AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Evt samme kjønn om du er lesbisk/homofil. hva synes dere er turn off/turn on? skriv gjerne hvilket kjønn du er 😊💕 Anonymkode: 6ee94...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Mann her. Snus er kanskje det jeg synes er mest turn-off. Tung bruk av sminke + lange upraktiske negler og "ødelagte" øyenbryn er en annen. For ikke å snakke om lip-fillers... Foretrekker mest mulig naturlige, og sunne damer. En åpen, ærlig og ikke-dømmende personlighet er definitivt en stor turn-on. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Menn som snakker nedsettende om andre, typ xer eller andre de har datet… på date med meg… turn off Anonymkode: 81949...6c5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Jeg er ekstremt svak for det veldig feminine av utseende, og alt som fremhever det kvinnelige, turn on. Men… den «typiske» feminine (gammeldagse) oppførselen, som forsiktig, stille og skikkelige damen er turn off for meg. Det samme er den brautende og vulgære. Turn on er den trygge, lekne og gjerne ertende damen. Hun som ikke tar seg selv så høytidelig, og på en respektfull måte ikke tar andre så høytidelig heller. Anonymkode: 15f0e...c5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Utseendemessig er store kraftige hender turn on. Er det en vinnende personlighet og humor er det jo et pluss. Turn-off er sutring og klaging, spesielt om man skylder på alle andre for at livet er blitt som det er blitt. Trenger ikke å lege eller ingeniør, men å skylde på at man hadde en professor som var ute etter å ødelegge for en som grunn for at man ikke jobber i et felt med høy utdanning er skikkelig turn off. Datet en som skyldte på alt og alle for at han ikke kom seg videre i livet og tok null ansvar selv. Anonymkode: f5e55...479 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar Turn off er lange negler og ustelt hår/skjegg på menn. Viktig at man ser stelt ut. Trenger ikke å se ut på en spesiell måte, men viktig at man alltid ser velstelt og ordentlig ut. Sjarmerende, blide og flørtende menn er turn-on. Brautende og karslige menn er turn off. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Del Skrevet 26. januar Turn off: Ustelte menn, trenger ikke være moterik og gå på salong liksom, men lange ustelte tånegler, skitne negler, skarpe negler, hullete skitne sokker, hår som tyter ut av øra og nesa, øyebuser, synlig ørevoks i øret, hårete rørleggerrævsprekk som konstant er synlig, altså kjenner dere ikke menn at rompa er synlig? Sytete menn som klager på at hele verden er imot dem og alle andre har feil osv. egoistiske menn i senga som aldri har hørt om forspill og kommer etter 30-60sekunder. nå beskrev jeg vel stort sett x-en, men tror mange kjenner seg igjen i denne beskrivelsen😂 Anonymkode: 26cf0...5c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar - Menn som er skallet. - Menn som kjører motorsykkel. - Menn som ikke skjønner eller bryr seg om å ha normal boevne. - Menn som snakker dritt om ekspartner, voksne barn og stort sett alt og alle. Alltid noen andre sin skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): nå beskrev jeg vel stort sett x-en, men tror mange kjenner seg igjen i denne beskrivelsen😂 Og hvorfor i huleste falt du for han?? Anonymkode: 9187d...526 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #10 Del Skrevet 26. januar Turn-off for meg: en med overkjørende og lite lyttende personlighet. Usympatisk mot meg og/eller andre. Usikker og kompenserende. Tafatt. Turn-on for meg: Snill, trygg på hvem han er (om han så er usikker i ny og ne, så er det noe han også aksepterer), lett-smilende, behandler andre ordentlig, reflektert. Tar initiativ. Utseende ikke så viktig: vanlig hygiene, ok klær og luter ikke, men bærer seg selv og unnskylder ikke sin plass i verden. Betyr ikke at han trenger å gå med hanebryst (orker ikke folk som blåser seg opp), bare ikke ose skam og dårlig holdning. Like seg selv. Anonymkode: 957df...aa1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar Turn off: Negativitet og baksnakking, ikke ta vare på seg selv, aldri bry seg om hva man har på seg, frekk mot servitører og servicepersonell, sarkasme, ikke ville ta inn ny lærdom eller følge med hva som skjer i samfunnet, og crocs i offentligheten Turn on: Positivitet og stå-på vilje, tiltrekkende femininitet, aktiv livsstil, nysgjerrig på nye mennesker man møter, flørtende og litt på kanten humor, selvtillit og trygg i seg selv. Anonymkode: 66c25...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #12 Del Skrevet 26. januar Kvinne her, turn off på menn: små hender, hvis de er tynne i tillegg så er det null sjangs. Jeg syns fine mandige hender er viktig. Lange negler er også noe jeg ikke kan fordra på en mann. Uhygienisk, da tenker jeg på at det er merkbar svettelukt osv. en som ikke bryr seg om å se bra ut. Det er også turn off om han er meget usikker, også overkompenserer han med å snakke drit om andre og heve seg selv. Det er ingen som kjøper den falske selvtilitten der. Er han gniten er det også en meget stor turn off. Jeg forventer ikke dyre gaver eller at han skal kjøpe alt men er han veldig knipen så blir jeg veldig turned off. turn on: trygg på seg selv og at han er klok. Kan gi meg gode råd og har ett lyttende øre. At han ser meg og kan tilpasse seg etter om jeg er sliten og trenger at han hjelper meg litt ekstra en dag. At han ikke snakker til andre om fortrolige ting jeg kun deler med han, at han er voksen og til å stole på. At han bryr seg genuint om andre mennesker og har høy moral. At han har ett godt forhold til sin mor, men han må ha kuttet navlestrengen. Anonymkode: b4e59...9f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #13 Del Skrevet 26. januar Slenger meg på det med ustelte menn, det er ikke så vanskelig liksom. Klipp og gre håret, ha en viss kontroll på skjeggvekst og negler. Og rene, ordentlige klær. Å være trangsynt, rigid og bli fort sur er også turn-off. Om noe skjer som ikke er så farlig er det så befriende med en mann som tar det med godt humør og trekker på skuldrene i stedet for å bli muggen 😄 Og ja, det å skylde på alle andre og hele verden om noe butter imot er slitsomt, noen ganger hender ting bare uten at det er noen som er ute etter en 😝 Anonymkode: eba8e...130 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #14 Del Skrevet 26. januar På menn: Dårlige tenner er turnoff. Var med en som hadde skikkelig dårlig tenner og ofte dårlig ånde. Lukta bæsj. Holder ikke om typen er aldri så ålreit på alle andre måter. pusset ikke tennene og hadde dårlig hygiene. Det er ille. Ellers er tynne menn med små hender ikke tiltrekkende. Men ikke alle kan noe for det.. men er bare ikke typen for meg. Ellers synes jeg menn med vanlig bukse og blazer er lite tiltrekkende. Hadde jeg vært mann /eller det jeg synes er aller styggest på andre damer er sidecut og sånne store ringer i ørene… grusomt og ekkelt!!! Vet ikke om en eneste mann som liker det el synes det er fint.. de tør bare ikke si det til damene sine fordi de er redde for at de skal bli lei seg. Men har hørt om flere som sier det er stygt på damer. Anonymkode: a4bec...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 26. januar #15 Del Skrevet 26. januar (endret) Turn on: Rolig, behagelig, snill, lojal og svært intelligent. Turn off: dårlig økonomi, lav/ingen utdannelse, NAV, kunnskapsløshet, syting, sutring, masing, klaging, manglende følelsesregulering, selvskryt, realityserier og naivitet. Edit: mann Endret 26. januar av Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #16 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Evt samme kjønn om du er lesbisk/homofil. hva synes dere er turn off/turn on? skriv gjerne hvilket kjønn du er 😊💕 Anonymkode: 6ee94...6a3 Turn on: Humor, leken, kreativ, gentleman, empatisk, reflektert, god og raus. Turn off: klager mye, snakker seg selv eller andre ned, sjalusi, sarkasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 26. januar #17 Del Skrevet 26. januar Turn on: kompetent, kunnskapsrik, omtenksom, balansert, gjerne litt innadvent. Turn off: Botox, Gucci veske og influenser-stil, alternativt livssyn, overtro, hører på musikk med auto tune, passiv i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #18 Del Skrevet 27. januar Jeg må også nevne det med hygiene, det skulle vært unødvendig å skrive, men dessverre slurver en del med dette. Hadde for eksempel besøk av en håndverker i leiligheten for en tid tilbake, og husker enda den tunge, innestengte lukten som hang igjen til og med etter at han var dratt. Skjønte den kom av klær som sjelden ble vasket, og han virket ikke som typen som var så nøye på det. Ung og pen mann ellers, men sånt burde de vite at trekker veldig ned. Hvis han er typen som er gjerrig, som stadig går og titter på andre damer, som ikke holder avtaler, som må "ha seg en fest i helga", er liberal med tanke på narkotika, eller er kjempesosial, med venner som renner ned dørene konstant, så er han ikke typen for meg. Orker heller ikke en rotete fyr som slenger alt rundt seg, eller en som bare sitter og venter på å bli vartet opp. Jeg vil ha en som er rolig og trygg, som er morsom (men ikke på bekostning av andre), som er intelligent og smart både teoretisk og praktisk, som aksepterer meg og er glad i meg for den jeg er, uten å ha behov for å endre på alt mulig ved meg. Han må være glad i dyr, og han må være opptatt av samfunnet/verden, men helst ikke noen fanatiker hva angår politikk. Han må ha integritet, og være en jeg kan stole på. Drømmen er en som er min beste venn og kjæreste. Anonymkode: 333cb...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå