AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Hvordan brukere dere buttplug'en? Bruker du den alene og går med den hele dagen? Eller som en del av sex med partner? Og hva gjør dere da? Setter den inn som en del av forspillet og lar den være der, i fred? Eller har dere bevegelse på den? Anonymkode: c8639...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvordan brukere dere buttplug'en? Bruker du den alene og går med den hele dagen? Eller som en del av sex med partner? Og hva gjør dere da? Setter den inn som en del av forspillet og lar den være der, i fred? Eller har dere bevegelse på den? Anonymkode: c8639...42f Jeg setter den inn før jeg vet vi skal ha sex, av og til sier jeg ifra til kjæresten om dette og av og til er det overraskelse. Vi har den som regel i gjennom hele økten og så tas den ut etterpå. Han tenner voldsomt på dette og drar litt forsiktig i den. Det følger jo ofte med litt rester av avføring på den når den tas ut og litt luft samler seg opp, så jeg føler ikke for analsex rett etter den har vært inni… Anonymkode: 77ec0...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Vi bruker den når han slikker meg. Masse glidemiddel og så presses den sakte inn. Ikke om å gjøre at den tas ut og inn mange ganger for min del.. Beholder den ofte ved samleie etterpå.. Anonymkode: 317a6...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Bruker den mest som oppvarming før større leker. Kan gjerne ha den inne en time før jeg går videre til neste leke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi bruker den når han slikker meg. Masse glidemiddel og så presses den sakte inn. Ikke om å gjøre at den tas ut og inn mange ganger for min del.. Beholder den ofte ved samleie etterpå.. Anonymkode: 317a6...8ae Merker du forskjell med og uten når han penetrerer? Treffer penis bedre enkelte steder? Anonymkode: b89ca...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå