Gå til innhold

Samboer sa han aldri vil ha sex med meg igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare.. æsj. Jeg synes du skal kaste denne mannen UT av huset, sørg for at han treffer søppeldunken, lukk igjen og sett på hengelås. Merker at jeg er så lei av sånne empatiløse drittsekker av noen menn. Regner med dette ikke er første gangen han viser denne usmakelige siden av seg selv? Du fortjener så mye bedre. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er jo bare unnskyldninger.
Hvis du ikke har lyst på sex med ham igjen bør dette kommuniseres, slik at han har mulighet for å gå ut av forholdet. Ellers bør du skjønne at et godt sexliv krever innsats fra din side. Og for de fleste menn er et godt sexliv grunnmuren i forholdet. Uten sex blir han bitter, og dette forsurer hele forholdet  

Her er det kona som har minst lyst, slik at det er hun som tar initiativ. Men når hun først tar i initiativ kaster jeg det jeg har i hendene, og gjør en innsats for å «gjøre meg selv klar». 

Anonymkode: 1559c...111

Seriøst, når man har gått gjennom to fødsler på så kort tid inkl. alt det andre som har skjedd så går det an og tenke litt selv og ha litt forståelse at kanskje ikke sex er det første man tenker på. I tillegg er det kun 1 måned siden siste operasjon. Man trenger tid og komme seg. Kommunikasjon er jo viktig her.  Det tar og ta tid og komme seg etter fødsel og alt som følger med under og etter den tiden. Noen ganger snakker man forbi hverandre. Masing gjør noe med lysten det og. 

Anonymkode: 43f53...d68

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dersom hun virkelig hadde en skade, hadde hun sagt ‘du må vente i minst 3 uker før kjønnsorganet er klar for sex. Og du må være forsiktig i begynnelsen.’  Ikke ramset opp masse gamle sykdommer, og bedt ham vente til hun føler seg klar. Dette er respektløst ovenfor mannen. 

Desember!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dersom hun virkelig hadde en skade, hadde hun sagt ‘du må vente i minst 3 uker før kjønnsorganet er klar for sex. Og du må være forsiktig i begynnelsen.’  Ikke ramset opp masse gamle sykdommer, og bedt ham vente til hun føler seg klar. Dette er respektløst ovenfor mannen. 

Og han er respektløs ovenfor en kvinne som er syk. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Magnifique skrev (2 timer siden):

Bare.. æsj. Jeg synes du skal kaste denne mannen UT av huset, sørg for at han treffer søppeldunken, lukk igjen og sett på hengelås. Merker at jeg er så lei av sånne empatiløse drittsekker av noen menn. Regner med dette ikke er første gangen han viser denne usmakelige siden av seg selv? Du fortjener så mye bedre. 

Enig, ville vært rart om en slik kommentar kom fra en som normalt var sosialt oppegående og normal evne til å bry seg om andre. 

Anonymkode: a7d20...7c8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
norw skrev (7 timer siden):

De mennene dere finner og ikke forlater...

☝️ Dette. Jeg blir stadig forbauset over hvor mange norske kvinner som fornærmer seg over totalt evneveike menn. Og som de gjerne får unger med i tillegg.

Anonymkode: cab89...112

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

☝️ Dette. Jeg blir stadig forbauset over hvor mange norske kvinner som fornærmer seg over totalt evneveike menn. Og som de gjerne får unger med i tillegg.

Forbarmer*, ikke fornærmer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Adrenalina1 skrev (7 timer siden):

For en jævla drittsekk. Kvitt deg med han.

Dette! Han fortjener å bli kasta ut, og du fortjener såå mye bedre! ❤️

Anonymkode: 03c9c...2d1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er jo bare unnskyldninger.
Hvis du ikke har lyst på sex med ham igjen bør dette kommuniseres, slik at han har mulighet for å gå ut av forholdet. Ellers bør du skjønne at et godt sexliv krever innsats fra din side. Og for de fleste menn er et godt sexliv grunnmuren i forholdet. Uten sex blir han bitter, og dette forsurer hele forholdet  

Her er det kona som har minst lyst, slik at det er hun som tar initiativ. Men når hun først tar i initiativ kaster jeg det jeg har i hendene, og gjør en innsats for å «gjøre meg selv klar». 

Men herregud! Leser du hva du skriver? Det dreier seg om en kvinne som har vært gjennom flere store påkjenninger i underlivet de siste årene! Det dreier seg ikke om «manglende lyst på mannen» i seg selv, men om de enorme påkjenningene hun har vært gjennom og hva det gjør med henne! Hun trenger en mann som viser forståelse og empati, en som vil hennes beste og som er der for henne! Men mannen hennes viser seg fra sin mest elendige side her, det er bare å kaste han på dør!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du virker jo å være helt komplett idiot🙄 Hun ramser ikke opp masse gamle sykdommer, alt hun beskriver her har med skader, sykdommer og operasjoner i underlivet å gjøre, og hun skriver det i en tråd her inne for at vi som leser skal forstå. Mannen hennes vet jo hva hun har gått gjennom, men virker ikke å bry seg. Han bryr seg bare om seg selv.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis noen spør om jeg vil være med og spille fotball er det ikke interessant at jeg brakk beinet for 5 år siden. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis noen spør om jeg vil være med og spille fotball er det ikke interessant at jeg brakk beinet for 5 år siden. 

Ja, du er visst komplett idioti. Greit å stadfeste.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo, vis benbruddet ditt for 5 år siden gjør det vanskelig å spille og at du fremdeles har skader og traumer etter det, så spiller det faktisk en stor rolle og forklarer hvorfor du ikke har lyst til å spille fotball! 

Anonymkode: 5d172...9f5

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Igjen: Desember!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Men du ville kanskje sagt nei jeg sitter med beinet i gips. Som man mest sannsynlig ville gjort etter et beinbrudd i desember. 
Når sex er viktigere enn mennesker og kjærlighet da tenker jeg at forholdet er slutt. 
Min mann og jeg har ikke hatt sex på flere uker, jeg er syk. Jeg spurte hvorfor han ikke maste sånn som man leser om her inne. Hans svar er at jeg ønsker sex med deg når du er frisk, uthvilt så vi begge liker det. Og til opplysning det er slikt et forhold skal være! 
Så ts du fortjener ikke dette❤️

Anonymkode: edca0...cbc

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Bålkaffe skrev (7 minutter siden):

Igjen: Desember!

Hvis dette har pågått i måneder var dette et problem før operasjonen i desember.

Kroppen til TS er sannsynligvis hel og klar for sex. Dette høres ut som et psykologisk problem, og noe som har preget forholdet over tid.

Anonymkode: dd590...1f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De siste månedene har jeg gått gjennom utrooolig mye

2 akuttoperasjoner nedentil i juli, og desember, MR og CT fordi de trodde det var livmorhalskreft, sopp, smerter. 2 traumatiske fødsler på 5 år.

De siste mnd har samboer mast om sex, og ja jeg vet det har blitt lite. Ikke helt dødt, men lite. Han har kalt meg kjedelig.

Nå prøvde han seg, og jeg var ikke i humør. "Jaja jeg gidder aldri ha sex med deg igjen, du er bare kjedelig, det har jo vært sånn de siste mnd. Jeg får bare klare meg"

Ja jeg sliter med lysten etter alt dette, men ihvertfall når han kommer med sånne kommentarer. 

Anonymkode: e1c1c...254

Herregud for en drittsekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis dette har pågått i måneder var dette et problem før operasjonen i desember.

Kroppen til TS er sannsynligvis hel og klar for sex. Dette høres ut som et psykologisk problem, og noe som har preget forholdet over tid.

La meg sitere TS og utheve litt, kanskje det da går inn for deg..

Sitat

De siste månedene har jeg gått gjennom utrooolig mye

2 akuttoperasjoner nedentil i juli, og desember, MR og CT fordi de trodde det var livmorhalskreft, sopp, smerter. 2 traumatiske fødsler på 5 år.

De siste mnd har samboer mast om sex, og ja jeg vet det har blitt lite. Ikke helt dødt, men lite. Han har kalt meg kjedelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan kan du anta noe som helst uten å ha kjennskap til hva TS fikk utført av inngrep? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...