AnonymBruker Skrevet i går, 00:41 #1 Del Skrevet i går, 00:41 Jeg har nylig tatt opp kontakten med en bekjent og hun har delt mye meg og jeg noe med henne. Men jeg kjenner at vi er veldig ulike og opplever henne som en veldig usikker og sjalu person. Jeg klarer ikke å være falsk og pleier som regel si min mening hvis hun spør om det. Det ender ofte med at hun blir sint og kverulerer rundt det i dagevis. Jeg kjenner at jeg blir tapt for energi og har egentlig bare lyst til å kutte all kontakt. Hun har en historie med at folk har kuttet henne ut og jeg får veldig samvittighet, fordi jeg har et ønske om å være mer tolerant. Samtidig kommer jeg ikke unna med å bli irritert fordi hennes oppførsel er svært barnslig og provoserende i mine øyner. Eksempel på dette er blant annet at hun ikke noe i mot å holde på med gifte menn og ikke eier noe form for grenser. Hun skryter ofte om sin personlighet og utseende. Her kan jeg opptre falsk og bekreftende fordi jeg forstår dette kommer av usikkerhet. Hun er absolutt ikke mottakelig for konstruktiv kritikk. Anonymkode: 00e9e...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:18 #2 Del Skrevet i går, 02:18 Drit i henne! Anonymkode: 0f32f...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:29 #3 Del Skrevet i går, 02:29 Her var det mange røde flagg. Det høres ut som at du vet at dette ikke er bra for deg, men at samvittigheten din gjør at du fortsatt er der. Eventuelt redselen for hva som vil skje dersom du kutter henne ut. Det er bedre å avslutte et giftig forhold før det går enda lenger. Jo lengre tid, desto vanskeligere er det å bryte ut. Litt pain nå, sparer deg nok for mye kaos senere. Ønsker deg alt godt, og lykke til. Anonymkode: dec7e...9cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå