Gå til innhold

Anbefaler du tur med Kielfergen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Voksent par, aldri vært der.

Anonymkode: 60335...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Voksent par, aldri vært der.

Kun dersom tanken er bilferie i Europa.

Anonymkode: ce380...9e4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det kjedeligste jeg kan tenke meg. Hadde kun tatt ferja om det var av praktiske årsaker; å kommer til den andre siden. Det er jo egentlig bare et flytende toalett, så at folk tar den for kos er for meg en gåte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
visp skrev (8 minutter siden):

Det er det kjedeligste jeg kan tenke meg. Hadde kun tatt ferja om det var av praktiske årsaker; å kommer til den andre siden. Det er jo egentlig bare et flytende toalett, så at folk tar den for kos er for meg en gåte.

var det jeg tenkte :) ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det et kjempehyggelig der 😊 ikke noe man gjør veldig mange ganger, men definitivt en hyggelig helg for to.

Anonymkode: 34fb6...012

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi storkoser oss der. Prøver å få til turer en tre fire ganger pr år. Mange hyggelige folk, grei mat og det beste av alt; minimalt med fyll ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er redd for bølger, så for meg var det forferdelig, spesielt når jeg skulle sove. Godt utvalg på buffeten.

Anonymkode: adf4f...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Synes det et kjempehyggelig der 😊 ikke noe man gjør veldig mange ganger, men definitivt en hyggelig helg for to.

Må legge til at sistemann ble unnfanget der, med solnedgangen inn vinduet og blikkstille hav. På 2,5 minutter 🤠

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er hyggelig og barna mine elsker det!

Anonymkode: b87e4...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man liker sånt, er det jo supert. Flere gode restauranter ombord, a’la carten er bra, og de har en veldig bra gourmet-restaurant også, buffet-restaurant for de som liker det og, i tillegg til andre midre steder. Ok shopping og ofte bra show på kveldstid hvis man ikke heller vil sitte i pianobaren eller på puben. Kiel er jo ikke så spennende, denne båten tar man for turens skyld om det ikke er en transportetappe. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hadde ingen forhåpninger - men var langt bedre enn jeg trodde. god bar, bra frokost, noe god mat - trist buffet.

Anonymkode: ef3dd...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kjedelig.

Anonymkode: cf33a...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har bodd i Kiel et par år, så jeg synes det er hyggelig.

Ikke at selve båten er så spennende, men det er hyggelig å reise med godt selskap, slippe å lage mat selv, skjemme seg litt bort med mat og drikke som man ikke gjør ellers, og å komme tilbake til "gamle trakter".

Vi tar minst en tur i året, som regel. Passer på å unngå skoleferier, og reiser gjerne midt i uka (eller utreise en søndag). Da er det som regel rolig atmosfære (som vi foretrekker).

Anonymkode: 5b22d...5e9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg synes det er drepende kjedelig og litt klaustrofobisk. 

Anonymkode: 387ce...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har likt på turene vi har vært på. God mat, flere steder å velge mellom å ta en matbit. Showet de har et som oftest bra. Er og ofte fin musikk i piano baren også.

Vi liker i hvertfall kill tur bedre en danske båten, dårlig mat og lite å være med på

Anonymkode: 91401...f7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er hyggelig, og god mat. Men ganske mange timer der man gjør ingenting. Hvis dere liker å sitte stille og kikke ut et vindu (og drikke) er det topp.

Anonymkode: 1921a...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er hyggelig, veldig bra buffet, og vi går alltid på show begge veier, synes de er bra. Noen ganger benytter vi oss av spa. Så titter vi i butikker, går i baren øverst og nyter utsikten. På sommeren da det er fint vær så er vi jo en del på dekk. 

Anonymkode: dbed5...5a7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Delia Peabody skrev (På 26.1.2025 den 9.20):

det beste av alt; minimalt med fyll ❤️

Ja, om du kan reise på midtuke.

Anonymkode: 3ae61...57b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke? Du kan velge hvor luxuriøst du vil sove spise mm. Dessuten er det hyggelig å rusle litt rundt i Kiel og på senteret….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...