Gå til innhold

Er det et hint at hun har interesse for å bli kjent?

Dmhead82

Anbefalte innlegg

Jeg jobber for et IT firma der det er flere avdelinger med mennesker som vi ikke har så mye interaksjoner med. Vi sitter i et landskap, så vi ser ansatter går forbi konstant. Det er en som alltid smiler og hilser på meg. Hun holder på med kurs 2 ganger i uken i et møterom rett bak der jeg sitter. Pleier som regel å åpne døren for henne når hun har hendene fulle med termostat og glass til kursdeltakere som hun skal ha. Såvidt jeg vet, så er jeg den eneste hun sier hei til av de som sitter i landskapet. Burde jeg begynne å ta et nytt steg med å snakke med henne og evt bli bedre kjent? Er jeg innbilsk? 

Endret av Dmhead82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da ville hun tatt kontakt selv. Hun er nok bare hyggelig 

Anonymkode: ae7e5...a8c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dmhead82 skrev (15 minutter siden):

Jeg jobber for et IT firma der det er flere avdelinger med mennesker som vi ikke har så mye interaksjoner med. Vi sitter i et landskap, så vi ser ansatter går forbi konstant. Det er en som alltid smiler og hilser på meg. Hun holder på med kurs 2 ganger i uken i et møterom rett bak der jeg sitter. Pleier som regel å åpne døren for henne når hun har hendene fulle med termostat og glass til kursdeltakere som hun skal ha. Såvidt jeg vet, så er jeg den eneste hun sier hei til av de som sitter i landskapet. Burde jeg begynne å ta et nytt steg med å snakke med henne og evt bli bedre kjent? 

Det skader ikke å ta mer kontakt, prate litt og prøve å bli bedre kjent, spørre litt om henne. Da ser du hvordan hun responderer på det før du evt. tar initiativ til treff eller annet.

Anonymkode: 9f23f...d38

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det skader ikke å ta mer kontakt, prate litt og prøve å bli bedre kjent, spørre litt om henne. Da ser du hvordan hun responderer på det før du evt. tar initiativ til treff eller annet.

Anonymkode: 9f23f...d38

Håper på det beste 🙏 Takk! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjør på! ''Den som inte våger, intet vinner''

Anonymkode: 12509...f09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjør på! ''Den som inte våger, intet vinner''

Anonymkode: 12509...f09

+1 på denne og ha i bakhodet at det handler like mye om hvordan du sier det, som hva du sier. Så vær passelig direkte, men ikke gjør noe upassende. Ideelt bør det være slik at om hun pent sier "nei takk" kan deres møtes via jobb og fremdeles hilse på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, litt prat skader da ikke - skal ikke så mye til før hun skjønner at det i alle fall kan være at du er interessert.

Uansett - ganske hyggelig å være på kontor der det er søte damer. Dessverre er jeg selv blitt for gammal...  Likevel har jeg en slags barnslig lyst av å på grensen til halvflørte med en søt dame i en annen avdeling. Det er nesten en generasjon i aldersforskjell, men jeg føler hun liker meg - på den annen side vet jeg at hun er populær også blant andre menn, ikke fordi hun er veldig pen eller spesiell - men hun er ekstremt behagelig, imøttekommende og med en veldig fin personlighet, som viser interesse for andre. Tror ikke hun helt skjønner at jeg er litt betatt, og det er like greit. Også behagelig å tenke på at hun tross alt har samboer og at aldersforskjellen uansett er for stor. Uansett gir hun meg litt ekstra lyst til å komme på kontoret. Rart - det skal så lite til for at man får en litt bedre hverdag.

Anonymkode: 3eaf9...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...