AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Jeg og en venninne har sammen bestilt produkter fra skogshjerte sin «netthandel». Da vi bestilte virket butikken troverdig ut, da vi hadde sett videoer av flere ulike personer som reklamerte for produktene og skriftlige vurderinger som virket troverdige ut.. Men nå har det gått 3 uker siden vi bestilte og dem svarer ikke på den oppgitte mailen. På Facebook siden har alle innleggene deres fått «sint-fjes» reaksjon antageligvis fra andre som også har blitt svindlet. Vet dere om noe forsikring eller bank kan hjelpe med erstatning? Har aldri blitt utsatt for svindel før så vil bare forhøre meg om det finnes noe hjelp gjennom forsikring eller bank? Anonymkode: 0a063...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Hvordan betalte dere? Med kort? Kredittkort eller vanlig debetkort? Anonymkode: b460c...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Det er dropshipping så det tar ofte lang tid før varene kommer. Anonymkode: b2919...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Sendes fra Kina, så det tar tid. Anonymkode: b94f8...1e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Har betalt med Visa kort. Har dere to siste bestilt derfra og fått varene? Anonymkode: 0a063...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar Varer fra Temu/aliexpress/alibaba, tar jo somregel litt tid. Om ikke butikken har nok på lager, så må de jo bestille mer fra en av temu sine leverandører. Kommer med båten fra Kina. De ønsker å fremstå som et svensk selskap, men de bestiller alle varene fra Kina. Anonymkode: 08061...333 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Del Skrevet 26. januar https://dk.trustpilot.com/review/skogshjerte.shop?languages=all&page=2&stars=1 Anonymkode: 08061...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har betalt med Visa kort. Har dere to siste bestilt derfra og fått varene? Anonymkode: 0a063...fa5 Nei, men jeg leste om firmaet og det er registrert som et svenskt dropshipping firma. Så det er varer som kommer fra kina så det er lang leveringstid. Anonymkode: b2919...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har betalt med Visa kort. Har dere to siste bestilt derfra og fått varene? Anonymkode: 0a063...fa5 Hvis du har betalt med et kort som kun har Visa, så vil du få penger tilbake av kortutsteder, dersom du ikke mottar varene. Veldig mange omtaler sitt vanlige bankkort som Visakort, men er det Bankaxept på kortet, så er det ikke et kredittkort og man har ikke de samme rettighetene dessverre. Anonymkode: cc077...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #10 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis du har betalt med et kort som kun har Visa, så vil du få penger tilbake av kortutsteder, dersom du ikke mottar varene. Veldig mange omtaler sitt vanlige bankkort som Visakort, men er det Bankaxept på kortet, så er det ikke et kredittkort og man har ikke de samme rettighetene dessverre. Anonymkode: cc077...a2f Det er fortsatt et visakort… Anonymkode: 00593...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg og en venninne har sammen bestilt produkter fra skogshjerte sin «netthandel». Da vi bestilte virket butikken troverdig ut, da vi hadde sett videoer av flere ulike personer som reklamerte for produktene og skriftlige vurderinger som virket troverdige ut.. Men nå har det gått 3 uker siden vi bestilte og dem svarer ikke på den oppgitte mailen. På Facebook siden har alle innleggene deres fått «sint-fjes» reaksjon antageligvis fra andre som også har blitt svindlet. Vet dere om noe forsikring eller bank kan hjelpe med erstatning? Har aldri blitt utsatt for svindel før så vil bare forhøre meg om det finnes noe hjelp gjennom forsikring eller bank? Anonymkode: 0a063...fa5 Hva skal du har forsikringshjelp med eller erstatning for? Har du betalt med kredittkort, slik alle igjen og igjen anbefaler at man må gjøre ved netthandel, så har du forsikring i kortet og skriver en reklamasjon på kortet. Får du medhold så får du og pengene tilbake. Har du betalt på annen måte enn med kredittkort, så har du bare deg selv å takke, og må ta tapet selv. Anonymkode: bd17b...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå