AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Jeg kjenner at jeg blir utrolig sliten. Har flere kunder som tar seg god tid til å svare. Jobber med saksbehandling og flere av de bruker opp til flere uker på å gi ett svar. Tross purring. Jeg ser også at når jeg sender de sms, så blir meldingen lest, men aldri besvart. Snakket med en kunde klokken 11, som ønsket å bytte sin faste tid for oppfølgning til senere på dagen - sendte melding og spurte om når de kunne og om forslo et tidspunkt, meldinger er lest, men ikke besvart. Jeg forklarte også overfor henne at disse endringene ville påføre flere endringer hos meg, og det var viktig at hun fulgt opp. Nå har det gått 3 timer, ingen svar og jeg er nødt til å kontakte de andre for endringer. Kjenner jeg blir helt sliten. Hvor langt pleier dere å la det går før dere gjør noe mer videre ? Personlig hadde jeg ikke fulgt opp, men siden det er en del av arbeidsoppgavene mine, så er jeg nødt til det. Anonymkode: e8824...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar Ring. Anonymkode: 7c797...926 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Folk er overstimulert og utslitt av å være tilgjengelig 24/7 og på samme måte ha en forventing på seg om at "det er jo bare å svare". Det er min teori ihvertfall 😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar hva slags kunder er dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Må du ha raskt svar får du ringe. Ikke alle er flinke til å svare Anonymkode: b69bc...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Ring om du trenger raskt svar. Meldinger er for ting som folk kan svare på når det passer dem. Og det er fryktelig lett å åpne en melding, lese den, og så ikke ha tid til å svare der og da, og så går det i glemmeboken. Derfor: Må du ha svar NÅ, så ring.. Anonymkode: 319a0...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Når du skriver en melding, så må du gi svarfrist. Skriv om de ikke svarer innen den datoen, så blir timen avbestilt og gitt til noen andre. Anonymkode: 31003...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar Det er veldig uhøflig av dine kunder å ikke følge opp. Enkelte ser bare seg selv, og har ikke respekt for andres tid. Anonymkode: 31003...74a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar Tror du må forklare oss hva slags type kunder du har, og hva disse tingene dreier seg om. Jeg har forresten direkte kontakt med kunder i min jobb også. Opplever litt det samme. Tror de bare mangler forståelse for tiden din og oppgavene. Du er bare en av mange som maser og maser og de er slitne og vil utsette alle gjøremål til senere. Forståelig nok. Vi lever travle liv. Ikke alt kan havne på prioriteringslista. Jeg pleier å løse det med å gjøre det lettest mulig for folk å svare. Positive mailer, enkel og konkrete kommunikasjon, tydelighet. Tilby hjelp. Da går det bare fint. Årene i servicebransjen kom til nytte til slutt. Anonymkode: ae4ba...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå