AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Hva finner dere på hjemme med jenter på 10-11 år? Anonymkode: 5ea4c...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar Vår aktiverer seg stort sett selv, alene eller med venner. Akkurat nå lærer hun å strikke, og venninner er ofte innom.på strikkekveld. Ellers leser, danser og turner vi, samt spiller kort av og til. Lager mat og baker. Anonymkode: 74c52...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Det har ikke vært behov her for å aktivere så store barn. Anonymkode: c3e2b...f0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Jeg sier ikke det er behov for aktivisering, men det er jo kjekt å finne på ting sammen med barna sine innimellom. Og da tenkte jeg bare det var kjekt å høre hva andre finner på, for ideer☺️ Her spiller vi spill, ser film, baker, skravler, sminker hverandre for gøy feks. TS Anonymkode: 5ea4c...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Mine er 11, 13 og 15 Stort sett er de opptatt med venner og lekser, men i helgene gjør vi ofte noe sammen. 11 åringen (gutt) er glad i å lage mat, så vi eksperimenterer litt sammen på kjøkkenet. 13 åringen (jente) liker store diy prosjekter, så da driver vi på med det. 15 åringen (jente) spiller skrekkspill sammen med meg. Ellers er alle glad i naturen og liker å gå i skogen eller på "vidda". Og så er vi en brettspill familie, så spillkvelder i ny og ne, er obligatorisk😁 Anonymkode: 2ca41...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar Har en gutt netopp fyllt 12 år.Vi pleier å spille yatzy,fire på rad,ludo og kort Anonymkode: c6bdb...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå