Gå til innhold

Samboer sa han aldri vil ha sex med meg igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De siste månedene har jeg gått gjennom utrooolig mye

2 akuttoperasjoner nedentil i juli, og desember, MR og CT fordi de trodde det var livmorhalskreft, sopp, smerter. 2 traumatiske fødsler på 5 år.

De siste mnd har samboer mast om sex, og ja jeg vet det har blitt lite. Ikke helt dødt, men lite. Han har kalt meg kjedelig.

Nå prøvde han seg, og jeg var ikke i humør. "Jaja jeg gidder aldri ha sex med deg igjen, du er bare kjedelig, det har jo vært sånn de siste mnd. Jeg får bare klare meg"

Ja jeg sliter med lysten etter alt dette, men ihvertfall når han kommer med sånne kommentarer. 

Anonymkode: e1c1c...254

• Hjerte 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

2 akuttoperasjoner nedentil i juli, og desember, MR og CT fordi de trodde det var livmorhalskreft, sopp, smerter. 2 traumatiske fødsler på 5 år.

De siste mnd har samboer mast om sex, og ja jeg vet det har blitt lite. Ikke helt dødt, men lite. Han har kalt meg kjedelig.

Nå prøvde han seg, og jeg var ikke i humør. "Jaja jeg gidder aldri ha sex med deg igjen, du er bare kjedelig, det har jo vært sånn de siste mnd. Jeg får bare klare meg"

Ja jeg sliter med lysten etter alt dette, men ihvertfall når han kommer med sånne kommentarer. 

I tillegg Konisering for 1,5 år siden, og 6 bedøvelsesprøyter oppi livmorhalsen fordi det ikke ble bedøvd nok - endte med narkose.. ja det er så mye.

TS

• Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som en svært umoden mann.

Anonymkode: a7d20...7c8

• Liker 9
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Får klare seg, dakar. Du får si det til ham; oooohooo, nå ble jeg jammen sprengkåt på deg, siden du er så sexy, tilbedende  og vet hva som tenner meg... idiot.

• Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare å dumpe han først som sist. Han der blir kun en belastning for deg, på alle måter 

Anonymkode: 04358...ec4

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
norw skrev (42 minutter siden):

De mennene dere finner og ikke forlater...

Ja dette hadde overhode ikke jeg tolerert ihvertfall!  Fy faen for en dritt..

Anonymkode: 45e40...b98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt vanskelig for å kjlpe historien til TS og ser på dette som "Ragebait".
Godt mulig jeg er litt naiv eller omgåes en liten gruppe helt ekstraordinær normalt oppegående folk, for jeg tror bedre om folk. Then again, jeg har tatt feil før...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føles som troll, men så er det jo også mange idioter der ute.

Men du er jo like idiot som har valgt mannen og blir med han. Du må jo ha visst han var en usymptaitsk og barnslig type.. det er jo ikke det at jeg ikke kan forstå at disse tingene også påvirker han, men han svarer deg jo som en trassig toåring.

Anonymkode: 955e5...aed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oooooooohhhhhhhh

OK, jeg har vært i samme situasjon - gått MYE lengre uten sex pga helse. Som i ingenting.

Og normen var over snittet.

Ikke et pip klaging, og ihvertfall ikke shaming av min seksualitet.

Hadde tatt med fyren på FVK for oppvask.

For en kjip idiot. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er jo bare unnskyldninger.
Hvis du ikke har lyst på sex med ham igjen bør dette kommuniseres, slik at han har mulighet for å gå ut av forholdet. Ellers bør du skjønne at et godt sexliv krever innsats fra din side. Og for de fleste menn er et godt sexliv grunnmuren i forholdet. Uten sex blir han bitter, og dette forsurer hele forholdet  

Her er det kona som har minst lyst, slik at det er hun som tar initiativ. Men når hun først tar i initiativ kaster jeg det jeg har i hendene, og gjør en innsats for å «gjøre meg selv klar». 

Anonymkode: 1559c...111

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

(Dersom du virkelig var skadet nedentil etter siste operasjon ville dette vært tilstrekkelig informasjon, og resten av den gynekologiske sykehistorien ville vært uinteressant)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er jo bare unnskyldninger.
Hvis du ikke har lyst på sex med ham igjen bør dette kommuniseres, slik at han har mulighet for å gå ut av forholdet. Ellers bør du skjønne at et godt sexliv krever innsats fra din side. Og for de fleste menn er et godt sexliv grunnmuren i forholdet. Uten sex blir han bitter, og dette forsurer hele forholdet  

Her er det kona som har minst lyst, slik at det er hun som tar initiativ. Men når hun først tar i initiativ kaster jeg det jeg har i hendene, og gjør en innsats for å «gjøre meg selv klar». 

"2 akuttoperasjoner nedentil i juli, og desember"

Du vet vi er i januar nå ja!?

Anonymkode: a452d...b56

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør dere noe annet enn samleie? Er det kos/berøring ellers? Eller er det helt dødt? 

"Han prøvde seg" - er det slik du snakker om mannen i ditt liv? Syns litt synd på han egentlig, hvis dette er holdningene han blir møtt med.

Anonymkode: 5a504...ddb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

En så uempatisk og så lite omsorgsfull og lite oppegående mann hadde jeg kvittet meg med etter en slik kommentar. Kunne aldri ha tent på ham etter dette.

Du har gjennomgått så enormt mye for å føde hans barn, og nå sutrer han som en unge fordi han "har fått" lite sex. En så egoistisk mann hadde jeg ikke kastet bort mer av mitt liv på.

Det at han nå erklærer at du er kjedelig og at han aldri noen gang vil ha sex med deg igjen antar jeg også betyr at han har truffet en annen, men at han ikke vil ha på seg at han sviktet deg etter at du har vært syk, så han sier det han gjør for å få deg til å avslutte forholdet. Da hadde jeg latt ham få det som han vil, for jeg hadde ikke lenger ønsket å være i et forhold med ham.

Anonymkode: f997a...a3b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Dersom du virkelig var skadet nedentil etter siste operasjon ville dette vært tilstrekkelig informasjon, og resten av den gynekologiske sykehistorien ville vært uinteressant)

Historien viser noe om HVORFOR det har gått tid siden sist. Derfor ikke uinteressant. 

Om han ikke skjønner at hun er syk, så er det hans problem. Og han får bryte ut om han mener det er så ille. 

Heldigvis, finnes det mennesker som forstår at sykdom og skader kan skje, og at det derfor blir mindre/ingen sex i perioder. Uten å bli sutrete! 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom hun virkelig hadde en skade, hadde hun sagt ‘du må vente i minst 3 uker før kjønnsorganet er klar for sex. Og du må være forsiktig i begynnelsen.’  Ikke ramset opp masse gamle sykdommer, og bedt ham vente til hun føler seg klar. Dette er respektløst ovenfor mannen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...