AnonymBruker Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er nok ikke det. Men han svarte nå, også bruker han lang tid igjen Anonymkode: 4e0ed...310 Han er ikke interessert…. Anonymkode: 2200b...b8b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 26. januar #22 Del Skrevet 26. januar Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og tilhørende svar. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #23 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men samtidig vil jeg ikke dømme han fordi jeg vet ikke hva som skjer i livet hans siden han er så opptatt, men ja det frister 😅 Anonymkode: 4e0ed...310 Han snapper med andre, men åpner ikke din. Bruk like mange timer å åpne fra han neste gang. Blir nok ikke noe date i dag. Anonymkode: ba375...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #24 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): sexen er konge Det høres ikke akkurat ut som om det blir så mye av det heller? Anonymkode: 581a1...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #25 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det høres ikke akkurat ut som om det blir så mye av det heller? Anonymkode: 581a1...fe2 Altfor sjelden!! Fatter ikke hvorfor. Anonymkode: c9db8...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #26 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altfor sjelden!! Fatter ikke hvorfor. Anonymkode: c9db8...886 Fordi han ikke er interessert. Anonymkode: 374b5...6e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #27 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fordi han ikke er interessert. Anonymkode: 374b5...6e9 Why? Anonymkode: c9db8...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #28 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Why? Anonymkode: c9db8...886 Det må du spørre han om, eller bare godta at han ikke ønsker det samme som deg. Anonymkode: 52c37...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #29 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Why? Anonymkode: c9db8...886 Men altså skjønner du ikke det selv? En mann som er interessert lar ikke være å svare på flere dager. Du er en som det er grei å ha når det kiler mellom beina og thats it. Anonymkode: 374b5...6e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #30 Del Skrevet 27. januar Men drit i å overtolke! Du skal faktisk VÆRE MED FYREN FYSISK. Ikke sitte hjemme og notere snapscoren hans. Ikke rart folk ikke klarer å få til forhold i dag, jentene sitter og sårer seg selv med overtenkningen og tror menn bryr seg på samme måte Anonymkode: 5f96d...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #31 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 23.53): Han er ikke interessert…. Anonymkode: 2200b...b8b Jeg tror problemet ligger i at han spiller. Han spurte om jeg ville komme. Og sa han hadde savnet meg 😂 men bruker ganske lang tid på ting han burde brukt mer tid på meh Anonymkode: 4e0ed...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå