kan det tenkes at han ikke helt skjønner hvor mye du og kroppen din har vært gjennom og at det tar på selvtilliten hans at du avviser han? 

Anonymkode: 82c38...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 15.31):

Dette er jo bare unnskyldninger.
Hvis du ikke har lyst på sex med ham igjen bør dette kommuniseres, slik at han har mulighet for å gå ut av forholdet. Ellers bør du skjønne at et godt sexliv krever innsats fra din side. Og for de fleste menn er et godt sexliv grunnmuren i forholdet. Uten sex blir han bitter, og dette forsurer hele forholdet  

Her er det kona som har minst lyst, slik at det er hun som tar initiativ. Men når hun først tar i initiativ kaster jeg det jeg har i hendene, og gjør en innsats for å «gjøre meg selv klar». 

Anonymkode: 1559c...111

Et godt sexliv krever innsats fra begge sider. Mannen til TS må trygge henne på andre områder for at hun skal få lysten tilbake. 

Anonymkode: 6f1e5...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De kommentarene fra mannen tenker jeg skaper mye ubehag i seg selv. Jeg har vært igjennom vulvasmerter og operasjoner selv. Første runde gikk forholdet bra, han sa aldri noe, men jeg ble ganske forbannet da han innrømmet at han viste hvor vondt det gjorde for meg å ha samleie. Jeg fikk og ble bedre av operasjon.

Andre runde; med vagianose og betent, overaktiv kjertel, var med en annen partner. Han viste seg som en regelrett drittsekk når jeg ble syk og det var sterkt medvirkende til at forholdet gikk over. Han fremstilte det utelukkende som at det var han som led når jeg ikke kunne ha sex, truet med ting og gikk over i absolutter som TS sin mann.

Jeg fann meg en ny en, før jeg var operert og ferdigbehandlet. Han var tålmodig, forståelsesfull, øm og hjalp til med treninga og det utviklet seg til noe av den beste sexen jeg har hatt i hele mitt liv. Han rævkjørte dessverre livet vårt / helsa hans på en måte jeg ikke kunne stå nært å se på. Vi kunne ha greid det om vi hadde søkt og tatt imot hjelp, inklusive sykehusinnleggelser de periodene han var dårlig. Familievernkontoret eller parterapeut i kombinasjon med riktig helsehjelp og behandling hos han. I stedet avsluttet jeg forholdet.

Forøvrig, det er bra TS har mottatt behandling og oppfølging for hennes. Er det noen sexolog tilknyttet avdelingen som har behandlet henne som kan kobles på? Det må jo være kjent at det påvirker pårørende og sexlivet det hun har gått gjennom.

Anonymkode: d2c41...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde takket for meg, og forlatt ham. For et mannfolk...

Anonymkode: 7e831...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Der har du type😂

Slutter ikke å bli overrasket over at folk frivillig er i forhold med sånne🙈

Anonymkode: 0a5c1...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...