AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Det er en fyr som kom snikende inn i livet, sjarmerende, fort interessert. Spør alle de riktige spørsmålene, alltid tilgjengelig i flere timer, og stiller bare spørsmål om deg selv. Han lover han skal prate om seg, men det skjer aldri. Han sier han ikke vil ha kjærlighetsrelasjon eller noe fysisk, samtidig igjen endte vi opp med å massere hverandre i går. Første gangen det gikk over streken var at han begynte å stryke meg. Han er så tilgjengelig, og jeg er så sårbar fra ett voldelig forhold for ett år siden. Jeg prøvde for en uke siden å stoppe å prate med han, men så knakk jeg og ringte han, og slapp han rett inn igjen. Hvorfor??? Jeg har aldri vært den dumme personen som gjør disse tingene, INGENTING fungerer. Jeg fungerer ikke, jeg er bare feil. Jeg klarer ikke mentalt gå gjennom ett "tap" til. Det var så sykt forje gang det kan ikke forklares hvor mentalt og psykisk spill som foregår. Jeg kommer ikke til å kutte han ut med en gang, (kan kutte han ut fysisk ikke møte han, men meldinger må jeg gjøre det gradvis så han ikke manipulerer seg tilbake, hva kan jeg gjøre?? Anonymkode: 17d3e...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar Hvorfor mener du at du bør kutte ham ut? Anonymkode: b4766...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor mener du at du bør kutte ham ut? Anonymkode: b4766...72e Han er i 40 årene gammel mann med 3 barn og jeg er i tidlig 20 årene Anonymkode: 17d3e...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor mener du at du bør kutte ham ut? Anonymkode: b4766...72e Så.. jeg tror ikke intensjonene er så bra, og han vet at jeg er lett å manipulere Anonymkode: 17d3e...12d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Hvilke intensjoner tror du han har? Anonymkode: b4766...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemommeloven123 Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilke intensjoner tror du han har? Anonymkode: b4766...72e Sex? Endret 26. januar av kardemommeloven123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 26. januar #7 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han er i 40 årene gammel mann med 3 barn og jeg er i tidlig 20 årene Anonymkode: 17d3e...12d Han merker at du er sårbar og enkel å manipulere, vær forsiktig . Han sier akkurat det han tror du vil høre. Men er i samme generasjon som din far . 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så.. jeg tror ikke intensjonene er så bra, og han vet at jeg er lett å manipulere Anonymkode: 17d3e...12d Så du ser at han prøver å manipulere deg men enda så klarer du ikke ta ansvar og avslutte? Jeg skjønner at du har vært gjennom kjipe ting, men du er ikke et viljeløst vesen og du må ta ansvar for deg selv. Anonymkode: 78206...0ab 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Del Skrevet 26. januar Løp jente, løp! Anonymkode: a45f9...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #10 Del Skrevet 26. januar Han trenger barnepass og hushjelp. Anonymkode: ed47b...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så.. jeg tror ikke intensjonene er så bra, og han vet at jeg er lett å manipulere Anonymkode: 17d3e...12d Hvilke intensjoner har du da? Anonymkode: 4a9e8...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #12 Del Skrevet 26. januar Du høres svært umoden ut. Enten så tar du ansvar for din egne handlinger eller så gjør du det ikke. Tar du ikke ansvar for egne handlinger så er dey ikke den andres feil. Anonymkode: 535fe...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #13 Del Skrevet 26. januar Klarer ikke? Selvfølgelig gjør du det. Anonymkode: 7d0b0...346 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #14 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du høres svært umoden ut. Enten så tar du ansvar for din egne handlinger eller så gjør du det ikke. Tar du ikke ansvar for egne handlinger så er dey ikke den andres feil. Anonymkode: 535fe...e9f Er man umoden fordi man reflekterer høyt om valg man tar? Den var ny, trodde dette var en god ting for å se flere sider av saken. At man har vært igjennom en mulig behandling etter voldelige forhold og setter spørsmål rundt nye relasjoner vil jeg si er nokså normalt og ikke svært umodent som du skriver. Merkelig dette med relasjonsoppbygging og psykologi. Anonymkode: aceff...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #15 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er man umoden fordi man reflekterer høyt om valg man tar? Den var ny, trodde dette var en god ting for å se flere sider av saken. At man har vært igjennom en mulig behandling etter voldelige forhold og setter spørsmål rundt nye relasjoner vil jeg si er nokså normalt og ikke svært umodent som du skriver. Merkelig dette med relasjonsoppbygging og psykologi. Anonymkode: aceff...f2b Har vel litt med at "klarer ikke" er noe man hører 4åringer si. Anonymkode: a45f9...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #16 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har vel litt med at "klarer ikke" er noe man hører 4åringer si. Anonymkode: a45f9...ff8 Tror de fleste voksne uavhengig av alder over 4 år har sagt det samme i ulike situasjoner i livet generelt . Vet du svaret på alt selvom du er "voksen"? Anonymkode: aceff...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #17 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror de fleste voksne uavhengig av alder over 4 år har sagt det samme i ulike situasjoner i livet generelt . Vet du svaret på alt selvom du er "voksen"? Anonymkode: aceff...f2b Nei, men jeg vet at når noe ikke er bra for meg, og det foregår manipulasjon, så er det på tide å avslutte og gå videre i livet. Jeg vet også forskjell på rett og galt, og det den 40åringen gjør mot TS, som er i starten av 20årene, er galt. Ingen mentalt friske, oppegående menn i 40årene går etter sårbare jenter i 20årene. Dette er også et diskusjonsforum hvor folk har ulike meninger. Tror heller ikke personen mente at refleksjonen var umoden, men det at hun vet at denne fyren ikke er bra for henne, og "klarer ikke" slutte å ha kontakt med han. Ts; Du er avhengig av rusen hans oppmerksomhet gir deg. Og det er ikke noe tap å ikke ha han i livet ditt lenger, det vil være en stor seier. Blokker og se seg aldri tilbake. Har du fått bearbeidet ting etter ditt forrige forhold hos psykolog? Hvis ikke så vil jeg anbefale det, slik at du ikke går fra den ene manipulerende dritten til den andre. Du vil også stå tryggere i deg selv og dine valg. Anonymkode: a45f9...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå