AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:00 #1 Del Skrevet søndag kl 10:00 Vi bor nesten en halvtime unna hverandre. Vi har samkjørt 50/50 fordeling av barna, og kan dermed være mye sammen. Jeg har 3 barn mellom 10 og 16 år. Han har ett barn i småskolealder. Jeg har jo lyst å flytte sammen etterhvert, men ser ikke hvordan dette er praktisk mulig. Er det noen som ser løsninger ut fra denne situasjonen? Noen med egne lignende erfaringer? Anonymkode: 2ac56...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:03 #2 Del Skrevet søndag kl 10:03 Ingen av dere ønsker vel at samvær med andre forelder skal bli vanskeligere og hva med barnas venner og skolekrets? Anonymkode: 854e5...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:57 #3 Del Skrevet søndag kl 10:57 Hva med å tenke på barna? Ingen barn fortjener å bo i en «mine dine barn»-familie. Når barna er ute av redet har dere mange år dere kan være samboere. Jeg har erfaring med å ikke flytte sammen, det anbefales sterkt. Anonymkode: a44e5...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:23 #4 Del Skrevet søndag kl 12:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å tenke på barna? Ingen barn fortjener å bo i en «mine dine barn»-familie. Når barna er ute av redet har dere mange år dere kan være samboere. Jeg har erfaring med å ikke flytte sammen, det anbefales sterkt. Anonymkode: a44e5...15d Kan bare snakke for meg selv, men jeg syns det var hyggelig med stesøsken😅 Min bekymring ligger i det praktiske, som hvor man skal bo osv. Anonymkode: 2ac56...a74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:25 #5 Del Skrevet søndag kl 12:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å tenke på barna? Ingen barn fortjener å bo i en «mine dine barn»-familie. Når barna er ute av redet har dere mange år dere kan være samboere. Jeg har erfaring med å ikke flytte sammen, det anbefales sterkt. Anonymkode: a44e5...15d Du som er særboer, er du involvert med hans barn og omvendt? Anonymkode: 2ac56...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:12 #6 Del Skrevet søndag kl 14:12 Mye bedre å forbli særboere! Dere har kort vei mellom dere & vil likevel klare å være kjærester. Du får alle fordelene og få ulemper som særboer! Det å flytte sammen er ingen dans på roser, etter min erfaring!! Anonymkode: b85ed...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Ikke flytt sammen! Kos dere som særboere, dere har mye tid sammen. Flytter dere sammen, ødlegger dere forholdet deres, og kanskje barnas. Anonymkode: 676fe...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Jeg er særboer og vi bor 5t unna hverandre. Vært sammen i snart 8år. Jeg har to barn som det er uaktuelt å flytte fra før de har startet på vgs og jeg ser det går bra med de. De er 12,13 i år. Nå har vi fått et felles barn pga at jeg begynner å bli litt oppi åra og han har ikke barn fra før av men driver gård og har hele livet sitt der han bor. Jeg har allerede flyttet så bor ikke på hjemplassen min lenger. Jeg elsker friheten min men har samtidig en å lene meg på når jeg trenger det. Nesten begynt å grue meg til vi skal flytte sammen, men da må vi nesten skaffe oss en hytte jeg kan rømme til når jeg trenger en pause. 😅 Er superstolt over at vi har klart det i 8år. Ingen selvfølge med den avstanden. Kjærligheten er sterk. 💛 Det er fordeler og ulemper med både å bo sammen og hver for seg. Tenker det er individuelt! Lykke til uansett🤞🏼 Anonymkode: 709c3...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Kjør på. Kan jo bare bo annenhver uke sammen evt. og flytte sammen når barna er eldre. Anonymkode: 30d20...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Ikke flytt sammen ennå, vent til barna er store og evt flyttet ut. Hilsen en som flyttet sammen med mine og dine og angrer. Anonymkode: 9d6c1...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Vi har to hver, i spennet 11-15. Venter til de er utflyttet før samboerskap blir aktuelt. Kunne fått det til rent praktisk, men jeg tror ikke det vil tilføre noen av ungene nevneverdig med pluss i tilværelsen. Anonymkode: 8ac71...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Var oppe til vurdering da min kjærste sterkt ønsker å flytte sammen med våre til sammen fire barn. Jeg var i tvil, og har nå besluttet at jeg ikke ønsker å flytte sammen. Lest mange skrekkhistorier her inne. Er du i tvil, ikke gjør det! Du må virkelig ville det og være klar for en ny hverdag om du skal gjøre det. Jeg kjente i mitt indre at det ikke er for meg å leve i et slikt antatt kaos som vil kreve enormt av de foresatte for at det skal fungere for alle. Anonymkode: a9760...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var oppe til vurdering da min kjærste sterkt ønsker å flytte sammen med våre til sammen fire barn. Jeg var i tvil, og har nå besluttet at jeg ikke ønsker å flytte sammen. Lest mange skrekkhistorier her inne. Er du i tvil, ikke gjør det! Du må virkelig ville det og være klar for en ny hverdag om du skal gjøre det. Jeg kjente i mitt indre at det ikke er for meg å leve i et slikt antatt kaos som vil kreve enormt av de foresatte for at det skal fungere for alle. Anonymkode: a9760...c7e Du baserer beslutningen din på det surmagede pisset som gulpes opp av folk uten erfaring med det her inne ? Ikke så lur du … Anonymkode: d23c1...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Var i samme situasjon som deg. Men ingen av oss ville at barna skulle bytte skole, eller ha mindre samvær. Det vi fant ut var at vi kunne flytte sammen da minste startet på videregående. Da de sogner til de samme videregående skolene. Her ble det brudd, da han var utro. Så var jo bare fint at vi ikke flyttet sammen. Anonymkode: 7079f...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå