Gå til innhold

Kan en 40 åring date en generasjon z dame 24 år+?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Lt.Dan skrev (55 minutter siden):

Artig hvordan du tillegger mannen posetive attributter (status og penger), mens jenta blir stemplet med noe negativt (dårlig selvtillit), hvem var det egentlig meningen å rakke ned på her? Kan man velge fra øverste hylle så gjør man vel det, eller har du såpass dårlig selvtillit selv at du føler du selv ikke fortjener det beste?

Jeg ser ikke på penger og status som positive attributter men jeg kan forstå at en ung jente uten erfaring blir "imponert" av overfladiske ting. Jeg sa og at det er noe galt med en som velger å være med noen som er såpass mye yngre, mener du det og var en positiv ting eller? De unge kan unnskyldes med manglende erfaring her i livet. Ser ikke ned på en ung person, gutt eller jente som roter seg opp et slikt forhold, de er unnskyldt.

Skjønner ikke helt hvorfor du drar inn meg og min selvtillit her for det har jo ikke noe med saken å gjøre, er ikke meg man skal diskutere det er godt voksne mennesker som velger å rote seg opp i alt for unge gutter og jenter med manglende erfaring i livet generelt sett. :) 

Anonymkode: e8047...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...