AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Begge er jo myndig, så det er ikke noe feil hvis de finner hverandre interessante? Anonymkode: cdbbe...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar (endret) Selvfølgelig ikke feil, men kanskje lite sannsynlig. Gen z er potensielt født i 1997, altså 28 år. 12 år oppover kan jo skje, men da må mannen ha høy status. Nå er vel Gen Z hakket mer egoistiske og statusjagende enn andre, så jeg ville gått for de på 30+. Endret 25. januar av Nowayback 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Ja det kan du, men om du har draget på 24 åringer er noe helt annet. Anonymkode: 1453b...398 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja det kan du, men om du har draget på 24 åringer er noe helt annet. Anonymkode: 1453b...398 Dette. 😊 Jeg husker selv som ung kvinne at menn på 40 + jaget etter meg og det var veldig vondt for de tok ikke nei for et nei. Jeg følte meg hele tiden i en posisjon der jeg måtte forsvare meg selv. Finner du noen som er interessert og som har lyst til å date en mann på 40+ så supert! Gjør det 😊 men vær så snill respekter de som sier nei 🙏 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Jo, det er feil. 24 åringen må garantert kjøpes på et vis (penger, kjendisstatus ec). Jeg på 32 er fortsatt uinteressert i 40 åringer og var det aldri i 20 årene Anonymkode: ca4ae...96d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar Det går fint Anonymkode: e5a76...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Del Skrevet 26. januar Prøver å finne ut av det nå, dater en med ca. samme alderforskjell. Det var hun som tok initiativet, og hun visste jeg ikke hadde spesielt god råd, så det kan ikke akkurat sies at jeg har kjøpt henne. Antar vi kommer til å møte litt fordommer, men venninnene hennes er positive enn så lenge. Anonymkode: 77b7f...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar Hmm, jeg er 30 år og skjønner meg virkelig ikke på gen z-ere. Anonymkode: 5d4d9...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 26. januar #9 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Begge er jo myndig, så det er ikke noe feil hvis de finner hverandre interessante? Anonymkode: cdbbe...f6e Gitt at dere har mye til felles kan det teoretisk sett gå. Men det er så mye som kommer i veien for at dette skal virke. Trolig er dere i helt ulike faser av livet. Kanskje hun studerer eller er nyutdannet. Dette skaper ulike forutsentinger om en lik forståelse av økonomi og hverdag. Hva med barn? Den samtalen dukker garantert opp. Har du barn fra tidligere forhold er hun kanskje nærmere dine barns alder enn din.. Basert på aldersforskjell har dere kanskje ulike tanker om hvordan fritid, eller tid generelt, skal brukes. Dessuten er det stor forskjell på en 24 åring og en 40 åring med tanke på erfaringene som danner grunnlaget for følelsesmessig utvkling. Erfaringer former oss hele tiden og en 24- åring har bare ikke erfart like mye som en *normal* mann på 40 år. Da jeg var 24 viste jeg så utrolig lite om meg selv. Hvilke kjærlighetsspråk jeg hadde og hvilken tilknytningsstil jeg har viste eg ikke. Og de tingene jeg trodde var viktig for meg i et fast forhold, viste seg å være helt feil. Hva gjør deg egentlig lykkelig? Sannsynligheten for at en 40- åring vet mer enn en 24- åring gjør er stor... Så er det den delen av samlivet som går på det fysiske. Ja, det finnes menn på 40 (eller eldre) som ser bra ut. Men det gjelder jo ikke alle. Og hva med fysisk overskudd? Har to personer på 24 og 40 samme kapasitet til fysisk aktivitet. Med dette tenker jeg både sex og ikke- sex som trening og turer. Jeg kunne skrevet videre, men du tar sikkert poenget: ja det kan teoretisk sett gå med et forhold hvor en er 24 og en annen 40, men det vil i mine øyne være sjeldent at alt klaffer bra nok til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #10 Del Skrevet 26. januar Sånne forhold holder som regel aldri i lengden. Dessuten er det vanskelig å få for de unge kvinnene vil ikke ha dere. De vil ha menn nærmere sin egen alder. Unntak: Thai-damer, sugarbabes og de med store farskomplekser (psykiske vansker). Anonymkode: 61d80...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar Det høres fryktelig slitsomt ut. Hilsen mann 47. Anonymkode: b9058...a9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:11 #12 Del Skrevet torsdag kl 12:11 Generasjon X her, som dater en fra generasjon Z. Klart du kan. Anonymkode: 018ab...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:13 #13 Del Skrevet torsdag kl 12:13 Ja det går an og har ikke merka noe til at man er så forskjellige at det ikke er noe å snakke om. Har utrolig mye å gi hverandre. Anonymkode: d4593...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:18 #14 Del Skrevet torsdag kl 12:18 Selvsagt kan du det. Anonymkode: 7ba17...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:22 #15 Del Skrevet torsdag kl 12:22 Generasjon Z er en gjeng med egoistiske mennesker som tror de er verdt veldig mye mer enn de er, og ingen med vettet i behold burde date noen i generasjon Z. Som arbeidsgiver ansettes jeg aldri noen fra generasjon Z. Anonymkode: cf1f6...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:23 #16 Del Skrevet torsdag kl 12:23 Enten så må gamlingen ha veldig høy status og penger eller så har jenta dårlig selvtillig og føler ikke hun fortjener bedre. Når man er så gammel at man kunne har være forelderen til den man dater så er det noe som er galt uansett med den eldre. "Å hun er så moden for alderen" "Han virker så mye eldre" Bla bla, er unnskyldninger gamlinger bruker og løgner man forteller seg selv for man vet innerst inne at det ikke er ok. Anonymkode: e8047...af9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:48 #17 Del Skrevet torsdag kl 12:48 Å påstå at yngre kvinner i forhold med eldre menn er utnyttet, fratar kvinner autonomi. Hvis kvinner skal være likestilte, må de også kunne ta egne valg uten å bli gjort til "stakkarslige ofre". At feminister aldri tar ansvar og dytter det på menn og patriarkatet er ikke noe nytt. Menn som vet de har høy verdi velger ikke eldre kvinner hvis de ikke ønsker det, kun fordi de blir shamet av anonyme feminister. Det er nedlatende og patriarkalsk ovenfor kvinner å si at de ikke kan ta egne valg. Tenk om en mann hadde sagt at yngre kvinner ikke vet sitt beste. Kvinner skal kunne velge sine partnere fritt uten å bli dømt. Anonymkode: 018ab...013 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet torsdag kl 12:48 #18 Del Skrevet torsdag kl 12:48 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enten så må gamlingen ha veldig høy status og penger eller så har jenta dårlig selvtillig og føler ikke hun fortjener bedre. Når man er så gammel at man kunne har være forelderen til den man dater så er det noe som er galt uansett med den eldre. "Å hun er så moden for alderen" "Han virker så mye eldre" Bla bla, er unnskyldninger gamlinger bruker og løgner man forteller seg selv for man vet innerst inne at det ikke er ok. Anonymkode: e8047...af9 Artig hvordan du tillegger mannen posetive attributter (status og penger), mens jenta blir stemplet med noe negativt (dårlig selvtillit), hvem var det egentlig meningen å rakke ned på her? Kan man velge fra øverste hylle så gjør man vel det, eller har du såpass dårlig selvtillit selv at du føler du selv ikke fortjener det beste? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:52 #19 Del Skrevet torsdag kl 12:52 Selvsagt kan man det. Jeg er i et slikt forhold selv. Anonymkode: 45ad0...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:57 #20 Del Skrevet torsdag kl 12:57 AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 23.16): Begge er jo myndig, så det er ikke noe feil hvis de finner hverandre interessante? Anonymkode: cdbbe...f6e Hvis denne dama ikke greier avgjøre det selv så bør du ikke date henne nei. Anonymkode: f90c3...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå