AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Dere som ikke har store utviklingstraumer ol., men allikevel strevde - synes dere det hjalp å prate med en profesjonell? Jeg vurderer det. Anonymkode: 66a45...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar Selv hadde jeg behov for å fortelle noen om tankene mine og følelsene mine. Samtidig som jeg ikke ville dele dem med noen som kjente meg. Så synes psykolog hjalp med det. Anonymkode: 345d2...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Ja Anonymkode: 79e2b...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Ja absolutt. Hadde ikke levd uten. Anonymkode: 62dc8...fee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Nei. Jeg har en kronisk følelse av å ikke bli forstått av andre mennesker, og denne følelsen ble forsterket i psykiatrien. Anonymkode: 2c753...016 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar Jeg snakket ikke med psykolog, men med psykiater og psykiatrisk sykepleier. Det hjalp veldig mye, livskvaliteten min forbedret seg dramatisk og jeg er nesten helt frisk i dag. Jeg var der minst like mye for å lytte og lære, som for å prate. Jeg tror at man må være åpen for å ta til seg ny informasjon og være villig til å forsøke å se ting på en annen måte hvis man skal komme noen vei i terapi. Mye av problemet er ofte at man er kjørt fast i et mønster som ikke er bra. Hvis man ikke er villig til å endre på seg, så vil det heller ikke skje noen endring. Anonymkode: 41e5f...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå